آینده گجت‌های پوشیدنی به کدام برند تعلق دارد؟

کد خبر: ۸۶۲۵۱۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ 21 December 2018
|
2681 بازدید

تحلیلگران فعال در حوزه فناوری به تازگی در جدیدترین برآوردهای خود اعلام کردند که سهم اپل در بازار گجت‌های پوشیدنی هوشمند در سال آینده به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

آینده گجت‌های پوشیدنی به کدام برند تعلق دارد؟

به گزارش ایسنا، با توجه به آن که طی چند سال اخیر گجت‌های پوشیدنی هم‌چون ساعت‌های هوشمند از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شده است، حالا به تازگی گزارش‌های جدیدی از سوی تحلیلگران در وب سایت phonearena منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل در سال آینده میلادی سهم خود را در بازار گجت‌های پوشیدنی هوشمند تا حد زیادی از دست خواهد داد و این مساله در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ بیشتر محسوس می‌شود.

این در حالیست که پیش‌تر، برخی از کارشناسان برآورد کرده بودند که دو شرکت اپل و شیائومی بر بازار گجت‌های هوشمند پوشیدنی سلطه پیدا خواهند کرد.

محققان فعال در موسسه تحقیقاتی IDC همچنین پیش‌بینی کرده‌اند که بالغ بر ۱۹۰ میلیون دستگاه گجت پوشیدنی هوشمند در سال ۲۰۲۲ میلادی به فروش خواهد رسید، این در حالیست که بازار گوشی‌های هوشمند به شدت در حال رفتن به سمت و سوی رکود است و پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده نیز این روند کم و بیش ادامه پیدا کند.

ساعت‌ها، مچ‌بندهای ورزشی و عینک‌های هوشمند همگی از نمونه‌های موفق و پرفروش بازار گجت‌های پوشیدنی هستند که توانسته‌اند سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند و توجه خیل عظیمی از کاربران محصولات فناوری را به سمت و سوی خود جلب کنند.  

یکی از محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی هوشمند، ساعت‌های هوشمند نظیر اپل واچ و هم‌چنین ساعت‌های می، برند شیائومی است؛ به‌گونه‌ای که با گسترش و افزایش استقبال کاربران از آن، پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آتی جای ساعت‌های مکانیکی و معمول گذشته را بگیرد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # دمشق # الجولانی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
تحولات اخیر سوریه و سقوط بشار اسد چه پیامدهایی دارد؟