بازدید 6269
سوژه

آیا هدایت تیم متمول قطری در لیگ ستارگان به دایی سپرده می‌شود؟

گفته می‌شود صحبت‌های اولیه در این ارتباط انجام شده و دو طرف به قرارداد نزدیک هستند. الغرافه اکنون در لیگ ستارگان قطر با ۶ امتیاز اختلاف با صدر جدول، در رتبه سوم قرار دارد. مشخص نیست با این وضعیت چرا مدیران این تیم تصمیم به تغییر کادرفنی دارند؟ 
کد خبر: ۹۴۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ 27 November 2019

برای چندمین بار در طول دوران مربیگری علی دایی از زمان سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گرفته تا برهه هدایت تیم های دیگر باشگاهی، خبر می رسد که او در آستانه پذیرش مربیگری یکی از تیمهای خارجی است.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا شایعه شده که علی دایی سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در آستانه پیوستن به الغرافه قطر است. گفته می‌شود دایی با یک قرارداد مالی خوب به این تیم قطری خواهد پیوست که مهدی طارمی را فصل قبل در اختیار داشت. 

فوتبال ایران طی سالهای اخیر بر خلاف گذشته نسبتا دور، مربیان زیادی ترانسفر نکرده است و با توجه به اینکه فعلا زمینه فعالیت علی دایی در یکی از تیمهای بزرگ لیگ برتری فراهم نیست، صحبت به حضور او در راس یکی از تیمهای خارجی است. البته چندین بار حرف از قرارداد با تیمهای ملی همچون سوریه و عمان بود اما این بار صحبت از تیم باشگاهی است.

شنیده می‌شود صحبت‌های اولیه در این ارتباط انجام شده و دو طرف به عقد قرارداد نزدیک هستند. الغرافه اکنون در لیگ ستارگان قطر وضعیت بدی ندارد و با ۶ امتیاز اختلاف با صدر جدول، در رتبه سوم قرار دارد. مشخص نیست با این وضعیت چرا این تیم تصمیم به تغییر کادرفنی دارد؟  پیش از این از دایی به عنوان یکی از جانشینان احتمالی گابریل کالدرون، سرمربی فعلی تیم فوتبال پرسپولیس نام‌برده می‌شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات