دوست گرامی ترافیک الزاما به معنای فاجعه نیست. اگر در محل کارهای ضروری با خودرو شخصی حاضر شویم واز حمل و نقل عمومی دوری کنیم و سایر موارد بهداشتی را هم رعایت کنیم فاجعه ای در راه نیست. تعطیلی مراکز پر رفت و آمد و غیر ضروری حتما تاثیر گذار است. دقت بفرمایید که در سخت ترین قرنطینه ها در اروپا نتیجه بهتری نسبت به قرنطینه نسبی به دست نیامده است. وضعیت آلمان و ایتالیا را مقایسه کنید.
پاسخ ها
سامان
||
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
دوست گرامي درسته كه ترافيم لزوما به معناي فاجعه نيست كه در اين مورد هم جاي بحث هست
ولي برادر گرامي انبوهي از هموطنانمون از شهر ها و شهرستانهاي اطراف و پيرامون پايتخت تشريف ميارن و اگر بخواهند بقول شما ماشين شخصي بيارن كه 500 هزار تومان جريمه ميشن و خودرو شان هم به پاركينگ هدايت ميشه دوست خيلي گراميم حالا چيكار كنه ؟
متاسفانه نه با قاطعیت از سوی دولت اعلام تعطیلی می شود و نه اعلام گشایش من شخصا به سختی تونستم رئیسم را قانع کنم که تعطیله ایشان مرتب اصرار می کرد که وزارت صمت گفته بازه فلان اداره بازه مغازه ها بازن چرا شما سر کار نیومدی فعلا هم معلوم نشد اخراج شدم یا نه
چرا مسئولین اقدامی جهت جلوگیری نمی کنند و زحمات دیگران را هدر می دهند منظورم از اقدام سخنرانی و تکرار عبارت در منازل بمانید نیست. الان بیست شبکه اینقدر هزینه می کنند که این عبارت را تکرار کنند ولی دریغ از یک اقدام عملی.
وقتی برای فرار از مسؤلیت قانونی در زمان قرنطینه بازی با کلمات میشه. مبذارن فاصله گذاری اجتماعی تبعاتش همین وضعیته. صدها دوات کوچیک در ارگان های مختلف درست شده که هر مدیر میانی تفسیر خودش و میکنه. حقم داره. قرنطینه یه معنی و یه بار معانی داره فاصله گذاری نو ظهور هزلر تفسیر