بازدید 14847

دستگیری ۱۲ نفر از شورا و کارمندان دهیاری‌ها در قرچک

دادستان قرچک از دستگیری ۱۲ نفر از اعضای شورا و کارمندان دهیاری های امین آباد و محمد آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۸۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵ 28 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حجت الاسلام احد الله سینکایی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلاتی که در درمانگاه دارالشفا قرچک وجود دارد اظهار داشت: دادستانی به عنوان مدعی العموم وظیفه خود دانست تا در موضوع مختلف درمانگاه دارالشفا قرچک ورود کند و با مستقر شدن اکیپ کارشناسان رسمی جهت کارشناسی مسائل مالی متوجه تخلفاتی در این درمانگاه شدیم که با عزل رئیس سابق هیئت مدیره و انتصاب رئیس جدید هیئت مدیره شاهد تغییرات و نظمی در مسائل مالی درمانگاه هستیم.

سینکایی افزود: متأسفانه حدود ۲۵ نفر در لیست بیمه درمانگاه دارالشفا قرچک بودند و حقوق دریافت می‌کردند ولی در درمانگاه کار نمی‌کردند و حدود ۱۰ الی ۱۵ میلیارد تومان از وضعیت مالی این مرکز مشخص نیست که چگونه هزینه شده و به کدام حساب‌ها انتقال داده شده است.

دادستان قرچک گفت: مردم انتظار دارند که پول‌هایی که از درمانگاه دارالشفا قرچک به ناروا و غیر قانونی خارج شده است مجدداً به درمانگاه جهت خدمات رسانی بهتر برگردانده شود.

وی در ادامه در خصوص صندوق خیریه امام رضا قرچک نیز عنوان داشت: دادستانی به علت مشکلات مالی ورود کرده که در این موضوع چندین نفر دستگیر و صندوق خیریه امام رضا پلمب شده و بنا به گزارش کارشناسی مبلغ ۱۴ میلیارد تومان کلاهبرداری شده که این پرونده ۸۰۰ شاکی دارد که در حال رسیدگی است.

سینکایی در مورد تخلفات دهیاری و شورای اسلامی ۲ روستای محمدآباد و امین آباد نیز بیان داشت: با ورود دادستانی تعداد ۱۲ نفر از اعضای شورا، دهیار و کارمندان به جرم اختلاس، رشوه و فساد مالی دستگیر شدند و پرونده کماکان در حال رسیدگی است.

دادستان قرچک افزود: دادستانی به عنوان مدعی العموم با هرگونه فسادی برخورد خواهد کرد و قانون دستان مفسدین را در قرچک قطع خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان