بازدید 51597
۶
هفتاد و سومین «به اضافه تابناک»؛

حذف حماس همزمان با ورود تشکیلات خودگردان فلسطین به ایران / خرید نقدی رأی سناتورهای آمریکا در تل آویو علیه توافق هسته‌ای / پرچم ایران روی کدام جنگنده ها نقش می بندد؟ / فیلم معناداری که مشاور روحانی به اشتراک گذاشت / امید در جهان با موسیقی ثبت شد

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۲۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 18 August 2015
حذف حماس همزمان با ورود تشکیلات خودگردان فلسطین به ایران / خرید نقدی رای سناتورهای آمریکا در تل آویو بر علیه تواق هسته‌ای / پرچم ایران روی کدام جنگنده ها نقش می بندد؟ / فیلم معناداری که مشاور روحانی به اشتراک گذاشت / امید با موسیقی ثبت شد«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای هفتادوسومین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در هفتادوسومین «به اضافه تابناک»؛ ابتدا به غزه رفتیم؛ جایی که حماس با فراموش کردن دوستان همیشگی‌اش، طرح دوستی با رژیم صهیونیستی و عربستان ریخت و همین رویه باعث شد تا با سفر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به ایران ـ برای نخستین بار ـ و همزمان بازگشایی دفتر جنبش فتح بعد از 33 سال در سوریه، شاهد حذف حماس باشیم. اما حماس در سوریه، غزه و یمن چه کرد که چنین سرنوشتی پیدا کرد؟؛ سپس آخرین وضعیت رأی‌ها در کنگره و آخرین چرخش دموکرات‌ها بر ضد توافق که متوجه سناتور منندز بود را مورد توجه قرار دادیم، نگرانی رهبر اکثریت سنا از حفظ حق وتوی اوباما را بررسی کردیم و در آخر نگاهی انداختیم به نتایج احتمالی سفر اعضای کنگره آمریکا به تل آویو. نمایندگان کنگره برای حضور در انتخابات بعدی، نیاز به حامیان مالی دارند و این سفر، بهترین فرصت برای فروش نقدی رأی‌شان به نتانیاهو خواهد بود. آیا این سفر کار را تمام می‌کند و با رسیدن مخالفان به دو سوم وتوی اوباما حذف می‌شود؟؛ همچنین مروری کردیم بر دعوا بر سر خرید و فروش جنگنده به ایران، تک تک جنگنده‌هایی را که ممکن است گزینه اصلی باشد، مرور کردیم و در آخر، گزینه‌های محتملی را که پرچم ایران روی آنها نقش می‌بندد، معرفی کردیم؛ سپس فیلم معناداری که مشاور روحانی به اشتراک گذاشت را مرور کردیم؛ فیلمی که بخشی از سخنان یکی از نویسندگان درباره فقر ایرانیان و نگاه زشت همه‌ ما به نفت به عنوان ثروتی است که باید سریع تر بر باد داد؛ در پایان، ویدیویی متفاوت را خواهید دید که درباره‌اش توضیحی نمی‌دهیم و تنها متذکر می‌شوم که امید با موسیقی که در این ویدیو می‌بینید در دنیای امروز ثبت شد و معنا یافت.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 43
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۶
روی کلیپ های تصویری لطفا حتما دانلود صوتی هم بگذارید تا با مبایل بتوانیم گوش دهیم چون برخی موبایلها فیلم دانلود نمی کنند
جنگنده های فرانسه و یورو فایو رو بخرید ، تولید قطعه رو بسپارید به جوانهای ایرانی. اگه یکی رو باز کنن بطور معکوس به قطعه سازی می رسن. لطفا دوباره نرید به سراغ آشغالهای چینی. هنوز درس عبرت نگرفتید.
بجز تشکر از تابناک بخاطر این بخش چه
می توان گفت ؟
1
1
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر