خدا به بازوهاشون قوت بده ، خسته نباشند .
حادثه پیش میاد و باید به فکر جلوگیری از وقوع مجددش کرد ولی دست مریزاد هم باید گفت به این جوانانی که در زیر زمین متحمل فشارهای زیادی برای راه اندازی مجدد متروها شده اند .
دقت داشته باشید قبل از عبور قطار بایستی تست گرم به این معنا که یک قطار با کیسه های شن و سنگین تر از اندازه واقعی از محل خط عبور دهید اگر اتفاقی نیافتاد بعد حرکت عادی شود ضمن اینکه ممکن است آب زیر قسمتهائی از تونل را شسته باشد که سبب نشست تونل هنگام عبور قطار شود. باید یک شرکت مشاور مهندسی ابتدا بررسی کند بعد قطار عبور نماید تا فاجعه ای رخ ندهد.
یعنی خوبه فقط یه بارون بود گردباد و طوفان و یا حتی تسونامی در کار نبود و گرنه متروی تهران از یک طرف به خلیج فارس از یک طرف به دریای خزر متصل میشد و یکی از آرزوهای دولتهای پیشین در اتصال این دو دریا محقق میشد . حیف شد نشد باید امیدوار باشیم دفعه بعد اگه یه کم بارون بیشتری بیاد مثلا چند ساعت بیشتر شاید بدون هیچ هزینه ای این هدف محقق بشه ...