اطلاعیه دفتر رئیس جمهور درباره چه اتفاقی بود؟/ پوشش نامناسب باز هم دردسرساز شد!

باز هم ظواهر و پوشش نامناسب دردسرساز شده و به رغم اینکه در مراسم ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی، توضیحات زیادی از سوی رئیس جمهور و وزیران در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی جمهوری اسلامی و دولت های مختلف در جهت آبادانی روستاها داده شد، سخنان رئیس جمهور در خصوص «مذاکره» و همچنین حواشی مانند پوشش نامناسب همه این مسائل را به حاشیه برد...
کد خبر: ۹۲۰۵۰۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 27 August 2019
|
47163 بازدید
|

صبح روز گذشته، مراسم ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی با حضور حجت الاسلام «حسن روحانی» رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد. در این جلسه، رئیس جمهور حرف از مذاکره به نفع مردم زد، ولی به شرط پایبندی طرف مقابل به تعهدات و برداشته شدن تحریم های ظالمانه و این موضوع به طور گسترده در رسانه های داخلی و خارجی بازتاب پیدا کرد؛ اما جدای از اصل ماجرا، این مراسم حاشیه هایی هم به همراه داشت که مورد توجه برخی رسانه ها قرار گرفت.

به گزارش «تابناک»؛ یکی از رسانه ها در خصوص عکس های منتشره از برخی زنان حاضر در این مراسم و پوشش آنها، نوشت: پس از پایان مراسم، عکس‌های منتشره از مراسم ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی، موجی از انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت. منتقدین معتقدند مراسم ارائه دستاوردهای دولت به حاشیه کشیده شده و شئونات اسلامی- ایرانی در پوشش برخی شرکت کنندگان در مراسم آن هم در حضور رئیس جمهور رعایت نشده است.

هرچند در این مراسم، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، رضا اردکانیان وزیر نیرو، محمد اسلامی وزیر راه مسکن و شهرسازی و محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و تعداد دیگری از مسئولان دولتی رئیس جمهور را همراهی می‌کردند و در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی دولت برای آبادانی روستاها توضیح می دادند، سخنان روحانی و حواشی این مراسم اقدامات انجام شده و توضیحات وزیران را به حاشیه راند.

یک روز بعد از انتشار این اخبار و انتقاد برخی رسانه ها به پوشش بعضی زنان حاضر در مراسم ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی، روابط عمومی دفتر رئیس جمهور با صدور اطلاعیه ای، در خصوص پوشش نامناسب برخی میهمانان در مراسم دستاوردهای دولت تدبیر و امید در توسعه زیرساخت‌های روستایی توضیح داد.

ریاست جمهوری: دعوت میهمانان با ما نبود، اما باز هم تذکر دادیم

در این اطلاعیه آمده است: در پی انعکاس برخی مطالب رسانه ای در خصوص پوشش نامناسب و حاشیه ساز تعداد معدودی از حاضران در همایش «ارائه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در توسعه زیرساخت های روستایی»، روابط عمومی ریاست جمهوری با صدور اطلاعیه‌ای، توضیحاتی ارائه کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «انتخاب و دعوت میهمانان همایش یاد شده، از سوی نهادهای صنفی و محلی مرتبط با موضوع برنامه انجام شده و دفتر و نهاد ریاست جمهوری در این مرحله نقشی نداشته است. در عین حال برگزارکنندگان همایش پیش و در حین اجلاس، به میهمانان همایش، در خصوص رعایت شئونات اسلامی و فرهنگی در حوزه پوشش، تذکر داده بودند.»

روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری همچنین با تأکید بر اینکه «بیش از هزار نفر از روستائیان عزیز از سراسر کشور به این مراسم دعوت شده بودند که با پوشش‌های متنوع و گوناگون متناسب با فرهنگ خود در سالن همایش حضور داشتند»، افزوده است: بخشی از میهمانان برنامه از جامعه محترم اقلیت‌های مذهبی کشور و با تن‌پوش سنتی و محلی خود در مراسم حاضر شده بودند که قبل از آغاز برنامه به طبقه دوم سالن راهنمایی شدند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: با وجود همه این موارد، ضمن قدردانی از حساسیت دلسوزان نسبت به رعایت کامل موازین شرعی و فرهنگی و به ویژه حجاب اسلامی، مسأله به وجود آمده قابل اغماض نبوده و دستور پیگیری و برخورد با خاطیان صادر شده است.

با این توضیحات می توان این گونه گفت که باز هم ظواهر و پوشش نامناسب دردسرساز شده و به رغم اینکه در مراسم ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی توضیحات زیادی از سوی رئیس جمهور و وزیران در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی جمهوری اسلامی و دولت های مختلف در جهت آبادانی روستاها داده شد، اما سخنان رئیس جمهور در خصوص «مذاکره» و همچنین حواشی مانند پوشش نامناسب همه این مسائل را به حاشیه برد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲۴۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
وای باز هم اسلام به خطر افتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
حجاب قانون قرآن و کشوره همه مسلمانان بخاطر قرآن و همه کسانی که در مرز ایران هستند ملزم به رعایتند .لطفن قانون و اسلام رو هم کاریکاتوری نکنید هم حجاب قانون قرآنه هم مبارزه با ظلم و فساد و دزدی ، هر چند مبارزه با فساد و ظلم اهمیتش بیشتره اما حجاب هم حکم قرآنه .لطفن توجیه اشتباه نفرمایید.
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
فقط این موی خانم هاست که اسلام رو به خطر میندازه - اما اختلاس و دزدی نه ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
باشه .تو درست میگی
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
کجای قران قانون حجاب هست؟ غیر از دو ایه ای که اکثرا معنیشو نمیدونید و اجباری بودن حجاب برای همه مردم و ادیان دیگه در اون دو ایه به هیچ وجه نیومده استناد دیگه ای دارین؟بعد اگه ما مسلمانها بریم خارج به یک کشور مثلا مسیحی باید شئونات اونها رو رعایت کنیم که شما از ارمنیهای مسیحی کشورمون میخواین شئونات اسلامی رعایت کنن؟پس اگر سلبریتی رفت خارج حجاب برداشت و از شراب مقدس خورد دیگه نباید توبیخ بشه چون طبق شئونات اونجا رفتار کرده!!!دلایلتان سست و غیر قابل قبول و چون با فطرت حق جوی انسان سازگار نیست محکوم به شکست هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
نزدیک انتخاباته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اینقدر فانون قانون نکنید بابا.هزار تا قانون دیگه هم هست که رعایت نمیشه چرا صدای کسی در نمیاد.قانون وظیفه دولت در تامین مسکن مناسب و اموزش و پرورش رلیگان تا پایان مقطع متوسطه هم هست.چرا اجرا نمیشه؟چرا توی اون قانون ها همش حواله به فردایی میدید که هیچ وقت نمیاد؟برای ثبت نام تو مدارس دولتی ببیند چه بلایی سر مردم در میارند و چه جقارت ها که به پدر و مادر ها تحمیل نمیکنند.بخاطر توهین هایی که برای ثبت نام بچم تو مدرسه دولتی مدیر اون مدرسه به همسرم کرد همسرم زار زار گریه میکرد.اخر سر به این نتیجه رسیدم که قسطی هم که شده بچم رو بنویسم غیر انتفاعی.
ناشناس
| Georgia |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
خود کلمه حجاب از معنی و ظاهر اصلی اش فاصله گرفته حجاب سیاسی یا حزبی دردی را دوا نخواهد کرد فقط بین زنان جامعه اختلاف میاندازه
سلام بر همه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
چرا در ترکیه اسلامی حجاب اجباری نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
خطاب به محین
یک چیزی انداختن تو زبانتان و دائم تکرار کنید
مگر نمی گیرند الان
اگر نگرفتند بیا اینجا بگو
چرا اینقدر ادای روشنفکری نما در می خواهید بیاورید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
شما هنوز فرق بین کسی که الگو و سرشناس است با کسی که فرد عادی را نمی دونی هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
جناب 17:25 ترکیه یک کشور رسما لائیک هستش و به دین و حجاب بعنوان یک امر الهی نگاه نمیکنه در ریاست قبلی جمهوری حتی با حجاب مبارزه میکردند برو ببین توی سواحلش چه خبره
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
نه عده ای که چیز قابل عرضه ای ندارند، خواستند به هنجارهای
این مردم دهن کجی کنند. خدایا به حق 200-300 هزار شهیدی که خون پاکشان برای رهایی این مردم از دست استکبار جهانی به زمین ریخته شد قسمت می دهیم اگر
این فرومایگان قابل هدایتند، هدایت و الا به زودی
زود زشتی اعمال آنها را با صورتهایی زشتی که از خجالت
مجبور به پوشاندن آن شوند، جبران فرما. اینها سزاوار جز این نیستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
آقا یا خانم ۱۶:۴۴ : حجاب طبق حکم قرآن حکمی واجب و الزامی است که شما هم به این اشاره کرده اید (آیه 31 نور ){به فرض اینکه بگیم حرف شما درسته که اجبار دیگران به حجاب در آیه که حجاب را توضیح می دهد نیامده } اما در آیاتی که امر به معروف و نهی از منکر را بیان می کند حکم به الزام کردن برای رعایت همه معروف ها و برخورد با همه منکر ها ذکر شده (104 آل عمران ) و طبق خود قرآن حجاب هم از احکام واجب است ، پس اصل واجب شخصی بودن در سوره نور و الزام اجتماعی اون در آل عمران ذکر شده . الزام اجتماعی حجاب هم از کنار هم قرار دادن این دو آیه بدست میاد .اگر واقعن می خواهید به قرآن عمل کرده باشید همه قرآن را بخوانید.اما نسبت به برخورد با جرمی که در کشور دیگری انجام شده خارج از بحث است اما نسبت به اقلیتها اونها هم مانند مسلمانان در رعایت قانون مساوی اند هر چند شریعتشون متفاوت باشه... .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
در زمان حکومت پیامبر و امیرالمومنین هم اینجوری نبود که حجاب برای همه اجباری باشه
همین الان در عربستان و بقیه کشورای اسلامی هم حجاب اجباری نیست
با توسری نمیشه روسری سر مردم کرد. یه روزی این همه سخت گیری باعث میشه اصل حجاب نابود بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
بحث به خطر افتادن اسلام نیست ، اسلام به خطر نمی افتد چون حقیقتی مقتدر و ثابت است در عالم ، چیزی که با ادامه چنین روندهایی و قبح زدایی هایی به خطر می افتد زندگی جمعی ماست ،کافیه نگاه بکنیم به روندی که غرب در زدودن حیا از حدود صد سال پیش طی کرده و امروز المان های اخلاقی اونها در وضعیت فاجعه قرار داره آمارهای جهانی فحشا و خانواده رو در کشورهای غربی اقلن یه بررسی علمی بفرمایید ما منکر پیشرفت صنعتی اونها و عقب موندگی خودمون در زمینه پیشرفت های صنعتی نیستیم و اونو کتمان نمی کنیم همونطوری که کسی نمی تونه سقوط اخلاقی غرب رو کتمان کنه ، پس بهترین راه اینه که ضمن تلاش برای پیشرفت در زمینه اقتصاد و صنعتی و ... متوجه معایب و نقایص فرهنگی غرب هم باشیم تا چند سال دیگه فاجعه ای که اونها امروز باهاش روبرواند گریبان ما رو نگیره..البته قبول دارم که ما هم در برخی زمینه های اخلاقی شاخصمون مطلوب نیست اما باور کنید خیلی وضعیتمون از غرب بهتره.
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
همونطور که دین اجباری نیست سایر داستانهای دین هم اجباری توش نیست،یکی از حضرات فرموده بودن این قانونه کشوره نه عزیزم این قانون جمهوری اسلامیه که تاریخش رو به خوبی می دونیم "واژه یا روسری یا تو سری" از کی مد شد تو مملکت.متاسفانه این نوع اسلام شما فقط به چهار تا مو ضعف نشون میده و بقیه موارد رو متاسفانه به راحتی از کنارش می گذره،اگه با همه موارد اینطوری برخورد می کرد اصلا من بهش ایراد نمی گرفتم ولی معلومه اداره کردن کشور به این صورت معنیش چیه تو بخوان حدیث مفصل از این مجمل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
در جواب به ناشناس 19:22
خود پیامبر هم همچین حکمی رو هیچوقت اجرا نکرد بعد شما نعوذ بالله از پیامبر هم دارید پیشی میگیرید... برده داری هم یک زمانی قانون بود و کنیز داری هم متداول... اینجور قوانین محکوم به فنا هستند دیر یا زود
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
اگه ی روزی خدا روز قیامت ازم سوال کنه چرا امرم رو اطاعت نکردی
میگم‌چون اختلاس شده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
خطاب به ناشناس ۱۶:۴۴ اگه کسی یه ذره سواد دینی و انصاف داشته باشه میبینه که چندین آیه محکم حجاب در قرآن هست. بعلاوه علاوه بر اون چندین آیه مستندات دیگه ای مثل روایات یا شیوه زندگی و \حجاب مسلمانان در زمان پیامبر و ایمه هست که جای تردید برای کسی که بخواد بر مبنای اسلام عمل کنه نداره. اگه کسی بنای عمل به فطرت هم داشته باشه با مطالعه تاریخ پوشش مردم غیرمسلمان و سایر کشورها هم لباسهای پوشیده میبینه. دیگه آخه با یه سرچ ساده میشه دید که این عریان گرایی ها عمری بعد از رنسانس داره و در جهت برده داری زنان هست.
در مورد بحث قانون و سلبرییتی و ... سایر افاضاتتون باید بگم: قانون ایران که با رای مردم تصویب شده عمل به احکام اسلام و حجاب اجباری داره. برای غیر مسلمانان هم رعایت احترام و عمل به ظواهری مثل حجاب اجباریه. شما اگه کشوری بخوای بری که کشف حجاب توش قانون باشه باید به قانونش احترام بذاری (ولی همچین کشوری وجود نداره) وانگهی اگه شما بخوای به چنین کشوری بری (با علم به این قانون) در اصل مسلمانی شما تردیده.
درد مردم اینه که این به ظاهر سلبریتی ها از پول بیت المال و صدا وسیما توی ایران برای خودشون کیسه میدوزن ولی احترام حداقلی به قانون و فرهنگ این ممکلت رو توی خارج رعایت نمیکنن.
عریانی با فطرت انسان سازگار نیست اینو از ‍پوشش برگی غارنشینان هم میتونستی بفهمی عزیزم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
آی آقایی که نظرات من رو که منعکس نمیکنی
احتمالا مخالف دین و دیانتی والله پیگیری میکنم بدبخت فلک زده(اگرباغرض این کار روکردی)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
جووووووووووووووووووووووووووونم به این مملکت که این چارتا تار موی زنان باوقارمون انقد مهمه .....
خسته شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
يكي نيست بگه از فروش كشتي نفتكش همراه با بارش چه خبر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
نمیدونم چه اصراری دارن مسئولان ما که از اندخم یککوچه بیرون نمیان؟! . یکبار برای همیشه تمامش کنید برود... اسلام خیلی بزرگتر از این حرفاست که با این چیزا ضربه بخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
سلام اکه کسی می خواد واقعا از حجاب بیشتر بدونه:
http://iaug.ac.ir/files/ketab-ma-hejab.pdf
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
اگر دزدیهای هم با همینقدر ریز بینی پی گیری میشد الان مملکت اینقدر بدبختی نداشت
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
سلام به همه
آی خندم میگیره
ازروزی که فرشته ها بپرسن فلانی مگر نمیدونستی حجاب امر خداست پس چرا......
طرف بگه اخه ی عده از بندهای بدت اختلاس میکردن
عجب دلیل محکمی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
دقیقا این کارها از سمت دولت و با برنامه ست

جهت منحرف کردن مردم از مشکلات اصلی ..گرانی ها

و تغییر تیتر رسانه ها ..برای مدتی هر چند کوتاه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
افرین دقیقا همین است
رهبری هم چند روز قبل هشدار داده بود ولی الان از عمد دارند حیا زدایی می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
از طرف دولت با برنامه ریزی و هدفمند در جهت اشاعه و ترویج فرهنگ غرب و دور شدن از اسلام ناب محمدی (ص)
ناشناس
| Kazakhstan |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
به نظر شورای نگهبان هم این را از قبل تشخیص نداده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
اتفاقا برعکس این هنر دلواپسان که در شرایط بسیار سخت کشور بحث مو و پوشش را پیش بکشند و ذهن ها را منحرف کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
پس فرق شما با طالبان چیه...چرا اینقدر افکار ونگاهتان کوچک شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
ان وقت فرق تفکر خدایی با تفکر شیطانی شما چی هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
فرقي هم ندارند به جز اينكه ، اونها سني مذهب و اينها شيعه هستند
پیمان
| United States of America |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
چرا فکر می کنید هرکس به اخلاق و شرم و حیا اهمیت میده فکرش کوچیکه؟ شاید فکر شماها کوچیکه که دغدغه اینجور افراد رو درک نمی کنید
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
پوشش خوبی است
رنگ شاد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
کاربران شبکه های اجتماعی انتقادی از پوشش نامناسب نداشتند فقط عکسها توی فضای مجازی مخصوصا رسانه ای که فیلتر هم هست منتشر شده
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
پوشش همه اقوام باید محترم باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
البته از دید من و شما. اما از دید اون دسته خاص و یا خودی های خاص خاص نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
در کشوری اسلامی پوشش هم باید اسلامی باشد آقای نامسلمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
کسی ایرادی به پوشش نداشت بلکه به سرشان کار داشت که بی حجاب بودن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
روحانی بایداستیضاح بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
ساکت شو بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
مخالف روحانی و اصلاح طلبها هستم اما شما لطفا دهان بی موقعت را ببند
آقای روحانی با تنفیذ مقام رهبری اکنون دومین مقام کشور اسلامی هستند و احترامشان واجب
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
کار دولت فقط حاشیه سازی بوده تاضعف های دولت دیده نشه
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
روحانی مجری تفکرات پوسیده لیبرایسم بوده و هست ،اگر قرار هست محاکمه ای صورت بگیره افرادی باید مررد مواخذه قرار بگیرند که معاون و مشاوروو تئوریسین اصلاحات بودند
طاهره
|
Germany
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
وامصیبتا،کفن پوشان کجا هستند، همه دستاورد 40 ساله به تاراج رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Kazakhstan |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
درست میگی. البته بیشترش رفته کانادا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
دیگه قراره روحانی باترامپ ملاقات کنه !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
چه بهتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
غیر ممکنه ،جون گفت اگه بدانم آبادانی کشور با ملاقات حاصل میشه ملاقات می کنم ! اگه بخاطر منافع عراق و یمن و .....بود شاید ملاقات صورت می گرفت
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # انتخابات آمریکا # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟