تکریم مشتری در شرکت‌های هواپیمایی دربحبوحه کرونا

یک فعال رسانه‌ای از نحوه عملکرد شرکت‌های هواپیمایی در شرایط کرونا انتقاد کرد
کد خبر: ۱۰۰۵۳۴۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ 27 September 2020
|
8438 بازدید
|
۲

به گزارش «تابناک»، فرشاد مهدی‌پور، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: شرکت‌های هواپیمایی در دوره کرونا نه قیمت‌ها را کاهش داده‌اند و نه فاصله‌گذاری در صندلی‌ها را رعایت می‌کنند.

در عوض، نه تنها پذیرایی را لغو کرده‌اند، بلکه از دادن ماسک به همه و توزیع ماده ضدعفونی هم خودداری می‌کنند.

به این می‌گویند تکریم مشتری.

پ.ن. تاخیرها الحمدالله کم شده است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
چه انتظاراتی داری ؟؟ کاهش قیمت؟؟ مگه میشه مگه داریم؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
یادی هم از حقوق های 2 میلیونی شرکت های هوایی.
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # الجولانی # فیلترینگ
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
سرمربی بعدی تیم پرسپولیس چه کسی باشد؟