در این مراسم که روز ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در مرکز همایشهای بین المللی رایزن برگزار شد، به دلیل خدمات برجسته «الست گروپ» در توسعه و استاندارد سازی صنعت خدمات مهاجرت و کاریابی و نقش مهم این شرکت در مدیریت منابع انسانی و هدفمند سازی تخصصها و تجربههای جوانان کشور، از این شرکت تقدیر به عمل آمد.
در این جشنواره سالیانه، براساس رای هیات داوران با توجه به فاکتور مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی بااستفاده از ظرفیتهای ارتباطی و کسب امتیاز لازم براساس ارزیابیهای تخصصی، صد سازمان برتر مشتری مدار کشور انتخاب و نشان ویژه و لوح تقدیر دریافت میکنند.
هدف این گردهمایی که امسال دومین دوره آن برگزار شد، انتقال دانش و تجارب مسئولان و متخصصین مدیریت ایران در اشاعه و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بینالمللی است.
در مراسم امسال که با سخنان دکتر محلهای، معاون بازرگانی وزارت صنعت درمورد مشتری مداری و اهمیت آن برای کسب و کارها آغاز شد، برگزاری پنلهای تخصصی درمورد مشتری مداری و اهمیت شفافیت در مدیریت پاسخگویی نیز گنجانیده شده بود.
در انتهای جشنواره، مراسم اهدای لوح تقدیر به یکصد واحد مشتری مدار از جمله «الست گروپ» برگزار شد.
شرکت «افق بین المللی یاسمین» (با نام تجاری الست گروپ) یکی از شرکتهای متخصص در زمینه مشاوره است که در وهله اول مهارت، دانش و تجربه خود از حوزه کاری و آگاه سازی مشتریان و متقاضیان درخصوص خدمات خود را جزو اولویتهای اصلی کاری خود قرار داده است.
این شرکت، در زمینههای کاریابی ، کارآفرینی ، سرمایهگذاری ، توریست درمانی ، تحصیلی ، ورزشی و مهاجرت فعالیت دارد.
لازم به ذکر است که شرکت کنندگان این جشنواره سازمانهای بزرگ کشوری نظیر بانکها و صنایع مرتبط با نفت، بیمه و کسب و کارهای بزرگ بودند.
در این مراسم، مدیران برخی دستگاههای دولتی، کارآفرینان، مدیران واحدهای تولیدی وبنگاههای اقتصادی بخش خصوصی، ضمن تبیین اهمیت «مشتریمداری» در راستای تقویت اقتصاد و کمک به بهینه سازی و افزایش کیفیت محصولات و خدمات، به انتقال تجربههای خود در حوزه کاریشان پرداختند.
دفتر ریاست جمهوری، شواری عالی مناطق آزاد، تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی، وزارت صنعت معدن و تجارت، اداره تسهیل فناوری و توسعه اقتصاد دانش بنیان وزارت امورخارجه، مجمع مدیران ایران، اتحادیه همکاریهای فرهنگی و اقتصادی اوراسیا، مجمع مدیران کارآفرین، سازمان بین المللی برند ایران از جمله حامیان معنوی و متولیان برگزاری این رویداد بودند.