تندیس «مشتری‌مداری» به ارتباط فردا رسید

در سومین اجلاس سراسری «یک‌صد واحد مشتری‌مدار»، شرکت ارتباط فردا وابسته به بانک آینده مورد تقدیر قرار گرفت و تندیس مشتری‌مداری را دریافت کرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۴۷
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵ 14 March 2023
|
2511 بازدید

تندیس «مشتری‌مداری» به ارتباط فردا رسید

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک آینده، سومین اجلاس سراسری «یک‌صد واحد مشتری‌مدار» با حضور جمعی از مسئولان و شرکت‌های برتر در زمینه فروش و مشتری‌مداری در مرکز همایش‌های صداوسیما تهران برگزار شد که از شرکت ارتباط فردا از شرکت‌های زیرمجموعه بانک آینده نیز قدردانی شد.
بزرگ‌ترین جشنواره ملی «100 واحد مشتری مدار» کشور با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالان بنگاه‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی در 20 اسفندماه امسال برگزار شد و شرکت «ارتباط فردا» به‌عنوان یکی از این «صد واحد مشتری‌مدار» شناخته شد.

تندیس «مشتری‌مداری» به ارتباط فردا رسید

از محورهای این اجلاس می‌توان به مزایای به‌کارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری‌محوری، آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذی‌نفعان بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و خدماتی، تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، بررسی انعکاس صدای مشتری در تأمین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان، راه‌کارهای افزایش سهم بازار با تأکید بر کرامت مشتری، سازمان‌دهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا بر اساس رقابت بنگاه‌های تجاری و در نهایت بررسی چالش‌های ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان به‌عنوان یکی از منابع اصلی سازمان اشاره کرد.
از دیگر برنامه‌های اجرایی این اجلاس می‌توان به برگزاری پانل تخصصی پرسش و پاسخ ویژه مدیران ارشد مجموعه‌ها، سخنرانی مقامات و مسئولین عالی‌رتبه کشور، معرفی، تجلیل و قدردانی از «100 واحد مشتری‌مدار» در قالب اعطای «لوح زرین مشتری‌مداری» پس از ارزیابی در سطوح مختلف اشاره کرد.
 فضای رقابتی شدید بین بازارها، توسعه شبکه‌های  اجتماعی و قدرت انتخاب گسترده مصرف‌کنندگان موجب شده است تا «مشتری‌مداری» و «رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» به بهترین مزیت رقابتی بین شرکت‌ها و سازمان‌ها  تبدیل‌ شود.

در اختتامیه مراسم از واحدهایی که شرایط مورد نظر کمیته علمی و امتیازات لازم ارزیابی را داشتند در قالب اعطای لوح و تندیس زرین «مشتری‌مداری» قدردانی شد.

تندیس «مشتری‌مداری» به ارتباط فردا رسید

شرکت ارتباط فردا از شرکت‌های زیرمجموعه بانک آینده، همواره کوشیده است تا با ارائه محصولات و خدمات نوآورانه و به‌کارگیری روندها و فناوری‌های جدید در حوزه پرداخت الکترونیکی و بانکداری دیجیتال به‌صورت امن، راحت و فراگیر، رویکرد جدید و نوینی را در حوزه بانکداری الکترونیکی به‌ارمغان آورد.
شرکت ارتباط فردا با نگاهی به آخرین تحولات دنیا در صنعت مالی و شناخت عمیق فضای بانکی و تجارت الکترونیکی در ایران، محصولاتی را طراحی کرده و توسعه می‌دهد که می‌توانند در فضای زندگی دیجیتال ایرانیان تأثیر قابل توجهی داشته باشند.

تندیس «مشتری‌مداری» به ارتباط فردا رسید

این شرکت با «چشم‌انداز» خلق زیست‌بوم یک‌پارچه و فراگیر نوآوری‌های مالی برای آینده‌ای بهتر، معمار و خلق‌کننده زیست‌بومی خواهد بود که در آن خدمات نوین مالی و بانکی برای تمام مشتریان از هر قشر و گروهی با بهترین کیفیت و تجربه‌ای منحصر به‌فرد فراهم باشد و کمک کند آینده ای بهتر و روشن‌تر برای همه رقم بخورد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # الجولانی # فیلترینگ
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
سرمربی بعدی تیم پرسپولیس چه کسی باشد؟