با توجه به رویکرد و استقبال جهانی از ویدیو مارکتینگ به عنوان ابزاری قدرتمند در ارائه محتوا، تبلیغاتی اسموتی در رسانه ها خلق شد تا فضای متفاوتی مبتنی بر ویدیو برای معرفی خدمات و محصولات شرکت ها فراهم شود.
این سرویس قابلیت نمایش در جایگاه های بنری وبسایت ها را داراست و به دلیل استفاده از ویدیو، متن توضیحات تبلیغ و دکمه اقدام به دعوت (CTA)، اسموتی (نوشیدنی ترکیبی) نامگذاری شد.
اسموتی به دلیل استفاده از ویدیو (تصویر و صدا) با جلب توجه مخاطبان توانسته است آمار متفاوتی را در صنعت دیجیتال رقم بزند. نرخ بالای کلیک ( ده تا 200 برابر بیشتر نسبت به تبلیغات بنری و نیتیو، ارقامی بوده که توسط پلتفرم طاووس ثبت گردیده و نتایج آن، الگوریتم ذهنی آگهی دهندگان در مورد راندمان و بازخورد تبلیغات دیجیتال را تغییر داده است.
اسموتی با فراهم آوردن امکاناتی نظیر فرکانسی کپ ( Frequency Cap ) که آگهی دهنده تعیین می کند تا تبلیغ به هر بازدید کننده، طی یک بازه زمانی مشخص چند بار نمایش داده شود و همچنین نمایش تبلیغ صرفا در صفحاتی که شامل کلید واژه های خاصی می باشند و یا هدفگیری مجدد بازدیدکنندگانی که قبلا از وبسایت بازدید داشته اند ( Retargeting ) و همچنین فیلتر نمایش تبلیغ تنها در استانی خاص و ... توانسته است پیام تبلیغاتی را به صورتی کاملا مدیریت شده، هوشمند و هدفمند به مخاطبان ارسال نماید.
در حال حاضر اسموتی در وبسایت های پربازدید و تاثیرگذار کشور فعال است که رسانه تابناک نیز از طریق پلتفرم طاووس، از این سرویس برای ارائه خدمات تبلیغاتی به مشتریان استفاده می کند.
اگر با ویدیو مارکتینگ می خواهید به رشد کسب و کارتان کمک کنید به پلتفرم طاووس طاووس Tavoos.net مراجعه نمایید.
نمایش اسموتی در نسخه دسکتاپ
نمایش اسموتی در نسخه موبایل