در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

دعوای مایلی‌کهن و دایی، پای خواننده لس‌آنجلسی را به نود باز کرد

مایلی‌کهن با تأکید بر اینکه «جا نماز آب نمی‌کشد»، مدعی شد که علی دایی هنگام بازی ایران و ازبکستان برای دریافت گرین کارت به امریکا رفت. پس از این صحبت، مایلی‌کهن در برنامه زنده تلویزیونی به طرز ناباورانه‌‌ای، نام یکی از خوانندگان لس‌آنجلسی را آورد و تأکید کرد ‌چه در گذشته و چه هم‌اکنون به این خواننده علاقه داشته؛ هر چند انتقادهایی را هم به او وارد می‌داند.
کد خبر: ۳۸۱۹۲۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۳:۰۲ 25 February 2014
|
119639 بازدید
|
دعوای مایلی‌کهن و دایی، پای خواننده لس‌آنجلسی را به نود باز کردبر خلاف وعده‌ هفته گذشته فردوسی‌پور ‌در برنامه نود، امشب خبری از بررسی وضعیت باشگاه پرسپولیس نبود و به جای آن، علی کفاشیان مهمان ویژه این برنامه بود تا درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران با فردوسی‌پور ‌گفت‌وگوی مفصلی کند.

به گزارش «تابناک»، نود شب گذشته از دو بخش اصلی تشکیل شده بود؛ بررسی بازی‌های هفته بیست‌و‌هفتم فوتبال ایران و گفت‌وگو با علی کفاشیان!

در هم پیچیدگی رقابت برای قهرمانی در سه هفته پایانی لیگ و شانس داشتن نزدیک به ۳۰ درصد تیم‌های حاضر در لیگ برای قهرمانی، موجب شد تا پرسش مسابقه پیام کوتاه این هفته نود به معرفی قهرمان سیزدهمین دوره لیگ بر‌تر اختصاص یابد که مردم باید از میان ‌گزینه‌های استقلال تهران، پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان و نفت تهران، گزینه مورد نظر خود را برمی‌گزیدند.

بنا بر این گزارش، رضا غیاثی، ‌کار‌شناس داوری، فردوسی‌پور را تا پایان برنامه همراهی کرد و عادل در بخش نخست برنامه پس از قرعه‌کشی، به بررسی وضعیت جدول و سه بازی پایانی هر پنج مدعی قهرمانی پرداخت.

نود درجه نخستین گزارشی بود که شب گذشته پخش شد و بلافاصله پس از آن خلاصه بازی راه‌آهن و تراکتورسازی به نمایش درآمد؛ بازی که تبریزی‌ها در پایان آن جشن قهرمان جام ‌حذفی را در شهرشان برگزار نمودند و البته در طول نود دقیقه، سه گل هم از راه‌آهن دریافت کردند تا تونی هر دو بازی لیگ خود را با شکست به رختکن رفته باشد.

اما اعتراض و بی‌احترامی تماشاگران تبریزی به‌ ابراهیم‌زاده، یکی از بازیکنان قدیمی تراکتور‌سازی، موجب شد تا بازیکنان آن تیم ‌در جشن شرکت نکنند و سرانجام با تأخیر به مراسم بیایند. کاپیتان تراکتورسازی هم در حمایت از بازیکن خود، به او اجازه داد تا نخستین کسی باشد که جام را بالای سر می‌برد. ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با نود، علت اعتراض تماشاگران را خط‌دهی لیدرهایی دانست که از او تقاضای پول کرده ‌و چیزی دریافت نکرده بودند.

پس از پخش بازی مس و سپاهان و بررسی داوری دو بازی، نخست گزارش مفصلی از بازی مهم و زیبای هفته گذشته در انزلی پخش شد که منجر به شکست سنگین چهار بر دو‌ استقلال برابر ملوان گشت. این گزارش حواشی فراوانی داشت که گل سرسبد آن، محمدمایلی کهن بود که با لباس رفتگران و در اعتراض به سخنان علی دایی به ورزشگاه رفته بود.

با پخش تصاویری از گل‌های امیرحسین فشنگچی در تیم‌های صبا، پرسپولیس و ملوان، مهاجم جوان تیم ملوان بندر‌انزلی به استودیو‌ گفت‌وگوی نود آمد تا مهمان گفت‌وگوی ویژه ‌دیشب باشد.

وی در آغاز سخنان ‌خود گفت: امسال شرایطم بهتر از سال‌های پیش بود و خیلی‌ها می‌گفتند بازی در انزلی ‌سخت است، ولی خوشبختانه در ملوان خیلی راحت هستم و مردم انزلی نیز نسبت به من لطف دارند و از من بسیار ‌‌حمایت کرده‌اند.

همزمان با پخش تصاویری از کودکی فشنگچی وی گفت: مهندسی نساجی اراک قبول شدم، ولی ‌فوتبال را انتخاب کردم. فردوسی‌پور در این لحظه گفت که شما همیشه فوتبال را به علم ترجیح داده‌اید که فشنگچی این موضوع را تأیید کرد.

همچنین تصاویری از پنالتی گرفتن‌های فشنگچی در بازی‌ها‌ ‌پخش شد و وی در خصوص آن‌ها توضیحاتی ‌داد. فشنگچی در طول گفت‌وگو با اشاره به آنکه فردوسی‌پور هیچ‌گاه در گزارش بازی‌ها از او تعریف نکرده، در پایان برنامه گفت که من تنها چپ پای تکنیکی هستم که شما از او تعریف نکردید!

گزارش ‌نود این هفته ‌به فوتبال در استان مرکزی اختصاص داشت که در دو نوبت روی آنتن رفت و پس از آن نوبت گزارش کامل بازی و حواشی دیدار پرسپولیس و صبا بود. بخش مهم این گزارش، پخش نزدیک به سه دقیقه از صحبت‌های علی دایی در کنفرانس خبری بود که محمد مایلی کهن را مورد حمله شدید خود قرار داده بود؛ موضوعی که مایلی کهن را در پایان برنامه روی خط نود کشاند تا باز هم علیه دایی سخنانی بگوید.

‌گزارش نود تا نود پخش شد که طی آن به عملکرد بازیکنان ایرانی تیم‌های خارجی (لژیونر‌ها) پرداخته شده بود.


علی کفاشیان مهمان بعدی برنامه نود بود. وی در مورد حامی مالی تیم ملی فوتبال گفت: برای این حامی مالی سقف مشخص نکرده‌ایم، ولی کف قرارداد ما ۷ میلیارد است که ۵ میلیارد آن را گرفته‌ایم و ۲ میلیارد ‌مانده را به زودی خواهیم گرفت؛ البته این مقدار افزایش پیدا می‌کند و سقفی برای آن مشخص نشده است.

وی در مورد گلریزان و مسائل مربوط به آن در خصوص تیم ملی فوتبال گفت: چنین مسأله‌ای درست نیست و برداشت اشتباه شده است. اسپانسر تیم ملی پولی را به فدراسیون می‌دهد و تا حدود زیادی نیز فدراسیون درآمدزایی می‌کند و نیازی به گلریزان نیست.

همچنین گزارشی از مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی فوتبال پخش شد
که توسط گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تهیه شده بود. کفاشیان در خصوص برخی سخنان مبنی بر اینکه مردم با کمک‌های مالی تیم ملی را یاری کنند، اظهار داشت: البته این گونه که می‌‌گویند، نیست و هزینه‌های تیم ملی فوتبال، تأمین می‌شود و مشکلی در این خصوص نیست.

در بخش دوم، گزارش ایران نود پخش شد و باز هم نبود بودجه و امکانات، پر رنگ‌ترین بخش سخنان فوتبال دوستان بود. پس از این گزارش، کفاشیان در خصوص تیم ملی امید گفت: این تیم برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد؛ بنابراین، باید مربی مسئولیت این تیم را عهده دار باشد که بتواند از عهده این مسئولیت برآید و با سرمربی تیم ملی بزرگسالان نیز تعامل داشته باشد. در این زمینه، مربیان خارجی و داخلی مد‌نظر هستند که باید ‌به توافق و جمع بندی لازم برسیم که البته وینگادا، یکی از این گزینه‌هاست. وی نامی از گزینه‌های داخلی بر زبان نیاورد و گفت: این گزینه‌ها در ذهنمان است!

فردوسی‌پور از روابط و انتخاب برخی مربیان از طریق رابطه گله‌مند بود و کفاشیان گفت: تلاش می‌کنیم تا چنین قضایایی در فدراسیون دیده نشود و مربیان بنا بر‌ شایستگی برگزیده شوند.

گزارش نود تا نود پخش شد که در آن به مسائل اخیر فوتبال ایران پرداخته شده بود.


در ادامه‌ کفاشیان در مورد ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با کی‌روش پس از جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: روز گذشته برای ادامه همکاری صحبت‌هایی با کی‌روش داشتیم و تا اندازه بسیاری با هم به توافق رسیدیم و قرار است، صحبت‌های باقی مانده را در روزهای آینده انجام دهیم.

وی درباره پاداش ملی پوشان گفت: پاداش همه ملی‌پوشان داده شده و فقط پاداش بازی با تایلند مانده است.

کفاشیان ادامه داد: ما مزد خودمان را گرفتیم که صعود به جام جهانی و خوشحال کردن مردم ایران بود. وی در مورد پاداش خودرو ملی‌پوشان گفت: این قول وزارت ورزش بود و به فدراسیون ارتباطی نداشت. کفاشیان همچنین از رفتن سیموئز گفت: وی چند روز پیش نامه‌ای به من نوشت مبنی بر اینکه ‌مشکلات شخصی دارم و نمی‌توانم بمانم و پس از بررسی موضوع با این مسأله موافقت شد.

در ادامه مصاحبه‌ای از محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان پخش شد
که توسط باشگاه خبرنگاران تهیه شده بود. گودرزی در بخشی از سخنان خود در این مصاحبه درباره پیش‌بینی‌اش از بازی‌های ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: بوسنی را می‌بریم، نیجریه را نیز می‌توانیم با یکسری شرایط ‌شکست دهیم، آرژانتین نیز تیم قدرتمندی است که نمی‌توان انتظار داشت مقابل آن به پیروزی برسیم. وی در مورد استقلالی یا پرسپولیسی بودنش خاطرنشان کرد: هنوز نفهمیده‌ام که طرفدار کدام تیم هستم، هر تیمی قشنگ بازی کند از آن لذت می‌برم.

پس از پخش این گزارش، علی کفاشیان در مورد اردوی تیم ملی و بازی‌های تدارکاتی گفت: دو بازی در روزهای دوازدهم و چهاردهم اسفند با کویت و گینه داریم. در ادامه تیم ملی ‌‌به آفریقای جنوبی می‌رود و در آنجا چندین بازی می‌کند و سپس در اروپا، در اتریش بازی خواهد داشت. وی در مورد بازی خداحافظی گفت: بازی خداحافظی در ایران نخواهیم داشت.

پس از این‌ها، گزارشی از یکی از برنامه‌های نود در اسفند ماه سال ۱۳۸۱ پخش شد که علی فتح‌الله‌زاده و اکبر غمخوار، می‌ه‌مان آن برنامه بودند.


کفاشیان درباره انتخابات هیأت فوتبال تهران گفت: این انتخابات برگزار نمی‌شود و فراخوان داده می‌شود و پس از ‌نام‌نویسی‌ها انتخابات هیأت تهران برگزار می‌شود.

گزارشی از مسابقات لیگ یک فوتبال و نتایج این هفته پخش شد.


گزارش نود تا نود ‌و رخدادهای هفته اخیر فوتبال در آن به تصویر کشیده شد.
یکی از بخش‌های این گزارش، مربوط به محرومیت هشت جلسه‌ای فیروز کریمی می‌شد که بنا به گفته حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی، وی هفت جلسه محرومیت را پشت سر گذاشته است.

محمد مایلی کهن که به علت درگیری‌های این روز‌هایش با علی دایی روی بورس است، در برنامه دوشنبه شب ۹۰ روی خط آمد تا درباره‌ سخنان و ادعاهای علی دایی حرف بزند.
سرمربی سابق تیم ملی با اشاره به عکسی که از او در رسانه‌ها منتشر شده، گفت: این عکس مربوط به ۳۷ سال پیش است و ‌به زمانی بر‌می‌گردد که رژیم طاغوت سر کار بود‌.

مایلی‌کهن با تأکید بر اینکه «جا نماز آب نمی‌کشد»، مدعی شد که علی دایی هنگام بازی ایران و ازبکستان برای دریافت گرین‌کارت به امریکا رفت. پس از این صحبت، مایلی‌کهن در برنامه زنده تلویزیونی به طرز ناباورانه‌ای، نام یکی از خوانندگان لس‌آنجلسی را آورد و تأکید کرد که چه قبلا چه حالا به این خواننده علاقه داشته؛ هر چند انتقادهایی را هم به او وارد می‌داند.

پس از این اظهارنظر عجیب، فردوسی‌پور خنده‌کنان از مایلی‌کهن خواست که حرف‌های باقی مانده‌اش را به بعد موکول کند!

پس از گذشت حدود سه ساعت و نیم از آغاز برنامه، ۵۴ درصد به پرسپولیس و ۳۳ درصد به استقلال رأی داده بودند.

مطلبی روی خط تلفنی برنامه آمد و در خصوص حضور فیروز کریمی در ذوب آهن گفت: کریمی ۲۷ هفته در لیگ بر‌تر نبوده و‌ پس از این محرومیت با تیم آزادی قزوین قرارداد بسته و این تیم را تمرین می‌داده؛ ‌ پیش از اینکه صحبت‌های مطلبی به پایان برسد وقت برنامه نود به پایان رسید و سخنان وی نیمه تمام ماند.

برنامه نود این هفته ساعت ۲:‌‌۱۸ بامداد سه‌شنبه به پایان رسید.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲۶۲
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
مگه دزدی کرده؟
رضا
|
Netherlands
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
مایلی کهن دنباله جنجاله
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
دنبال جنجاله یا دنباله ی یک جنجاله؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
این که چیزی نیست برای معروف شدن و سرزبان بودن حاضر ادار کنه تو چشمه زمزم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ولی هر چه باشه مثل دایی وابسته سیاسی به .... آقایون نیست
یاس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
مایلی کهن دنبال مطرح کردن خودشه . علی دایی از اهالی فوتبال ، سالم و بزرگه . ما باید از نخبگان خود حمایت کنیم نه ...
ناشناس
| Australia |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
این دو تاهم دیگه شورشودرآوردن.به نظرمن بهتره دراین اوضاع بداقتصادی که مردم باهاش دست به گریبان هستند این دوتا مسائل ومشکلاتشون رورسانه ای نکنن وبرن تورینگ بوکس برای یک بار حسابی ازخجالت همدیگه دربیان.
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بیخیال نود می خوام خونه اجاره کنم پول ندارم بانک ها هم تا خرداد وام نمیدن
پاسخ ها
صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
داداش به صداقتم قسم مادر خانمم بهم اولتیماتوم داده تا عید باید خونه بگیرم خانممو ببرم سرخونه زندگیش.وام خواستم گفتن برو اردیبهست بیا!!
بهناز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
برادر شاهین
من شمارو درک میکنم
اگه دوس داشته باشی حاضرم وام15 ملیونی خودم رو بشما بدهم ایشالا هفته دیگه میگیرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
خدا کمکت کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
از این علی دایی هر کاری بر میاد!
پاسخ ها
استقلالی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
هرکار درست و برحق نه عوام فریبانه و غیر منطقی . همانطور که کمیته داوری و تیم های داوری و رشوه گرفتن و غش کردن را پایش ایستاد . برای هرکاری اراده دارد و این اراده اش و نترسیدنش ستودنی است.
بعنوان 1 استقلالی او را در این زمینه ها می ستایم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
مثل چه کاری شما اگر بهر دلیلی ذوق زده شدی کفش از پا در اورده وضو میسازی برای دو سجده شکر ظاهرا ظاهر شما هم خیلی بی ارتباط با مایلی نیست او از فرط حسادت خودش را به ورطه هلاک انداخته و مزحکه خاص و عام نموده وگرنه کیست که نداند اقمت کشور ثالث در همه دنیا عادی است و نظام اسلامی هم برای افراد غیر دولتی منعی قائل نیست مگر محمد خاک پور با همین اقامت در امریکا به کار اموزش فوتبال مشغول نیست چطور اقای مایلی به هر بهانه ای پیشکسوتها را جلوی دایی علم میکند و تا کنون چند بار محمد خاک پور نجیب را برای مربیگری در پرسپولیس و تیم ملی پیشنهاد عمومی داده مایلی بیمار است و البته از نوع خطرناکش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خب می گفتی کدام خواننده ذهنم به هزار جا رفت تابی !!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
!​خيالت راحت شد
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
داریوش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
داریوش اقبالی
بهمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
داریوش اقبالی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ابیه
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
داریوش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
داریوش
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
dariush
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
داریوش
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
همون آقاهه كه اول اسمش د و آخرش ش داره و غمگين ميخونه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
گفت داریوش اقبالی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
ای نازنین .... کجای کاری؟
ناشناس
|
Australia
|
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
عجب برنامه ای بوده، حیف که ایران نیستم این دعواها رو ببینم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
حقته!!! بالاخره هر چیزی یک هزینه ای داره، تو برو استرالیا بجاش ما اینجا دعوا تماشا میکنیم حالشو میبریم
مجيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
مثلا ما كه ايرانيم ميريم تو كوچه ميبينيم اين دعوا رو...خوب تلويزيونتو روشن كن ببين خوب برادر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بابا خارجی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بشاگردی؟!D:
ناشناس
| United States |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
از اینترنت ببین. من هم همین کار را میکنم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
می دونید مشکل اکثر ما ایرانیا چیه از دیدن دعوا خوشحال می شیم و گاهی اوقات خودمون باعث دعوا دیگران میشیم و جرقه های آتیش رو که می بینیم شعله ور تر می کنیم.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
يكي از خصوصيات مربي موفق بازيكن شناسي است كه اغلب مربيان ما اينگونه نيستند.فشنگچي با اينكه تو پرسپوليس زياد بازي نكرد ولي نشون مي داد كه مستعده و حداقل از برخي كه موندن بهتر بود.
افشین
|
Kazakhstan
|
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
نپرسید تا نگویند. می پرسید و می خواهید جواب دهنده به شما دروغ بگوید و بعد بگویید او دروغگو بوده؟ اگر راست بگوید وارد زندگی و عقاید شخصی مردم شده و او را باز هم متهم می کنید؟ شما مقصرید که این سوال ها را می کنید برای جذب بیشتر تماشاچی و بر سر زبان ها افتادن اسمتان؟
پاسخ ها
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
جز راست نبايد گفت هر راست نشايد گفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
تابناک خیلی طول نمیکشه که تو هم به خاطر اینجور تیتر زدنات کلی مخاطب از دست میدی!!!
تیترهای داغ، خبرهای بیخودی
مسعودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
باحال بود :)
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟