آخرین معادلات مدیرعاملی استقلال؛ گزینه‌ای به‌نام عبدیان!

کد خبر: ۱۰۰۶۵۶۵
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 03 October 2020
|
5510 بازدید

در حالی که از مهدی نوروزی به عنوان گزینه موردنظر هیات مدیره برای سرپرستی باشگاه نام برده می شد، نام احمد مددی به عنوان سرپرست موقت منتخب هیات مدیره از طریق رسانه ها اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی،  انتخابی که مورد تایید وزارت ورزش هم قرار گرفت. با این حال شنیده ها حاکی از این بود که برخی اعضای هیات مدیره استقلال خواهان حضور مهدی عبدیان به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال بودند. حتی برخی از اعضای هیات مدیره استقلال پیشنهاد داده بودند مهدی عبدیان به عنوان سرپرست موقت کارش را آغاز کند و پس از مدتی به عنوان مدیرعامل در استقلال به کارش ادامه دهد اما گویا این کار منع قانونی داشت. همان طور که زبده شیرکوهی و حجت نظری برای نشستن روی صندلی مدیرعاملی استقلال منع قانونی دارد.

البته حالا که باشگاه با سرپرستی احمد مددی اداره می شود، دیگر عجله ای برای انتخاب مدیرعامل نیست و وزارت ورزش هم تاکید دارد ابتدا تکلیف هیات مدیره استقلال روشن شود و احمد سعادتمند موضع خود را مشخص کند. اگر سعادتمند می خواهد در استقلال به عنوان عضوی از هیات مدیره باقی بماند، باید در مورد انتخاب مدیرعامل استقلال با حضور تمام اعضا تصمیم گیری شود که در این صورت مهدی عبدیان دارای شانس بالاتری می شود چون سعادتمند خودش عبدیان را به هیات مدیره استقلال اضافه کرد و قطعا او را به نظری، خلیل زاده و زبده شیرکوهی که نامه برکناری اش را امضا کردند، ترجیح می دهد. ولی اگر قرار است سعادتمند از استقلال جدا شود، باید ابتدا نفر پنجم هیات مدیره مشخص و سپس در نشست هیات مدیره 5 نفره در مورد مدیرعامل تصمیم گیری شود.

در واقع طرح اولیه اعضای هیات مدیره استقلال که می خواستند بلافاصله عبدیان را به جای سعادتمند روی صندلی مدیرعاملی بنشانند، مورد تایید وزارت نبوده چرا که تاکید وزارت ورزش بر مشخص شدن وضعیت هیات مدیره استقلال و کامل شدن آن است.

در صورتی که هیات مدیره استقلال کامل شود و رای به مدیرعاملی مهدی عبدیان در استقلال داده شود، به نوشته طرفداری عبدیان باید قبل از آن از مدیرعاملی شرکت خود استعفا کند و آگهی روزنامه رسمی و مراحل اداری این کناره گیری طی شود تا عبدیان رسما اجازه فعالیت به عنوان مدیرعامل استقلال را داشته باشد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟