جان باختن یک آتش نشان هنگام ماموریت در شهریار

آتش نشان فداکار تبریزی که در ایستگاه آتش نشانی شهرک اندیشه شهریار مشغول به فعالیت بود، در راه خدمت آسمانی شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۱۵۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰ 01 May 2021
|
7823 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، شهید محسن لک در جریان آتش سوزی یک واحد مسکونی در فاز سه شهرک اندیشه جان به جان آفرین تسلیم کرد و به درجه شهادت رسید.

شهید لک با ۴۱ سال سن، متاهل و دارای یک فرزند دختر بود و به عنوان رئیس یکی از ایستگاه‌های اندیشه مشغول خدمت به هموطنان بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر اندیشه نیز در گفتگو با خبرگزاری تسنیم در شهریار، با اشاره به حریق در یک مجتمع مسکونی و به شهادت رسیدن یکی از مأموران اظهار داشت: شهید محسن لک در حین انجام مأموریت اطفای حریق در فاز ۵ شهر اندیشه به دلیل اتمام اکسیژن دستگاه تنفسی دچار خفگی و به شهادت رسید.

علی عسگری افزود: یک مجتمع مسکونی ۷ طبقه در فاز ۵ شهر اندیشه دچار حریق شد که به دلیل آتش گسترده و سوختن کابل‌های برق و دود غلیظ مأمور فداکار سازمان آتش‌نشانی دچار حادثه شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر اندیشه در ادامه گفت: مأموران آتش‌نشان و به‌ویژه شهید محسن لک، تمامی ساکنان این مجتمع مسکونی را از آتش‌سوزی و دود غلیظ احاطه‌شده در این ساختمان نجات دادند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟