بازدید 16333

برگزاری آزمون استعدادیابی کارکنان در بانک ایران زمین

آزمون استعدادیابی کارکنان مدیریت شعب استان های فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد بانک ایران زمین در محل مرکز آموزش این استان ها برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴ 17 May 2021

برگزاری آزمون استعدادیابی کارکنان در بانک ایران زمین

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، بر اساس اعلام مدیریت سرمایه انسانی و آموزش که در اجرای برنامه پیش بینی شده برای توسعه سرمایه انسانی و ارتقا شغلی و جانشین پروری آزمونی با رقابت بیش از 60 نفر از همکاران شاغل در شعب مدیریت منطقه شعب استان های فارس بوشهر کهکیلویه و بویراحمد در سه مرحله از تاریخ 25لغایت 27اردیبهشت 1400برگزار شد، که حائزین شرایط و دارندگان بالاترین امتیاز دعوت به مصاحبه تخصصی شده و پس از طی فرآیند تدوین در سمت بالاتر منصوب خواهند شد.

براساس این گزارش در استمرار برنامه‌های کیفیت بخشی حوزه سرمایه انسانی کشف استعداد ها و بهره برداری بیشتر در طول سال گذشته بیش از.400نفر از همکاران در سمت‌های رییس شعبه معاون رئیس دایره منصوب شده اند و با توجه به قابلیت و توانایی همکاران شاغل که قریب دودهه در بانک فعالیت موثر داشته اند این برنامه استمرار خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری