بازدید 8923
۱
برگزاری یک مجمع استانی اسکواش در اوج شرایط قرمز

لغو انتخابات با انتقال کاندیدای کرونایی به سی‌سی‌یو!

چه کسی پاسخگوی این بی اعتنایی محض به خطرات کرونا در اوج ایام همه‌گیری این ویروس است؟ آیا ستاد ملی کرونا هنوز برگزاري چنین جلسات غیرضروری را ممنوع نکرده است؟ سلیمانی به کدام مرجع پاسخگو خواهد بود؟
کد خبر: ۱۰۷۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶ 16 August 2021

یک بی‌تدبیری و ندانم‌کاری مدیریتی دیگر در ورزش کشور رقم خورد و مجمع انتخابات هیات استانی اسکواش کرمان به دلیل بستری شدن یکی از کاندیداها با علائم کرونا ، لغو شد.

به گزارش تابناک ورزشی، برگزاري مجمع سالانه هيات اسکواش استان کرمان با حضور مسعود سليماني رئيس فدراسيون و سایر مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و فدراسیون اسکواش روز گذشته از آغاز، لغو شد.

این مجمع در شرايطی برگزار شد که بنا به اظهارات تیم استقبال از رییس فدراسیون! عنوان گردید يکي از کانديداها نيم ساعت قبل از شروع مجمع بدليل بستري شدن در بخش سي سي يو  بيمارستان، امکان شرکت در رای‌گیری را ازدست داده است.

با طرح این موضوع سلیمانی با استعلام از وزارت ورزش و هماهنگي با اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان لغو مجمع را اعلام نمود و جالب است بدانید رييس فدراسيون به جای ترک سالن و متفرق کردن حضار برای جلوگيري از شیوع کرونا، با ادامه جلسه با اعضاي مجمع به دغدغه هاي اعضا گوش داد!

مشخص نیست این مجمع در شرایط قرمز کرونایی به چه دلیل توسط فدراسیون اسکواش لغو نشده بود و برگزاری چنین انتخاباتی چه ضرورتی داشت؟! بعداز اطلاع از اتفاق رخ داده برای یکی از نامزدها به چه دلیل اعضای مجمع در سالن ماندند و مراسم آغاز شده بود که عکسی از شروع نشست را هم در زیر می‌بینید! چه کسی پاسخگوی این بی اعتنایی محض به خطرات کرونا در اوج ایام همه‌گیری این ویروس است؟ آیا ستاد ملی کرونا هنوز برگزاري چنین جلسات غیرضروری را ممنوع نکرده است؟ سلیمانی به کدام مرجع پاسخگو خواهد بود؟

 

لغو انتخابات با انتقال کاندیدای کرونایی به سی‌سی‌یو!

خبررسانی عجیب و استفاده روابط عمومی فدراسیون اسکواش هم از ادبیات خاص برای رئیس در نوع خودش جالب است. در ادامه این خبر که روی سایت فدراسیون اسکواش منتشر شده ، آمده است: دکتر سلیمانی دستور داد تا یک تیم مجرب موضوع  این عارضه خاص را دنبال و جهت اقدامات بعدی گزارش نمایند!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سی سی یو نه آی سی یو
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری