بازدید 3321

بیش از ۱۸ و نیم میلیون مبتلا به کرونا در انگلیس

وزارت بهداشت انگلیس اعلام کرد: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۸۳ بیمار کرونایی دیگر در این کشور جان باختند.
کد خبر: ۱۱۰۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ 18 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۵۱ هزار و ۸۹۹ نفر دیگر، به ویروس کرونا مبتلا شده اند و شمار مبتلایان قطعی به کرونا در این کشور به ۱۸ میلیون و پانصد هزار و ۶۸ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت انگلیس همچنین اعلام کرد: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۸۳ بیمار کرونایی دیگر در این کشور جان باختند که بدین ترتیب، شمار قربانیان کرونا در انگلیس، به روایت دولت این کشور، به ۱۶۰ هزار و ۲۲۱ نفر رسید.

دولت انگلیس فقط بیماران کرونایی را که تا ۲۸ روز پس از ابتلا به کووید جان خود را از دست دهند قربانی کرونا محسوب می‌کند. مرکز ملی آمار انگلیس در تازه‌ترین گزارش، شمار جان باختگان کرونا در این کشور را افزون بر ۱۸۰ هزار نفر اعلام کرد.

انگلیس با جمعیت حدود ۶۷ میلیون نفر، پنجمین کشور دارای بیشترین مبتلایان به کرونا و هفتمین کشور دارای بیشترین جان باختگان کرونا در جهان است.

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، شمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های این کشور را هم بیش از ۱۱ هزار و هفتصد نفر اعلام کرد که البته با وجود این شرایط، دولت قصد دارد باقی مانده محدودیت‌های کرونایی را در این کشور لغو کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری