بازدید 10530
۲

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۲ فروردین/ ۳۴ بیمار دیگر قربانی کرونا شدند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۷ میلیون و ۸۵۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۸۷ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۱۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵ 11 April 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۴ میلیون و ۹۶ هزار و ۱۷۵ دوز اول و ۵۷ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۷۲۵ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۲۶ میلیون و ۵۷۱ هزار و ۹۳۸ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۴۷ میلیون و ۸۵۸ هزار و ۸۳۸ دوز واکسن در ایران که ۹۱ هزار و ۵۴۱ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۱۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۴۳۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۷۶۸ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۴۰ هزار و ۶۵۰ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۶۲۹ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۱۴۸۷ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۰ میلیون و ۷۹ هزار و ۹۹۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۹۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۴ درصد است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رضایی در این خصوصو پیش بینی نداده بیرون
اگه ممکنه در مورد خرید کارت واکسن کرونا گزارش تهیه کنین تو فضای مجازی شایع شده در مقابل 350 تومن بدون زدن واکسن کارت میدن اونم اورجینال وزارت بهداشت
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری