خیلی بنظر ساده میاد نه؟ تصورش را بکنید یک وبسایت راه بندازید و چند تا لینک داخلش قرار بدین و شروع به کسب درآمد کنید. شاید این مسیر انقدر ساده بنظر بیاد که باورش سخت باشه . ولی این روش کسب درآمد کامل عملی و شدنی است. این نوع از کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه، افیلیت مارکتینگ است.
همکاری در فروش با پورسانت بالا یکی از راحت ترین و بی دردسر ترین راه های درآمدزایی است. در این مطلب می خواهیم این موضوع را بیشتر برای شما باز کنیم تا با سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ بیشتر آشنا شوید.
همکاری در فروش روشی از کسب درآمد است که میزان درآمدتان بر اساس میزان موفقیت شما در برقراری ارتباط با مخاطبان تعیین می شود. هر بار که محصولات یک شرکت یا سازمان را تبلیغ می کنید، شانس خود را برای فروش محصول افزایش می دهید.
اگر هر یک از مخاطبان جذب محصول مورد تبلیغ شود، از شما خرید می کند و این گونه مبلغی تحت عنوان کمیسیون دریافت می کنید. به این نکته دقت کنید که فقط در ازا کلیک هایی که منجر به خرید شود کمیسیون دریافت می کنید نه به تعداد کلیک هایی که بر روی لینک شما می شود.
یکی از سایت های افیلیت مارکتینگ موفق دایان افیلیت است که می توانید در پنل همکاری آن ثبت نام کنید و به درآمد خوبی در مدت زمان کمی برسید. ثبت نام در این سایت ها کاملاً رایگان بوده و آموزش های لازم نیز به شما به صورت رایگان داده می شود. آنچه در مسیر کسب درآمد از طریق همکاری در فروش لازم دارید پشتکار و تلاش شماست!
شاید با خواندن جمله بالا فکر کنید که تنها راه کسب درآمد از طریق همکاری در فروش وبسایت زدن باشد. اما اشتباه می کنید! راه های زیادی برای فعالیت در سیستم همکاری در فروش وجود دارد و بازاریابی از طریق بلاگ های وبسایت شخصی تنها یکی از راه های پول درآوردن از طریق بازاریابی وابسته است.
راه های زیر از دیگر مسیرهای درآمدزایی به روش «افیلیت مارکتینگ» هستند:
حال که با راه های کسب درآمد از طریق افیلیت مارکتینگ آشنا شدید باید بدانید که استراتژی ها و روش هایی نیز برای ارتقا سایت یا شبکه اجتماعی که در حال فعالیت در آن هستید وجود دارد که باید بر این راه ها تسلط داشته باشید تا بتوانید با ارتقا سایتتان، شاهد افزایش درآمدتان باشید.
اگر دوست دارید یک بازاریاب موفق در زمینه همکاری در فروش باشید، باید به ترتیب مراحل زیر را طی کنید:
7 تا کاربرد همکاری در فروش را در ادامه برای شما آورده ایم:
اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از محبوب ترین راه ها برای همکاری در فروش است. اینفلوئنسر مارکتینگ بخصوص در اینستاگرام و یوتیوب از راه های رایج بازاریابی و تبلیغات است و علت شهرت آن این است که از آنجایی که تعداد کاربران این دو شبکه و رسانه اجتماعی بیشتر از سایرین است، از طریق آن ها مخاطب بیشتری می توان جذب کرد. از مزایا اینفلوئنسر مارکتینگ این است که هم سلبریتی ها و هم افراد معمولی می توانند در آن فعالیت داشته باشند و از طریق آن کسب درآمد کنند.
بلاگری نیز مانند اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه خوب برای کسب و کار اینترنتی است. بلاگرها معمولاً در زمینه ای خاص فعالیت می کنند و محصولی هم که تبلیغ می کنند باید متناسب با تم پیجشان باشد. اگر نحوه درست تعامل با مخاطب را یاد داشته باشید و از آن به خوبی استفاده کنید، می توانید مخاطبان را به راحتی تبدیل به مشتری کنید.
زمانی که شما در پلتفرم همکاری در فروش یک کمپانی ثبت نام می کنید، به شما لینکی داده می شود که به این لینک، لینک ریفرال می گویند. به کمک این لینک می توانید کسب درآمد کنید. اما چطور؟ کافی است این لینک را در بیو پیج اینستاگرام، استوری، پست، IGTV و یا در کانال تلگرامتان به اشتراک بگذارید. در این صورت اگر مخاطب بر روی لینک شما کلیک کند، به سمت سایت هدف هدایت می شود و اگر خرید کند به شما کمیسیون آن تعلق خواهد گرفت.
میکروسایت یا مینی سایت ها در واقع جدا از وب سایت اصلی هستند. میکروسایت ها جهت هدف قرار دادن مخاطبان خاصی استفاده می شوند. گاهی برندهای شاخص از میکروسایت ها در کنار سایر طرق بازاریابی استفاده می کنند. قالب میکروسایت می تواند خیلی متفاوت باشد.
به این معنا که می تواند فقط یک صفحه جهت تبلیغ یک محصول خاص باشد و یا از صفحات زیادی تشکیل شده باشد. برندهای مختلف برای بولد کردن یک چیز خاص به طور معمول از میکروسایت ها استفاده می کنند. به طور مثال برای برجسته کردن محصولات و خدمات خود ممکن است از مینی سایت ها استفاده کنند.
افیلیتورها می توانند از شبکه ها و رسانه های اجتماعی مختلف برای تبلیغات خود استفاده کنند. آنچه در این مبحث حائز اهمیت است این است که باید دقت کنید که مطابق قوانین خاص هر شبکه یا رسانه اجتماعی عمل کنید و از دستورالعمل آن ها خارج نشوید.
یکی دیگر از راه های پرطرفدار همکاری در فروش لیست ایمیل ها است. از این طریق می توانید با افرادی که ایمیلشان را دارید، لینک خرید را به اشتراک بگذارید. ممکن است بپرسید که چطور می توان به لیست ایمیل ها دست یافت. راه های زیادی برای یافت ایمیل کاربران وجود دارد.
یکی از این راه ها این است که به عنوان مثال مسابقه ای برگزار کنید و از مخاطبان بخواهید ایمیل خود را وارد کنند تا بتوانند در مسابقه شما شرکت کنند، به این ترتیب به لیست بلندی از ایمیل ها دسترسی پیدا خواهید کرد. حتی می توانید دوره های آموزشی بگذارید و از مخاطبان علاقه مند بخواهید در زمان ثبت نام در دوره، ایمیل خود را وارد کنند. در این صورت می توانید به ایمیل آن ها دسترسی پیدا کنید.
چیزی که مشخص است این است که مردم عاشق محتوا ویدئویی هستند و آن را به انواع محتوا متنی، عکس و ... ترجیح می دهند. به همین خاطر است که یوتیوب حدود 2 بیلیون دنبال کنند فعال دارد. در کنار یوتیوب، فیس بوک، تیک تاک، تلگرام و اینستاگرام نیز بستری مناسب برای به اشتراک گذاشتن ویدئو هستند.
انتهای رپرتاژ آگهی/