بازدید 24312
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان:

تکذیب پرت کردن بانوی گیلانی از خودرو گشت ارشاد

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان پرتاب یک بانوی گیلانی از خودرو گشت ارشاد را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲ 20 August 2022

به گزارش تابناک، سرهنگ حسین حسن‌پور جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در خصوص برخورد گشت ارشاد با شهروند خانم، گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان به دلیل سوء استفاده طرف مقابل از سانحه تصادف رانندگی چند روز گذشته و قصد اخاذی از وی، رسیدگی به ماجرا در دستور کار عوامل گشت انتظامی کلانتری ۲۲ رشت قرار گرفت.

وی گفت: متهم این ماجرا که حالت طبیعی نیز نداشت پس از رویارویی با پلیس با استفاده از الفاظ رکیک قصد درگیری و فرار از دست ماموران را داشت که عوامل انتظامی حاضر در صحنه پس از هماهنگی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ حسین حسن‌پور با اشاره به وجود مستندات کافی و روشن بودن اصل این ماجرا از ممانعت شهروند خانم مورد بحث از انتقال متهم به مقر انتظامی و تلاش برای خارج کردن فرد دستگیر شده از خودرو پلیس، خبر داد و افزود: با توجه به محرز بودن تخلف متهم دستگیر شده و وجود شاکی خصوصی، پلیس ملزم به دستگیری و انتقال متهم به مقر انتظامی برای رسیدگی بیشتر بوده و قطعا مخالفت یا اصرار سایرین دلیلی بر عدم اجرای قانون نیست.

وی در ادامه گفت: با بررسی مستندات و تصاویر دوربین‌های محل حادثه مشخص است این شهروند خانم پس از حرکت خودرو پلیس، از پنجره خودرو در حال حرکت آویزان شده و ادعای پرتاب کردن وی از خودرو گشت امنیت اخلاقی، کذب محض است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با گلایه از برخی شبکه‌های اجتماعی که به صرف دیدن یک ویدئو از زاویه نامناسب و بدون بررسی اصل ماجرا اقدام به قضاوت ناعادلانه پلیس می‌کنند، افزود: کارکنان پلیس موظف به برخورد صحیح و رعایت حقوق تمامی شهروندان هستند و پلیس در برقراری نظم و امنیت، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۶۱
انتشار یافته: ۱۹
چرا خودروی پلیس متوقف نشد تا اون جانی یا خلافکار رو مجددا سوار کنه؟؟؟!!! چرا بعد از پرتاب شدن اون خانوم مجرم که شاکی خصوصی هم داشت خودروی پلیس که گشت ارشاد نیز نمیباشد یه ترمز نکرد تا مجددا اون خانوم جانی و خلافکار رو سوار کنه که نقش بر زمینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
باتوجه به توضیحات ظاهرا متهم سوار کرده بودن، این خانم برای جلوگیری از انتقال متهم به ماشین آویزون شده
خدایی این مطالب و داستان رو خودتون اگر شخصی بگه باور میکنید ؟؟؟؟
اره راست میگه بنده خدا . شما تا حالا دیدین پلیس اینجوری بد با مردم مخصوصا خانم ها برخورد کنه؟؟؟ چرا تهمت میزنید ؟ اون مردمی هم که دنبال ماشین پلیس راه افتادن و اونجا بودن هم زاویه دیدشون خوب نبوده. مثل همون زاویه برخورد ماشین که ایربگ هاش باز نمیشه. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آره مثل 88 که طرف خودجوش خوابید زیر وانت نیرو انتظامی، اینم خودجوش پرت کرد خودشو وسط خیابون.کلا ما ملت خودجوشی هستیم.هممون یک نوع رآکتور اتمی هستیم.
چه جالب.خودشا از پنجره میندازه بیرون مامورها هم به سرعت محل را ترک میکنند.واصلا متوجه این موضوع هم نمیشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
یکبار دیگر بخوان تا سوتی ندی خودش را چسباند به پنجره و نه اینکه از داخل به بیرون پرت شود!
کلا مسئولین ما قوه تخیل خوبی دارند .نمی دونم چرا دنبال نویسندگی نمیرن.
حالا فیلم زاویه دیگه هم درمیاد تا رسوا بشید
میگم این خانم با این هیکل چجوری از پنجره ماشین گشت تونسته بیاد بیرون؟ نکنه فرمانده پلیس معنی در و پنجره رو نمیدونه.
اینکه دقیقا یکی از این زاویه و از اون لحظه دقیقا فیلم گرفته هم جالبه!
از کی تابحال خودرو گشت ارشاد وظیفه انتقال متخلفان را به عهده گرفته است??? بعدش اگر آن خانم آویزان خودرو بوده(ولو اینکه حق هم با ایشان نبوده) بر اساس کدام قانون پلیس به خودش اجازه میدهد که حرکت کند و ایشان به بیرون از ماشین پرتاب شود؟؟؟؟...
از وقتی پلیس آن بدعت خطرناک را شروع کرد و بی دلیل از آن دو زن که جلوی قانون ون سوار را گرفت عذرخواهی کرد باید هم بیشتر منتظر این مظلوم نمایی ها و چسباندن به ماشین باشید
مردم به یک جرقه نیاز دارند
ماشین کم داشتن که با ون ارشاد اومدن دنبال متهم؟
در حال ساختن ویدیو جدید از زاویه جدید هستن یک مقدار صبر داشته باشید
از فردا هرکی میخواد جلوی قانون بایستد جلوی ماشین پلیس بگیرد و فیلم بگیرد خخخخه
البته از فردا نیست از دو ماه قبل باب شده ظاهرا
دروغ دروغ دروغ تاکی خسته شدیم چیزی که دیدیم باور میکنیم
اشکال نداره همان فیلمهایی که می گوئید بیانگر آویزان شدن از پنجره و پرت کردن خودش است را پخش کنید!!
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری