بازدید 14133

مرکز پخش روفرشی کشدار ایرانی در کجا قرار دارد؟

با توجه به قیمت گزاف فرش و قالی، امروزه اکثر مردم و علی الخصوص آنهایی که فرزند کوچک دارند اقدام به خرید انواع روفرشی میکنند.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰ 13 September 2022

همانطور که می دانید نور آفتاب رنگ فرش را خراب می کند و باعث فرسودگی تدریجی فرش می شود و اگر از روفرشی استفاده کنید فرش طول عمر بیشتری خواهد داشت. راه رفتن زیاد بر روی فرش سبب از هم گسیختگی بافت فرش به مرور زمان می شود و همچنین باعث سریعتر کثیف شدن فرش نیز می شود.

اکثر زنان خانه دار از این محصول استفاده می کنند و برای محافظت از فرشهای خود روفرشی کشدار را بر روی آن پهن می کنند تا فرش منزل از اشعه نور آفتاب، آب و چربی غذا، پا خوردن و آلودگی، ضربه و فشار و سایر عوامل خطرساز در امان بماند، قابل ذکر است که برای تهیه این محصولات پرکاربرد شما می توانید با مجموعه بزرگ آراد برندینگ همراه باشید.

مرکز پخش روفرشی کشدار ایرانی در کجا قرار دارد؟

روفرشی کشدار ایرانی

همچنین الیاف مصنوعی این محصول از مواد پلی استری تولید می شوند که در آزمایشگاه های مخصوص به خود این مواد با ترکیبات دیگری واکنش داده می شوند تا سم زدایی آنها و حساسیت زدایی آنها از بین برود و برای افراد درون منزل آسیب آفرین نباشد. همانطور که می دانید روفرشی کشدار ایرانی از طرحها و نقشهای بسیار زیابیی برخوردار می باشند، اما در مقابل مواد شوینده دوام خوبی ندارند و پس از چند بار شستشو ممکن است که کیفیت خود را از دست بدهند.

مرکز پخش روفرشی کشدار ایرانی در کجا قرار دارد؟

در اکثر منازل کودکان خردسال وجود دارند که هنگام بازی و یا غذا خوردن ممکن است که مقداری از آب و یا غذایشان را بر روی فرش بریزند که سبب کثیفی و لکه فرش خواهد شد، ضربات متنوع به فرش و یا قرار دادن اجسام سنگین بر روی فرش سبب می شود که فرش کیفیت خود را از دست بدهد و دچار فرسودگی شود و در صورتی که برای پیشگیری از این خطرات از روفرشی استفاده کنید فرش شما ماندگاری و طول عمر بیشتری خواهد داشت.

یکی دیگر از معایب این روفرشیها، حساسیت نسبت به دمای بالا است، به طوری که اجسام داغ را نمی توان روی آنها قرار داد و طول عمر این محصول نیز نسبت به سایر محصولات مشابه کمتر می باشد و با توجه به ویژگیهای آن برای استفاده های کوتاه مدت مناسب می باشد.

پخش روفرشی کشدار

با روفرشی کشدار ترک نگران کثیف شدن قالی خود نباشید، پخش روفرشی کشدار ترک در بازارهای فرش و روفرشی به وفور دیده می شود و باقیمتهای مختلف در طرحهای فراوان در بازارها عرضه می شود.

هدف ساخت روفرشی برای محافظت از فرش و تنوع در فرش می شود و نیازی به هزینه و خرید فرش چند ملیونی نیست و با طرح و پارچه های مختلف رو فرشی می توانید بهترین استفاده را برای تغییر فرش انجام دهید که از جنبه اقتصادی به صرفه می باشد. همچنین رو فرشیهای مدرن دارای تنوع زیادی در جنس و دارای رنگ بندیهای زیادی هستند که با بافتهای شانل یا مخمل و توسط الیاف نانو تولید می شود و زیبایی خیره کننده ای دارد.

مرکز پخش روفرشی کشدار ایرانی در کجا قرار دارد؟

روفرشی کشدار ایرانی از هر گوشه قالی دارای کش بوده که به صورت اریب دوخته شده و به اندازه 15 الی 20 سانت از روفروشی به زیر فرش می رود که به خوبی فرش به درون روفرشی قرار بگیرد و برای زیبایی فرش و نگه داری از فرش بسیار کاربرد دارد. روفرشیهای کشدار ایرانی در امروزه جایگاه بسیار مناسبی در بازارهای ایران وجود دارد که استقبال خوبی از این نوع روفرشیهای داخلی شده است.

در منطقه غرب تهران روفرشی کشدار زیادی در فروشگاه ها دیده می شود که به دلیل چاب روفرشیهای مرغوب و خوب در این مراکز این کالاها در دمای بالا در شست و شو دچار تغییر رنگ نمی شود.

رو فرشیهای مدرن ابریشی در اکثر بازارها وجود دارد که جنس این نوع روفرشی ها از الیاف مصنوعی ابریشم یزد بافته می شود و طرحهای مدرن زیادی در این نوع روفرشی وجود دارد که از نظر لطافت و شفافیت نخ، زیبایی بسیار مناسب و خاصی را به روفرشی می دهد.

کسانی که کودک در خانه دارند و از کثیف شدن فرش نگران هستند، می توانند روفرشیهای کشدار ترمه تبریز را خریداری کنند زیرا از نظر کیفیت بسیار مقاوم هستند. فرش یک محصول زیبا و هنری می باشد که از نظر قیمت بسیار گران می باشد و برای همین دلیل نگهداری درست از فرش یکی از مهم ترین نکته ها می باشد که برایتان تا چندین سال سالم و نو بماند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری