بازدید 4670

روزنامه جوان: علت مهاجرت دانش آموزان معلم ها هستند

معلمی که با رتبه پایین کنکور در یکی از رشته‌ها لیسانس گرفته و از شغل خود به هردلیل ناراضی است، بدون توجه به آثار مخرب بیزارکردن نوجوانان از هویت ایرانی خود، بذر مهاجرت را در ذهن آنان می‌پاشد.
کد خبر: ۱۱۸۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹ 23 August 2023

به گزارش تابناک، روزنامه جوان نوشت: هرکس با مدارس و دانشگاه‌ها به‌نحوی مرتبط باشد می‌داند که در مدارس برخی معلمان، و بعداً در دانشگاه‌ها برخی استادان، هرچند محدود، دانش‌آموزان و دانشجویان را برای رفتن از کشور ترغیب می‌کنند.

اما این ترغیب‌ها و تشویق‌ها به‌سرعت در میان جامعه دانش آموزی و دانشجویی ما شیوع پیدا می‌کند. این یعنی معلمی که با رتبه پایین کنکور در یکی از رشته‌ها لیسانس گرفته و از شغل خود به هردلیل ناراضی است، بدون توجه به آثار مخرب بیزارکردن نوجوانان از هویت ایرانی خود، بذر مهاجرت را در ذهن آنان می‌پاشد.

این بیزارکردن داخلی موتور محرکه‌ای است که بی‌هزینه و دردسر ماشین تبلیغات کشور‌های غربی برای جذب نیروی انسانی جوان و توانای جهان را روشن می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۲۷
دیواری کوتاهتر از معلمان پیدا نکردید کمی پیرامون خودتان وهمفکرانتان بنگرید علت رامی یابید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
یه ماشین رو تو قرعه کشی میفروشن
اونوقت معلم عامل مهاجرته؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
من یک مهندسم و ۴۰ سال دارم، بر اساس عقل و منطق تصمیم گرفتم مهاجرت کنم، هیچ معلمی هم تو ۲۲ سال اخیر ملاقات نکردم
ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
چرا نمی‌نویسند دانشجوی پزشکی که با رتبه پایین ولی بخاطر سهمیه قبول شده برای جامعه مثل سم میماند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
خوب معلم با پایین ترین رتبه و یک لیسانس استخدام نکنید... بعد پزشک ها را هم معلم ها ترغیب می کنند که بروند. یا اعضای هییت علمی ، یا شرکت های دانش بنیان..... چقدر افکار دم دستی دارید....
روزنامه جوان: علت مهاجرت دانش آموزان معلم ها هستند
احسنت آفرین بخدا قسم اولین جمله درست و مطلب رونوشتی خب گزینش معلم ها چیست دست خودتونه پس اعتراف کردید که افرادی را که گزینش میکنید صلاحیت ندارن پس بگذارید افراد فرهیخته و دانش آموخته بدون سهمیه وارد آموزش و پرورش بشن نه کسی که فقط متدین هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
هزار بار احسنت......هزار بار
خوب !!! خدا را شکر که دلیل اصلی مهاجرت هم پیدا شد !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
این صحبتها رو می کنندکه زمینه سازی ورود طلاب به مدارس باشه که معلم ها مقصرن و انقلابی نیستند ولی طلاب نه و ..
خوب خوشبختانه این مورد رو هم دایورت کردیم رو خود مردم. ما خوبیم.
همین مقاله من رو مصمم تر کرد برای رفتن
چون معلومه هیچ کس حتی یک نویسنده دنبال واقعیت نیست
این چه تحلیل بی ارزش و زشتی است؟؟؟ چه ربطی به رتبه معلم دارد؟؟؟ این دانش آموزان نخبه دسترنج همین معلمان هستند؟؟؟ چرا اصلا درون آینه نگاه نمی کنید و فقط دنبال مقصر بیرونی هستید؟؟؟
تاثیر تربیت وتعلیم معلم در کل دوران زندگی دانش آموز می توان دید

معلمین زحمتکش را دست کم نگیرد
چرا معلمین نروژ و فنلاند و ژاپن دانش‌آموزانشان را به مهاجرت ترغیب نمی‌کنند؟ یا اگر این کار را هم بکنند آیا دانش‌آموزان این کشورها ترغیب به مهاجرت می‌شوند؟ شما عادت دارید دستتان را پیش بگیرید که پس نیفتید، علت عطش شدید مهاجرت ایرانیان از همه اقشار را خودتان بهتر می‌دانید. آیا دلیل مهاجرت این همه دکتر و پرستار و مهندس و خلبان و افراد عادی هم معلمان هستند؟
من ایران استاد بودم با 5 دانشجوی ارشد در اخنیارم. به دلیل وضعیت مالی بد و .نبود آینده. شغلم رو رها کردم. خوب این عمل من هزاران نکته برای دانشجو ها داشت. اگر از شغلم راضی بودم چرا ول میکردم.
چرا باید به دانشجو دروغ گفت وقتی اوضاع بد است. اتفاقا نباید الکی امید داد.
شرایط اقتصادی و امید به زندگی اصلا تاثیر نداره؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا یک آمریکا یا اروپایی به ایران مهاجرت نمی کند؟ مقصر مسیولین نالایق هستند
یعنی اصلا وضعیت جامعه نقشی در رفتن مردم نداره معلم ها بگن بچه ها برید همه میرن؟ چقدر نویسنده و مدیر مسئول باید بی مسئولیت باشن چنین مطلبی رو چاپ کنن
علت مهاجرت دانش آموزان معلم ها و علت مهاجرت نخبگان دانشجویی اساتید و علت مهاجرت پزشکان و متخصصان پزشکی بیماران علت مهاجرت سرمایه گذاران آب و هوای کشور و علت مهاجرت فرزندان پدران و مادران است و تنها کسی مقصر نیست مسئولین اداره کننده کشور و سیاست گذرانی است که شرایط ایده آل را فراهم کرده اند و کسی قدر نمیداند !!!!!!
سایت تابناک هر از گاهی معلمین عزیز رو تخریب میکنه. دلیلش هم نامشخصه. حالا کشف کرده که معلمین رتبه کنکورشون پایین بوده و باعث مهاجرت هستن. آیا اقشار دیگه مقصر نیستن ؟ چرا با مصداق و مدرک حرف نمی زنین؟ رتبه کنکور معلم‌ها رو اگر چک بفرمایین اتفاقا برعکس نظر بی سند و. مدرک شما رتبه های خوبی داشتن. بابت توهین به قشر معلم باید پاسخگو باشین. دلیل مهاجرت وضعیت اشتغال و مسکن و اقتصادیه یا فداکاری و تحمل شرایط سخت توسط معلم ها؟
در پیش گاه جوانان مردم و مادران و پدران و خدا مسئول وضع پیش آمده هستید شما و همفکرانتان و مطمئن باشید وعده خداوند حق است
روزنامه ی جوان تا حالا یه حرف درست و حسابی تونسته بزنه؟
یکی از همنا به پست برادر خانوم ما افتاد. ایشون فوق لیسانس در رشته شیمی دانشگاه قم درس میخوند و نمراتشون اکثرا بالا 17 بود در کل نخبه بود فقط یک مشکلی که داشت این بود که بصورت نام منظم سر کلاس میرفت. استاد و دانشگاه چنان اذیتش کردند که قید دانشگاه های ایران رو زد. کافیه لیست افراد دارای نمرات بالای دانشگاه قم که انصراف دادند رو بررسی کنید تا به خیانت عاملین پی ببرید.
دلیلش شمای بی کفایت هستید که یک درصد هم خودتون رو مقصر نمی دونید نه معلمی که باید زجر کشیدن دانش آموزش رو تحمل کنه و تو این شرایط اسفبار تدریس کنه
خدا را شکر مقصر اصلی را پیدا کردید و در این میان هیچ چیز دیگری نقشی در بی انگیزه کردن جوانان ندارد؟!
دقیقا همین است استادان ومعلمین بذر بدبختی می کارند استادان غربزده
یعنی درصد بالای بیکاری و حقوق ماهانه 300 دلار تاثیر نداره؟
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری