۲۲ مرد بالای ۵۵ سال زنجانی صاحب فرزند شدند

- مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: تعداد ۲۲ نفر از پدران بالای ۵۵ سال زنجانی در ۶ ماهه اول سالجاری صاحب فرزند شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۹۶۶۱۶
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ 04 October 2023
|
5160 بازدید

به گزارش تابناک، مهدی ژاله‌چیان روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آمارهای موجود نیمه نخست امسال ۶ هزار و ۸۲۱ واقعه ولادت در استان زنجان به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه از کل وقایع ولادت ثبت شده سه هزار و ۵۸۶ مورد نوزاد دختر است، اظهار داشت: امسال همچنین ولادت سه هزار و ۲۳۵ نوزاد پسر به ثبت رسیده است.

وی در ارتباط با ولادت‌های چندقلوزایی ثبت شده در استان نیز خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای ثبت شده ولادت‌های حاصل از چند قلوزایی در این مدت ۱۰۰ دوقلو و ۲ مورد سه قلو بوده است.

ژاله‌چیان با بیان اینکه میانگین سنی مادران در ثبت ولادت ۲۹.۹ سال بوده است، گفت: بیشترین گروه سنی مادران در ثبت ولادت بازه ۲۴ تا ۳۰ سال بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان با بیان اهمیت و جایگاه ثبت احوال در پاسخ دهی سریع به استعلامات از طریق پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور به معرفی درگاه الکترونیکی هویت یکتای ملی ایرانیان (سهیم) افزود: سامانه سهیم ثبت احوال در راستای تسریع و تسهیل در امور خدمات رسانی به مردم طراحی شده است و افراد می توانند با نصب اپلیکیشن آن بر روی موبایل خود خدمات را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟