بازدید 3118
۱

برد مهم استقلال در رفسنجان با گل بخودی آبی‌پوش سابق

جواد نکونام و استقلال به چهارمین پیروزی در پنجمین بازی این فصل‌شان دست پیدا کنند و بالاتر از تراکتور موقتا در صدر جدول قرار بگیرند و شرایط خود را بهتر کنند.
کد خبر: ۱۱۹۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳ 07 October 2023

استقلال تهران در بازی خارج از خانه و دشوار خود با نتیجه یک بر صفر مقابل مس رفسنجان برنده شد و سه امتیاز مهم کسب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های مس رفسنجان و استقلال در بازی هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه امروز (شنبه) در ورزشگاه شماره دو شهدای صنعت مس به مصاف هم رفتند. این دیدار با برتری یک صفر به سود استقلال به پایان رسید تا شاگردان جواد نکونام در بازی خارج از خانه به برد دست پیدا کنند.

برد مهم استقلال در رفسنجان با گل بخودی آبی‌پوش سابق

جواد نکونام و استقلال به چهارمین پیروزی در پنجمین بازی این فصل‌شان دست پیدا کنند و بالاتر از تراکتور موقتا در صدر جدول قرار بگیرند و شرایط خود را بهتر کنند.

کارت زرد: مهرداد محمدی(۲۵) از استقلال - فرشید باقری(۲۶)، لوسیانو پریرا(۷۲) و محمد خدابنده‌لو(۸۵) از مس رفسنجان

ترکیب مس: داوود نوشی‌صوفیانی، محمد نژادمهدی(۸۲ - منتظر محمد)، علی عدنان، میثم تیموری، حسن جعفری، محمدمهدی محبی، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محسن آذرباد(۸۲ - مهدی ترکمان)، سجاد شهباززاده(۶۰ - محمد خدابنده‌لو)، لوسیانو پریرا.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، کوین یامگا، جعفر سلمانی(۷۲ - ابوالفضل جلالی)، روزبه چشمی، محمدزبیر نیک‌نفس، سعید مهری (۷۲ - مهدی مهدی پور)، آرش رضاوند، مهرداد محمدی(۷۲ - پیمان بابایی)، آرمان رمضانی.

 

شرح گل

مس رفسنجان صفر - استقلال یک (دقیقه 52: گل به خودی میثم تیموری): ارسال سعید مهری از سمت چپ زمین با عبور از روی سر مهاجمان استقلال و مدافع مس در برخورد پای میثم تیموری، مدافع فعلی نارنجی پوش و بازیکن سابق استقلال وارد دروازه این تیم شد. 

حامد لک، گلر اول مس رفسنجان که بخاطر بیماری نتوانسته بود در تمرینات گروهی شرکت کند، امروز هم دور از جمع نفرات اصلی برابر استقلال بود.

یکی از نکات جالب این بازی این بود که محمد نژادمهدی در حالی که ابتدا با شماره ۵ در زمین حاضر بود، در اواسط بازی پیراهن خود را عوض کرد و شماره ۲ را به تن کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
باز هم یک کیسه کش به تیمش خیانت کرد
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری