بازدید 7751
با تحولات منطقه و جهان

اظهارات نمایندگان آمریکا و اروپا در نشست شورای حکام علیه برنامه هسته‌ای ایران/ شهادت ۸ نیروی حشد الشعبی توسط پهپاد‌های آمریکایی/ ادعای ارتش آمریکا درباره سرنگونی پهپاد‌های یمن

اظهارات نمایندگان آمریکا و اروپا در نشست شورای حکام علیه برنامه هسته‌ای ایران، شهادت ۸ نیروی حشد الشعبی توسط پهپاد‌های آمریکایی، ادعای ارتش آمریکا درباره سرنگونی پهپاد‌های یمن، حمله به پایگاه آمریکایی در فرودگاه اربیل عراق و استقرار تسلیحات جدید کره شمالی در مرز با کره جنوبی، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۰۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ 23 November 2023

اظهارات نمایندگان آمریکا و اروپا در نشست شورای حکام علیه برنامه هسته ای ایران/ شهادت 8 نیروی حشد الشعبی توسط پهپادهای آمریکایی/ ادعای ارتش آمریکا درباره سرنگونی پهپادهای یمن

بین الملل تابناک: اظهارات نمایندگان آمریکا و اروپا در نشست شورای حکام علیه برنامه هسته‌ای ایران، شهادت ۸ نیروی حشد الشعبی توسط پهپاد‌های آمریکایی، ادعای ارتش آمریکا درباره سرنگونی پهپاد‌های یمن، حمله به پایگاه آمریکایی در فرودگاه اربیل عراق و استقرار تسلیحات جدید کره شمالی در مرز با کره جنوبی، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

اظهارات نمایندگان آمریکا و اروپا در نشست شورای حکام علیه برنامه هسته ای ایران

سفرای ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا طی سخنانی در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، پس از تکرار ادعاها و اتهام‌زنی‌ها علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان گفتند که نسبت به تداوم پیشرفت‌های هسته‌ای ایران نگران هستیم.

کارل هالگارد، سفیر و نماینده دائم اتحادیه اروپا نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، روز چهارشنبه با ایراد سخنانی در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ـ که یک نسخه آن در تارنمای اتحادیه اروپا منتشر شد ـ ادعا کرد: «اتحادیه اروپا به عنوان یک اولویت امنیتی کلیدی، به سرمایه گذاری دیپلماتیک و سیاسی برای تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای ادامه خواهد داد و همچنان به برجام متعهد است.»

وی بدون اشاره به اینکه اقدامات غیر قانونی کدام طرف منجر به وضع موجود در اجرای توافقات سال ۹۴ شده است، افزود: «ما متاسفیم که ایران تصمیمات لازم را نگرفته و اقدامات لازم را برای بازگشت به تعهدات مرتبط هسته ای خود در چارچوب برجام انجام نداده است. از این جهت خطر بحران گسترش سلاح های هسته ای در منطقه در نتیجه پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران بیشتر شده است.»

این دیپلمات اروپایی با بیان این ادعا که ایران باید برای احیای اعتماد جامعه جهانی، اقدامات مشخصی را صورت دهد، مدعی شد: اتحادیه اروپا عمیقاً نگران گزارش‌های متوالی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است که شتاب نگران‌کننده‌ای را درباره برنامه هسته‌ای ایران گزارش می‌کند. اقدامات ایران، که هیچ توجیه غیرنظامی معتبری ندارد، خطرات مرتبط با اشاعه سلاح‌های هسته‌ای بسیار مهمی را به همراه دارد و نگرانی‌های شدیدی را در مورد انگیزه ایران ایجاد می‌کند.

گفتنی است، ایران دو سال پس از خروج یکجانبه آمریکا از برجام و تعلل طرف‌های اروپایی در عمل به تعهداتشان در این توافق، گام‌هایی را تحت نظارت آژانس برای کاهش تعهداتش برداشت تا توازن در اجرای این توافق را برقرار کند. جمهوری اسلامی ایران همواره تاکید کرده است که تدابیر صورت گرفته برگشت پذیر بوده و هر زمان که سایر طرف‌ها کامل به تعهدات‌شان عمل کنند ایران نیز متقابلا رفتار خواهد کرد.

سفیر اتحادیه اروپا در بخش دیگری از اظهارات ادعایی خود نسبت به لغو مجوز تعدادی از بازرس‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از سوی ایران ـ که در چارچوب حقوق حاکمیتی مصرح در ماده ۹ موافقتنامه جامع پادمان صورت گرفت ـ واکنش نشان داد و ادعا کرد: ما از ایران می‌خواهیم که این اقدامات تأسف‌آور یک‌جانبه و سیاسی را که مستقیم بر توانایی آژانس برای انجام مؤثر فعالیت‌های راستی‌آزمایی خود در ایران، از جمله نظارت بر برجام، تأثیر می‌گذارد، متوقف کند.

هالگارد بدون اشاره به اقدامات داوطلبانه ایران برای حل‌وفصل مسائل ادعایی پادمانی، مدعی شد: ایران باید کامل با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کند تا اجرای توافقنامه پادمانی و همچنین نظارت بر برجام را تسهیل و از برخورد مناسب با بازرسان اطمینان حاصل کند.

وی همچنین اقدامات ایران در چارچوب قانون راهبردی مجلس (قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران) را مانع توانایی آژانس برای تضمین ماهیت صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران خواند و مدعی شد: از ۲۳ فوریه ۲۰۲۱، فرآیند راستی‌آزمایی و نظارت آژانس در رابطه با اجرای برجام در نتیجه تصمیم ایران برای توقف اجرای اقدامات شفاف‌سازی و پروتکل الحاقی به‌طور جدی تحت تأثیر قرار گرفته است. تصمیم یکجانبه ایران در ژوئن ۲۰۲۲ مبنی بر حذف کلیه تجهیزات نظارتی، وضعیت را تشدید کرده است.

هالگارد ضمن تکرار اتهام‌زنی‌ها علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان ادعا کرد: ما قویاً از ایران می‌خواهیم که مسیر فعالیت‌های هسته‌ای خود را تغییر دهد، بدون فوت وقت به تعهدات سیاسی خود در زمینه عدم اشاعه هسته‌ای بازگردد و اجرای کلیه اقدامات نظارتی و راستی‌آزمایی مرتبط با برجام و همچنین پروتکل الحاقی را از سر بگیرد.

لورا هولگیت سفیر و نماینده دائم ایالات متحده آمریکا نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین نیز طی سخنانی ادعا کرد که پیشرفت‌های اتمی ایران «هیچ هدف صلح‌آمیز معتبری» را دنبال نمی‌کند.

وی با تکرار ادعاهای پادمانی، خواستار همکاری کامل ایران با آژانس شد و افزود:‌ ما از ایران می‌خواهیم کامل با آژانس همکاری کند و مشتاقانه منتظر گزارش‌های بیشتر مدیرکل درباره این موضوعات هستیم. در حال حاضر، همکاری ناکافی ایران با آژانس به طور کلی غیرقابل قبول بوده و بسیار دور از انتظارات ذکر شده توسط مدیرکل و شورای حکام است.

صبح امروز (چهارشنبه) نشست یک هزار و ششصد و هفتاد و چهارم شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با حضور نمایندگان ۳۵ کشور عضو این شورا در وین آغاز به‌کار کرد و تا روز جمعه ادامه دارد.

شهادت ۸ نیروی حشد الشعبی توسط پهپادهای آمریکایی

عصر امروز (چهارشنبه)، سازمان الحشدالشعبی عراق، در بیانیه‌ای اعلام کرد در حمله سحرگاهی روز چهارشنبه آمریکا به مناطقی در عراق، ۸ رزمنده این سازمان به شهادت رسیده‌اند و تعدادی دیگر مجروح شده‌اند.

بنا بر گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، الحشدالشعبی اعلام کرد: «تعدادی از مواضع سازمان الحشدالشعبی سحرگاه امروز مورد تجاوز ناجوانمردانه آمریکا قرار گرفت که به دنبال آن، ۸ تن شهید و ۴ تن دیگر مجروح شدند.»

طبق این بیانیه، در پی این تجاوز، فرماندهی مناطق الجزیره عراق در «جرف النصر» شمال بابل (مرکز عراق) هدف حمله قرار گرفته و رزمندگان الحشدالشعبی هنگام انجام وظیفه ملی خود به شهادت رسیده‌اند.

الحشدالشعبی عراق این اقدام خصمانه آمریکا را «نقض آشکار حاکمیت» این کشور خواند و آن را محکوم و در عین حال تاکید کرد که کاملا به دستورهای فرمانده کل نیروهای مسلح عراق پایبند است.

در پایان این بیانیه همچنین تاکید شده است که الحشدالشعبی در دفاع از عراق و حاکمیت آن به هیچ وجه تردید نخواهد کرد.

چارچوب هماهنگی عراق متشکل از احزاب شیعی این کشور در بیانیه‌ای به شدت به این حمله واکنش نشان دادند و آن را محکوم کردند.

چارچوب هماهنگی تاکید کرد، مأموریت نیروهای ائتلاف بین‌المللی باید طبق قوانین عراق انجام شود و هر عملیاتی خارج از قوانین محکوم است.

ادعای ارتش آمریکا درباره سرنگونی پهپادهای یمن

ارتش آمریکا امروز پنجشنبه مدعی شد، یک ناو جنگی این کشور چند پهپاد حامل بمب را که از قلمرو تحت کنترل انصارالله یمن پرتاب شده بودند، بر فراز دریای سرخ سرنگون کرده است.

 ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سازمان تروریستی سِنتکام) مدعی شد که ناوشکن «یو. اس.اس توماس هادنر» پهپادهای پرتاب‌شده از یمن را بامداد پنج‌شنبه (امروز) سرنگون کرده است.

طبق بیانیه سنتکام، در پی این اقدام این کشتی و خدمه آن هیچ صدمه یا آسیبی ندیدند. آمریکا با این حال مشخص نکرد که حدس می‌زند هواپیماهای بدون سرنشین قرار بوده چه چیزی را هدف قرار دهند.

این در حالی است که انصارالله یمن، روز چهارشنبه اعلام کرد که تعدادی موشک کروز را به سمت جنوب سرزمین‌های اشغالی، از جمله شهر ایلات پرتاب کرده است.

حمله به پایگاه آمریکایی در فرودگاه اربیل عراق 

 پایگاه اشغالگران آمریکایی در فرودگاه اربیل توسط نیروهای مقاومت اسلامی عراق هدف قرار گرفت.

 مقاومت اسلامی عراق، امروز با صدور بیانیه ای اضافه کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی در عراق در پاسخ به جنایات دشمن علیه مردم غزه، پایگاه اشغالگران آمریکایی در فرودگاه اربیل را با پهپاد هدف قرار دادند که مستقیم به هدف خورد.

پایگاه آمریکایی در فرودگاه اربیل عراق هدف قرار گرفت

پیشتر نیز منابغ خبری عراقی اعلام کرده بودند که محل استقرار نظامیان آمریکایی‌ در پایگاه «حریر» در اقلیم کردستان عراق (شمال عراق) چهارشنبه شب بار دیگر هدف حمله پهپادی مقاومت عراق قرار گرفت.

صبح چهارشنبه نیز پایگاه حریر توسط مقاومت اسلامی عراق با پهپاد مورد حمله قرار گرفته بود.

در روزهای گذشته پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق و سوریه در چندین نوبت هدف حملات پهپادی، راکتی و موشکی قرار گرفته‌اند.

استقرار تسلیحات جدید کره شمالی در مرز با کره جنوبی

بامداد پنجشنبه کره شمالی اعلام کرد که تسلیحات جدید و نیرو‌های مسلح قوی‌تری به مرز با کره جنوبی خواهد فرستاد؛ این تهدید پس از آن اعلام کرد که کره جنوبی در واکنش به پرتاب ماهواره تجسسی کره شمالی به فضا، بخشی از توافقنامه نظامی سال ۲۰۱۸ با پیونگ یانگ را به حالت تعلیق درآورد.

این پیمان که به توافق جامع نظامی معروف است و با هدف کاهش تنش در شبه جزیره کره وضع شده، در نشست سال ۲۰۱۸ بین مون جائه این، رئیس جمهور سابق کره جنوبی و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، امضا شد.

دو طرف توافق کردند در مناطق حائل مانور‌های شلیک مستقیم به حالت تعلیق درآید. مناطق پرواز ممنوع، حذف برخی از پست‌های نگهبانی از منطقه غیرنظامی بین کشور‌ها و حفظ خطوط ارتباطی، از جمله بخش‌های دیگر این توافق است.

کره جنوبی چهارشنبه اعلام کرد: به دنبال پرتاب ماهواره نظامی کره‌شمالی ـ که به ادعای سئول بر خلاف مصوبات شورای امنیت انجام شده است ـ بخشی از توافقنامه نظامی را که در سال ۲۰۱۸ با پیونگ یانگ امضا کرده بود، تعلیق خواهد کرد.

خبرگزاری کره شمالی به نقل از وزارت دفاع این کشور اعلام کرد، پیونگ یانگ همه اقدامات نظامی را که طبق توافقنامه نظامی ۲۰۱۸ متوقف کرده بود، از سر خواهد گرفت.

در این گزارش آمده است: ما تجهیزات نظامی جدید و نیرو‌های مسلح قوی‌تری در مرز مستقر خواهیم کرد. اگر میان شمال و جنوب درگیری رخ دهد، کره جنوبی کاملا مسئول آن خواهد بود.

اداره ملی فناوری هوافضا کره شمالی (ناتا) بامداد چهارشنبه در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه ماهواره نظامی مالی‌گوان-۱ را با استفاده از موشک حامل ماهواره جدید چولیما-۱ از پایگاه پرتاب ماهواره سو‌ها با موفقیت در مدار زمین قرار داده، افزود: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بر رویداد پرتاب این ماهواره نظارت داشته است.

رهبر کره شمالی در بازدید از تصاویر ثبت شده از پایگاه‌های آمریکایی توسط ماهواره شناسایی نظامی جدید پیونگ یانگ، گفت: شبکه‌ای از ماهواره‌ها برای نظارت بر رفتار آمریکا در منطقه عملیاتی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۹۹
احمدی نژاد هم زیاد دم از نابودی آمریکا و اسرائیل و مدیریت جهان میگفت اما بعدا پشیمان شد
پاسخ ها
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
بنده به مدت 4 سال عضو نمایندگان هشت کشور صنعتی در سازمان ملل بودم و با توجه به تجارب های بیشمارم در این زمینه باید ارز کنم که
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
صادق زیباکلام:

اگر ایران و اسرائیل وارد جنگ شوند، حتی یک تیر چراغ برق در ایران سالم نمی ماند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
اروپا می گوید به برجام پایبند است.!!
شما غربزده ها در این زمینه عرضی ندارید.
یا حق اظهار نظر ندارید
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
این 150 هزار موشک برای چی در انبارهای
حزب الله در لبنان تلمبار شده اند، وقتی اکنون اسراییل در حال فتح سنگر اصلی محور مقاومت است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
صدو پنجاه هزار موشک حزب الله را دیدی نیم نگاهی هم به غزه بینداز
رضا
| Canada |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
چرا شما اراجیف این مزدوران آلبانی نشین را که مثل خودشان بی ارزش است دائم درج می‌نید این مزخرفات این مزدوران برای ایرانیان اصیل وطن پرست هیچ ارزشی ندارد فقط مثل وز وز مگس گوش را خراش می‌دهد
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
احمدی نژاد مهره امریکا بود و هست خیلی دلتو بهش خوش نکن همه مهره های امریکا همینطوری هستند اردوغان نمونه زنده
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
صارق زیبا کلام ، یه حرفی زده تو به فکر خودت باش
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
زجر کش کردن اسراییل مزه دیکه ایی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
بردگان و خادمین صهیون کودک کش بدجور تو تابی لونه کردن
۸ نفر دیگه هم به جمعیت بهشت اضافه شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
خودشان خواستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
حالا مطمئنی که میرن بهشت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
حشد الشعبی عراق و حزب الله لبنان و یمن بشدت قصد

دارند تا جنگ بزرگ با امریکا را به ما تحمیل کنند !؟

یعنی کلکسیون بدبختی های ما تکمیل خواهد شد !؟
رضا
| Canada |
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
به حال شما جماعت جهنم چه فرقی می‌کند؟افتخارش مال آنهایی است که در زمان جورج بوش کل ارتش آمریکا را با چند هزار کشته و هزاران میلیارد دلار خسارت از عراق بیرون کردند مطمئن با ته تفاله های باقی مانده را هم بیرون میکنندشما جماعت درمانده مزدور به فکر خودتان و فلاکتتان باشید
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
تو به فکر چوب نیم سوز خودت باش
هنیه کجاس ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
پیش علی کریمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
دوتا از نوه هایش شهید شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
۱۳:۰۶
علی برکت الله .
انشالله قسمت خودش شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
علی کریمی از بیت المال مسلمین ارتزاق میکنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
پناهیان کجاس؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
مردم دنیاجنایات اسراییل را محکوم میکنند شما دنبال هنیه اید
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
مشغول کشتن اسراییلی های تروریست باور نداری برو اسراییل تا تو را هم به اون دنیا بفرسته البته با ضربه مغزی ملایم
هسته ای برای ما معیشت نمیشود و شکم ما را سیر نمیکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
هسته ای حال و روز ما را به این روز انداخته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
هسته ایمون هم یه چیز توو مایه های موشکمون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
هسته ای شکم مردم امریکا و اروپا را هم سیر نکرده؛ اماهمه شون دارند تازه خیلی از کشورهای دیگر دنیا هم دنبال انرژی هسته ای هستند، حتما اونها مثل ایرانی ها عقل ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
پاکستان یک کشور فقیر ۵۰ سال پیش بمب اتم هم ساخته و همچنان در فقر و بی ثباتی نسبی بسر میبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
پاکستان ماجرا جویی نمی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
خطاب به بسواد ۱۳:۲۱
سطح زندگی مردم آمریکا و اروپا را با مردم ایران مقایسه میکنی؟ اگر ذره ای شرف و سواد داری، بگو این انرژی به اصطلاح صلح آمیز هسته ای، تا بحال چه گره ای از مشکلات روزمره مردم باز کرده است؟
حتما جوابی نداری و خواهی گعت که غنی سازی اورانیوم برای تهدید دیگران است ، و در اینصورت بیسوادی تو ثابت میشود چون این دیگر انرژی هسته ای "صلح آمیز" نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
۱۳۲۳ در جهل تو همین بس که نمیتوانی تشخیص بدهی که اگر هسته ای را برطرف کردی باید تا آخر برطرف کنی تا مرحله دست به دیوار.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
برای شما فقط نوکری نون اب میشود
کلا سران مقاومت همشون مخفی هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
اینا بهشت رو دوس ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
اینا بهشت و برای مردم میخوان
ظاهرا خودشون علاقه ای به بهشت رفتن ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
خوب دارن مقاومت می‌کنند دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
این چرندیات چیه؟
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
منتظر تو هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
فکر کنم اینا اصلا وجود خارجی ندارن.اصلا چن ساله فلسطین و غزه رو ندیدن
.
رفتن بهشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
با این تعداد تلفات بالای حشدالشعبی و نیروهای مقاومت ، احتمالا مشکل مسکن در بهشت هم بروز خواهد کرد
مغز براندازان هم اکنون
حکومت با اسرار بر برنامه هسته ای کشور رو در معرض تحریم قرار داده.

مغز براندازان پارسال
غرب باید فشار تحریم ها بر ایران را حفظ کند تا حکومت تغییر رفتار دهد.

مغز براندازان همچنین
مسئولان که از این تحریم ها آسیبی نمیبینن. فقط مردم عادی هستن که هر روز فقیرتر میشن.

تشخیص
به دنبال درمان نگردید. درمان ناپذیر است.

تابناک عزیز.این کامنت فاقد توهین و افتراست. لطفا منتشر کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
چقدر بامزه ای هر هر هر
ناشناس
| Austria |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
متخصص مغز از طباخی ...
برو مشقاتو بنویس
"اسرار"
هم کمتر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
آدم بیکار و بیعار، به تو میگن
خوش بحالت که پارتی داری و تابی جون هم همه چرت و پرت های تو رو نشر میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
طباخی رو خوب اومدی
اتفاقا متخصص مغز مطالعاتش رو هموناس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
به نظرم یک طباخ بهتر میداند که در مغز براندازان چه می گذرد.
ناشناس
| Austria |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
14:36
معلومه.
واسه همینه که سهمیه دانشگاه واستون گذاشتن. چون میدونند تو حالت عادی چقدر بهره هوشی دارید
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
به کامنت ها نگاه کن چقدر به براندازها برخورده ، اب بریزید انجاییکه سوخته اسراییلی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
خوش بحالت متخصص!!!فارغ از دنیا و کارهاش.خوش باش!!!
واقعا جان انسانها بی ارزش ترین چیز است . چرا باید این همه نظامی و غیره نظامی فدای امیال یک عده محدود شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
به قول آقای دکتر ظریف: خودشان اینطور خواسته اند
لابد مردم غزه هم همه با کله شق های حماس همعقیده هستند و خودشان اینطور خواسته اند که در زیر بمبارانهای مهیب اسراییل، کشته شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
اینجا به کسی نگین دفاع در برابر اشغالگری و نسل کشی و کودک کشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
بله
همه دنیا و جان همه داره فدای امیال صهیونیسم خون آشام جهان میشه
لعنت بر این شجره خبیثه
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
همینطوره یک عده اسراییلی خود خواه ترسو لات کوچه خلوت هستند واقعا مرگ بر اسراییل و امریکا
امیدواریم با خروج اجباری نظامیان آمریکا و حذف همه جاسوسان آنها و کنترل سگ هار صهیونیست منطقه شاهد صلح و امنیت و ثبات در غرب آسیا برای ساکنین بومی اینجا باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
بنده خدا
کدخدا نباشه ۱ ثانیه امنیت نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
و تو چه میدانی که امنیت و ثبات چیست ؟
امنیت و ثبات رو از افغانیا بپرس
روزی که آمریکا داشت از افغانستان میرفت .
مردم فهیم افغانستان چسبیده بودن به دُم و بال و بدنه و موتور و دماغه هواپیمای آمریکایی که با اونا برن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
جناب ساندیس نژاد
اگر آمریکا نباشد ؛ روسیه در کسری از ثانیه قورت ات خواهد داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
این حرفها را اینجا نزن
به بردگان صهیون بر میخوره
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
این بدبخت غرب زدها حتی فکر نبود کدخدا به وحشتشان می اندازه اصلا نمیتونند فکر کنند . بابا کدخدا خودش دزد و غارتگر بزرگه
مرگ بر پوتین منگول سوراخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
مرگ بر آمریکا و اسراعیل کودک کش
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
مرگ بر امریکا و هوادارنش
اروپا و غرب از برنامه هسته ای ایران نگران هستن!!!

نگرن باشید و از این نگرانی بمیرید!!!!!
زمانه عوض شده با زور زدن و نگرانی شما برنمیگرده
صهیونیست های محترم منفی بزنید .... کامنت هاتون هم سعی کنین با غلط املایی ننویسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
مسخره تر اینکه ادعا می کنند ما به برجام پایبند هستیم!!
به کدام قسمتش؟ تنها به همون بخشی که مانع پیشرفت ایران است.
تازه اگه کوتاه هم بیاییم
یه چیز دیگه مثل مهسا را علم می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
چرا برجام باید باشد ؟
همه کشورهای عضو سازمان انرژی اتمی وظیفه دارند قوانین این سازمان را بی کم و کاست رعایت کنند ..
اگر کشوری می خواهد رعایت نکند نباید عضو سازمان باشد .
حشدالشعبی بجای حمله به دستور کسی دیگه به امریکایی ها باید اتفاقا ممنون دار امریکایی ها باشد ،چون صدام راامریکایی ها نابود کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
دولت عراق برای مبارزه با داعش از سازمان ملل کمک خواست و آمریکا آمد و موصل را پاکسازی کرد و حالا بدهکار شده است .
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
امریکا برای حمایت از یک نوکر دیگر بنام کویت وارد عراق شد نه بخاطر مردم عراق و فقط جنایت کرده و بس و باید گورشو از منطقه گم کند
«تعدادی از مواضع سازمان الحشدالشعبی سحرگاه امروز مورد تجاوز ناجوانمردانه آمریکا قرار گرفت که...»

حالا حقانیت یا عدم حقانیت حشدالشعبی یا آمریکا به جای خود، ولی استفاده از این کلمه «ناجوانمردانه» در اینجا بسیار جالب است.

طبق اخبار، کامیونی که برای شلیک راکت به پایگاه های آمریکایی مورد استفاده قرار گرفته بود همان موقع توسط هواپیمای آمریکایی مورد شناسایی قرار گرفته و تعقیب شده و بعد از برگشت به پایگاهش آمریکایی ها به آنجا حمله کرده اند.

جواب دادن به شلیک طرف مقابل در جنگ، اسمش هر چه که باشد، تجاوز ناجوانمردانه نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
طبق اخبار اگر در کشورخودت توسط افرادی از کشوری دیگر مورد حمله قرار بکیری تحت حمله ی تروریستی قرار گرفته ای. دیگه اینو خود آمریکایی ها هم میگن..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
به تو چی رسیده از حمله به آزاد مردان منطقه شاد شدی
بدون صماغ هم نمی‌دن بمکی ساده
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
یک کشور را به ناحق غصب کنی مردمش را بکشی انوقت یک عده مثل اینها پیدا بشند برای ماله کشی یا نادان هستید یا لشکر سایبری امریکا هستید خجالت بکشید
عملکرد پنتاگون در ده سال اخیر نشان میدهد که آمریکا در مقابل عملیات ایذایی گروههای شبه نظامی در عراق و سوریه بسیار صبور است اما اگر از حد معینی تجاوز کند، انتقام سخت خواهد گرفت که ترور قاسم سلیمانی ، شاهد بر این مدعاست.
هلاکت هشت نفر از اعضای حشدالشعبی نشانگر این خطر است که ممکن است در آینده نزدیک، افراد مهمتری در رده فرماندهی در عراق یا سوریه هدف ارتش آمریکا قرار گیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
تو نترس قول میدیم امریکاییها با ضربه مغزی ملایم گورشونو از منظقه گم کنند . از ترامپتون چه خبر
امریکا و اروپا از هسته ای ایران ناراحتند . بدهند دوستانشون بتون ریزی کنند. شما ها اسراییل وامریکا وانگلیس دوست که موافقید. مثبت بزنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
اصن شما شرایط مردم رو میفهمید /؟ میبینید ؟ کدام امریکا و انگلیس ؟؟ مرئم نون ندارن بخورن از چی حرف میزنی
همه شاهدیم که دولت فرصت توافق برجام را در شهریور سال گذشته به هدر داد و مصائب مردم توسعه پیدا کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
بابا جمع من با این برجامتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
در تایید نظر جنابعالی باید عرض کنم به همان اندازه که حماس از انجام عملیات طوفان الاقصی پشیمان شد، به همان اندازه هم تیم باقری و همکارانش از مانع تراشی بر سر احیای برجام پشیمانند، ولی الان دیگر پشیمانی چه سودی دارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
چند سالته ندیدی ترامپ نقض کرد
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
چه فرصتی ؟ خجالت نمیکشید
منظور نماینده دائم اتحادیه اروپا از اینکه به برجام پایبند است دقیقا چیه؟ نکنه یه برجام دیگه هست که بجز خودشون کسی ازش خبر نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
اینها وابسته به آمریکان و حرفاشون بی ارزشه
چرا برجام باید باشد ؟
همه کشورهای عضو سازمان انرژی اتمی وظیفه دارند قوانین این سازمان را بی کم و کاست رعایت کنند ..
اگر کشوری می خواهد رعایت نکند نباید عضو سازمان باشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
مسئولین ما هم خر را می خواهند و هم خرما را و لذا ضمن امضای ان پی تی، اورانیوم غنی شده بالای پنج در صد هم تولید می کنند و آخر کار، نه خر و نه خرما نصیبشان نخواهد شد
باقری کنی و مرندی و.... جواب بدهند این همه سفر و گرفتن حق ماموریت دلاری در رابطه با مذاکرات هسته ای چه نتیجه ای برای مردم ایران داشت .
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
همینقدر که جلوی این اروپاییهای لجن ایستادند کلی کار کردند
این است نظم جهانی مورد نظر امپریالیسم
اسراعیل تهدید حمله اتمی می کند
تهدیدی بی سابقه توسط یک مقام رسمی یک دولت جعلی
بعد علیه کشوری که همه می دانند سلاح اتمی ندارد و خود هزاران بار بر صلح آمیز بودن فعالیت هسته‌ای تاکید کرده نطق و بیانیه و حرافی راه می‌اندازند

شگفتا

و شگفت تر اینکه غربگداها هنوز کاسه گدایی به سمت این امپریالیسم می برند

گداها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
همه می دانند سلاح اتمی نداریم !! ببخشید، میخواهید با این اورانیوم 60% خورشت قورمه سبزی درست کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
شما که همیشه می گویید می خواهید آمریکا و اسراییل را نابود کنید .حالا یکبار دیگران گفتند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
این غربگداها چند نفرند ولی فعالنداینجا
اقلیتی سودشان در جنگ است و کشور دستشان
بشین سر جایت ،جهان را نا امن کردی
نمایندگان امریکا و اروپا از شدت عصبانیت بمیرند . ایران با کنار گذاشتن افکاری مانند روجانی و ظریف تازه راه خودش را پیدا کرده . منتظر خبرهای بدتری دشمنان ایران باشید .
از برجام چه خبر؟
از لایحه حجاب چه خبر؟
از شبکه های اجتماعی داخلی و استقرار سرورهای شبکه های اجتماعی خارجی در ایران چه خبر؟
از لایحه حجاب چه خبر؟
از FATF چه خبر؟
از سامانه شفاف سازی حقوق مدیران چه خبر؟
از سند توسعه ۲۰ ساله چه خبر؟
مسئولین زمان و وقت گرانبهای مردم و هزینه های بیت المال را صرف چه کارهایی کردند و می کنند؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات