بازدید 3757

جشنواره پاییز تن طلایی جی‌پلاس !

کد خبر: ۱۲۰۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸ 23 November 2023

جشنواره پاییز تن طلایی جی‌پلاس !

جی‌پلاس، جشنواره پاییز تن طلایی را با تخفیف‌های ویژه برگزار می‌کند!

در مدت جشنواره پاییزی جی‌پلاس به ازای خرید هر کدام از لوازم خانگی، تا سقف 100 میلیون ریال، برنده خواهید شد. علاوه‌براین به کسانی که در این مدت خرید داشته‌اند، به قید قرعه 100 برگ طلا هدیه داده می‌شود.

جی‌پلاس به عنوان یکی از بزرگترین تولید‌کننده‌های لوازم خانگی، در این جشنواره محصولات متنوع و باکیفیت خود را با تخفیف‌های ویژه‌ای ارائه می‌دهد. از جمله این محصولات می‌توان به یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروویو، جاروشارژی، تلویزیون، سیستم‌های صوتی و... اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر درباره جشنواره پاییز تن طلایی جی‌پلاس می‌توانید به سایت paeiz.goldiranplus.ir مراجعه کنید.

بیمه و گارانتی لوازم خانگی جی‌پلاس، تضمینی برای آرامش خاطر مشتریان

لوازم خانگی جی‌پلاس علاوه بر گارانتی 24 ماهه گلدیران، دارای یک سال بیمه رایگان هستند. بیمه برای لوازم خانگی جی‌پلاس، خیال شما را از بابت خرابی لوازم خانگی راحت می‌کند. و در صورت بروز هرگونه مشکل از شکستگی لوازم در اسباب‌کشی گرفته تا آسیب‌های ناشی از حوادث طبیعی، می‌توانید از خدمات گارانتی و بیمه جی‌پلاس بهره‌مند شوید.

جشنواره پاییز تن طلایی جی‌پلاس !

فرصت را از دست ندهید!

جشنواره پاییزی جی‌پلاس فرصتی طلایی برای خرید لوازم خانگی باکیفیت همراه با تخفیف‌های ویژه است. تمامی لوازم خانگی ارائه شده در این جشنواره شامل بیمه و گارانتی هم می‌شوند. بنابراین اگر قصد خرید لوازم خانگی یا جهیزیه را دارید، این فرصت را از دست ندهید و همین الان به یکی از نمایندگی‌های جی‌پلاس مراجعه کنید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# سعید جلیلی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری