بازدید 9267

رئیس نظام پرستاری، از سمت خود استعفا کرد

رییس کل سازمان نظام پرستاری ایران، در کمتر از ۶ ماه از دوران ریاست بر سازمان، از سمت خود استعفا داد.
کد خبر: ۱۲۴۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳ 30 June 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدتقی جهانپور، در ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ با آرای اکثریت اعضای شورای عالی نظام پرستاری، به عنوان رئیس کل سازمان نظام پرستاری منصوب شده بود، امروز پس از کمتر از ۶ ماه از سمت خود استعفا داد.

در متن استعفای جهانپور خطاب به وحید زمان زاده رئیس شورای عالی نظام پرستاری آمده است: با تشکر از اعتماد جنابعالی و سایر اعضای محترم ششمین دوره شورای عالی سازمان نظام پرستاری به اینجانب و انتخاب بنده به عنوان رئیس کل سازمان در تاریخ ۱۷/‏۱۰/‏۱۴۰۲‬ بدین وسیله اعلام می‌دارم اینجانب به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی قادر به ادامه همکاری بعد از تاریخ ۱۰/‏۰۴/‏۱۴۰۳‬ به عنوان رئیس کل سازمان نبوده و استعفای خود را اعلام می‌دارم.

به دنبال درخواست استعفای جهانپور از ریاست سازمان نظام پرستاری، جلسه شورای عالی نظام پرستاری برای معرفی رئیس جدید سازمان نظام پرستاری برگزار شد و طی آن، احمد نجاتیان با اکثریت آرای اعضای شورا، به عنوان رئیس کل جدید سازمان پرستاری منصوب شد.

این در حالی است که رئیس کل سازمان نظام پرستاری، در اولین حکم خود، محمدتقی جهانپور را به عنوان قائم مقام سازمان نظام پرستاری منصوب کرد.

شاید تغییرات مدیریتی در مدت کمتر از ۶ ماه در رأس سازمان نظام پرستاری دوره ششم را، بتوان یک تصمیم کم سابقه دانست. زیرا، اصولاً در ادوار گذشته سازمان نظام پرستاری، رئیس کل سازمان در دوره چهار ساله ابقاء شده و این تغییر در دوره ششم، یک شوک مدیریتی در رأس یک سازمان پرحاشیه تلقی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات