بازدید 1618

جوانسازی صورت بدون جراحی و معرفی دستگاه هایفو

جوانسازی صورت بدون جراحی امکان پذیر است؟ در جواب باید بگوییم بله. عملکرد دستگاه هایفو به این صورت است که با استفاده از امواج اولتراسوند فرا صوتی که دارد، کلاژن پوست را تحریک به تولید مقداری زیادی از آن می‌کند که این موضوع سبب جوانسازی، لیفتینگ و سفت‌ شدن آن می‌شود.
کد خبر: ۱۲۰۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ 06 December 2023

جوانسازی صورت بدون جراحی امکان پذیر است؟ در جواب باید بگوییم بله. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کمپانی‌ها اقدام به ساخت دستگاه‌های هایفو و دستگاه Co2 به روش غیر تهاجمی کرده‌اند.

حال شاید بگویید این دستگاه‌های جوانساز چیست، پس با ما همراه باشید.

عملکرد دستگاه هایفو

عملکرد دستگاه هایفو به این صورت است که با استفاده از امواج اولتراسوند فرا صوتی که دارد، کلاژن پوست را تحریک به تولید مقداری زیادی از آن می‌کند که این موضوع سبب جوانسازی، لیفتینگ و سفت‌ شدن آن می‌شود.

این امواج به عمق لایه‌های زیرین پوست نفوذ کرده و علاوه بر لیفتینگ، کانتورینگ، جوانسازی، لاغری، رفع سلولیت، موجب به تعویق انداختن روند پیری نیز می‌گردد. دستگاه هایفو جوانساز را می‌توان علاوه بر صورت، برای گردن و بدن هم استفاده کرد.

دستگاه هایفوتراپی خوب

دستگاه هایفوتراپی خوب، کدام است؟ اگر بخواهیم دستگاه هایفو جوانساز خوب را معرفی کنیم، باید بگوییم هایفو اولترافورمر و هایفو اولترامیج، جز گزینه‌ اول هستند. حال در ادامه می‌خواهیم هرکدام از آن‌ها را معرفی کنیم.

دستگاه هایفو اولترافورمر یا 7 بعدی

دستگاه هایفو اولترافورمر، قطعا دستگاهی است که می‌خواهیم پیش از هر چیز، معرفی کنیم. دستگاه اولترافورمر، جزو دستگاه‌های جوانسازی و لاغری صورت و بدن پر فروش موجود در ایران محسوب می‌شوند.

جوانسازی صورت بدون جراحی و معرفی دستگاه هایفو

دستگاه هایفو 7 بعدی، به این معناست که دارای 7 پروب است. این دستگاه شامل 4 پروب جهت لیفتینگ، کانتورینگ و جوانسازی صورت و 3 پروب‌ جهت سفت سازی، رفع سلولیت و لاغری بدن است:

1) پروب مخصوص کاهش چین و چروک گردن، پیشانی و دور چشم

2) پروب مخصوص کاهش منافذ، بهبود بافت و رنگ پوست

3) پروب مخصوص تحریک کلاژن برای سفت سازی پوست

4) پروب مخصوص سفت سازی پوست

5) پروب 13 mm

6) پروب 9 mm

7) پروب 6 mm

دستگاه هایفو اولترامیج

دستگاه هایفو اولترامیج 7 بعدی، دقیقا مانند دستگاه هایفو اولترافورمر است. با این تفاوت که اولترامیج، اندازه‌ای کوچک‌ و به اصطلاح رومیزی دارد برای عزیزانی که فضای کافی در کلینیک خود برای دستگاه‌ها ندارند.

جوانسازی صورت بدون جراحی و معرفی دستگاه هایفو

چنانچه قصد خرید دستگاه‌های هایفو اولترافورمر، هایفو اولترامیج و حتی سایر دستگاه‌های جوانسازی مانند Co2 و... را داشتید، می‌توانید با خیالی آسوده با تکفام طب در ارتباط باشید چراکه این شرکت، تمامی محصولات خود را مستقیما و بدون واسطه، از کمپانی‌های معتبر روز دنیا، وارد می‌کند.

هایفو برای چه کسانی مناسب است؟

هایفو برای چه کسانی مناسب است؟ استفاده از دستگاه هایفوتراپی برای افرادی که بین 30 تا 75 سال دارند، بسیار مناسب است. همچنین این روش درمان، برای کسانی که از شل شدگی پوست خود رضایت ندارند نیز مناسب است.

هدف اصلی دستگاه هایفو جوانساز، کاهش روند پیری پوست است پس هرچه در سن کم اقدام به درمان نمایید، نتیجه مطلوبی را خواهید گرفت. این روش جوانسازی برای عزیزانی که دچار آسیب‌هایی مثل آفتاب سوختگی، عفونت، ایمپلنت‌های فلزی و جوش‌های کیستی هستند، مناسب نیست.

مزایا هایفوتراپی چیست؟

مزایا هایفوتراپی بسیار زیاد است. در ادامه می‌خواهیم تمامی کاربردها، فواید و مزایا دستگاه هایفوتراپی را برایتان توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید:

  • اصلاح طرح لبخند
  • بدون درد و خونریزی
  • کاهش چین و چروک
  • رفع شل شدگی گردن و غبغب
  • سفت کردن پوست
  • لیفت ابروها، گونه‌ها و پلک‌ها
  • بدون دوره نقاهت
  • جوانساز پوست
  • کاهش خط چانه
  • ماندگاری نتایج 1 تا 2 سال
  • 1 تا 3 جلسه درمان برای رسیدن به نتیجه مطلوب
  • غیر تهاجمی
  • بدون نیاز به جراحی
  • جلسه درمانی کوتاه ( 30 تا 90 دقیقه )
  • هزینه کم نسبت به جراحی
  • کاهش اثرات باقی مانده از آکنه و زخم
  • افزایش کلاژن سازی پوست
  • قابل انجام برای تمامی رنگ‌های پوستی
  • لیفت دکلته و گردن
  • رفع سلولیت
  • لاغری

عکس قبل و بعد هایفو

عکس قبل و بعد هایفو را در ادامه برایتان گذاشته‌ایم. در نظر داشته باشید که دستگاه هایفو جوانساز، هیچ گونه زخم، خونریزی و دوره نقاهت ندارد و شما بلافاصله پس از درمان، می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را ادامه بدهید.

جوانسازی صورت بدون جراحی و معرفی دستگاه هایفو

اما باید توجه داشته باشید که بعد از درمان با دستگا هایفوتراپی، به مدت 48 ساعت در معرض نور مستقیم خورشید، گرما و یا سرمای شدید قرار نگیرید. همچنین از تمرینات ورزشی شدید، مصرف الکل و نوشیدنی‌های کافئین دار هم بپرهیزید.

تاثیرهایفوتراپی چقدر است؟

تاثیر هایفوتراپی، بستگی به افراد دارد. به طور میانگین، تمامی افرادی که با دستگاه هایفو جوانسازی انجام داده‌اند، حدود 3 ماه تا 6 ماه بعد به نتیجه دلخواه خود رسیده‌اند. تاثیر گذاری هایفوتراپی، بسیار زیاد است.

تاثیرات هایفو 7 بعدی، 1 الی 2 سال باقی می‌ماند. چراکه بعد از گذشت این زمان، کلاژن‌هایی که ساخته شده بود به مرور زمان، تحلیل می‌روند و پوست به حالت قبلی باز می‌گردد. همچنین در نظر داشته باشید که خطرات این روش جوانسازی به نسبت مابقی روش‌ها، بسیار کم است.

خرید اقساطی دستگاه هایفو

خرید اقساطی دستگاه هایفو برای افرادی که توانایی خرید نقدی محصول را ندارند، بسیار کارآمد است. شرکت تکفام طب با در نظر گرفتن شرایط خرید اقساطی ویژه و بلند مدت، شما را در این راه یاری می‌نماید.

برای ارتباط با تکفام طب و کسب اطلاعات در خصوص قیمت دستگاه هایفوتراپی، خرید دستگاه هایفو 7 بعدی و... با شماره 09121733666 تماس حاصل فرمایید یا به وب سایت تکفام طب، مراجعه نمایید. این شرکت، همچنین دارای دستگاه‌های دست دوم و کارکرده نیز هست.

قیمت دستگاه هایفو

قیمت دستگاه هایفو 7 بعدی، 4 بعدی و... با توجه به نوسانات ارز، متغیر است. اگر قصد خرید دستگاه هایفو را دارید، توجه داشته باشید که برخی کلاهبرداران، دستگاه تقلبی را با قیمتی بسیار بالا، در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. دستگاه هایفو قیمتی حدود 90.000.000 تا 200.000.000 تومان دارد.

توصیه می‌شود برای خرید دستگاه هایفوتراپی، سراغ شرکت‌های معتبری همچون تکفام طب که دارای سال‌ها تجربه و تخصص در این زمینه است، بروید. شرکت تکفام طب، تمامی دستگاه‌های خود را مستقیما و بدون واسطه وارد کرده و به فروش می‌رساند پس کف قیمت را در بازار خواهند داشت.

کلام آخر

حال با تمامی مزایا و عملکرد دستگاه هایفو، آشنایی دارید و می‌دانید که استفاده از این دستگاه، چه تاثیرات شگفت انگیری دارد. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات در خصوص خرید نقد و اقساطی انواع دستگاه هایفو، با کارشناسان مجرب شرکت تکفام طب، در ارتباط باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری