بازدید 4728

کشف جسد زن جوان در بیابان‌ پس از یک سال

زن جوانی که توسط آدم ربایان ربوده شده بود جسدش در بیابان های بم پیدا شد.
کد خبر: ۱۲۴۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۳ 30 May 2024

به گزارش تابناک به نقل از ایران؛ راز ناپدید شدن زن جوانی که از سوی آدم‌ربایان مسلح ربوده شده بود پس از یک سال با اعتراف متهمان به قتل و کشف جسد وی در بیابان‌های بم فاش شد.

بهنام جعفری‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم  در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: حدود یک سال قبل مرد و زن جوانی مورد آدم‌ربایی مسلحانه قرار گرفتند.

پس از گذشت سه ماه با تلاش‌های صورت گرفته مرد ربوده شده از چنگال آدم ربایان آزاد شد اما از سرنوشت زن جوان خبری نبود تا اینکه در فروردین امسال با پیگیری‌های انجام شده از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بم و کارآگاهان ویژه پلیس آگاهی استان، راز قتل زن جوان فاش شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم بیان کرد: طی عملیات‌ غافلگیرانه تعداد شش نفر متهم دخیل در این جنایت دستگیر شدند و با انجام تحقیقات شبانه روزی متهمین به قتل زن جوان اعتراف کردند و جنازه مقتول در بیابان‌های اطراف شهرستان بم کشف شد.

جعفری‌زاده با اشاره به اینکه در این رابطه دو قبضه سلاح غیرمجاز کلت کمری کشف شده است، تأکید کرد: متهمین تحت قرار بازداشت موقت در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و اشد مجازات برای مرتکبین این نوع جرایم در نظر گرفته خواهد شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری