بازدید 16722

بمب‌های نقل‌وانتقالاتی؛ مذاکره استقلال با استراماچونی و پرسپولیس با مامه‌تیام!

کد خبر: ۱۲۴۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳ 02 June 2024

بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران، نه بعداز سوت پایان لیگ برتر بیست‌وسوم، که از دو سه هفته قبل شروع شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ استقلال که پتروشیمی خلیج فارس را به عنوان مالک متمول و جدید بالای سر خود می‌بیند، با جیب پر پول برای ساختن تیمی رویایی ‌و جبران ناکامی این فصل به بازار آمده است و هر ستاره ای که به ذهن خوش‌بین‌ترین هوادارانش نمی‌رسد را هم می‌خواهد.

آبی‌ها برای لیگ نخبگان آسیا دنبال تدارک گسترده‌ای هستند و پرسپولیس هم درپی ترمیم نقاط ضعف خود از جمله حداقل جذب یک دروازه‌بان ذخیره و دو مهاجم تراز اول است.

از امروز شایعات نقل‌وانتقالاتی فوتبال ایران را که در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح می‌شود، به صورت کوتاه در تابناک منتشر و مرور می‌کنیم. طبیعی است که بسیاری از آنها بازارگرمی ایجنت‌ها و خیال‌پردازی برخی خبرنگاران و کاربران باشد و برای آنها سند و مدرکی نتوان ارائه کرد.

 

محمد رحیمپور خبرنگار صداوسیما و ایران ورزشی: نماینده باشگاه استقلال در شهر برگامو ایتالیا درحال مذاکره با آندره‌آ استراماچونی است.

 

طرفداری: باشگاه پرسپولیس از هفته گذشته از طریق یک واسطه با مامه تیام مذاکره کرده است و احتمال انفجار یک بمب بزرگ نقل‌وانتقالاتی وجود دارد!

 

فرهیختگان: اوسمار ویرا به دلیل بیماری همسرش چند روز وقت خواسته تا تصمیم نهایی‌اش را برای ادامه زندگی در ایران بگیرد. یک ایجنت ایرانی به اوسمار اعلام کرده که می‌تواند او را به اتحاد کلبا ببرد!

 

محمد عمری که سرباز نیروی دریایی شده بود، با پایان فصل از هواداران ملوان بندرانزلی خداحافظی کرد و برای ادامه قرارداد خود به پرسپولیس بازگشت.

 

 قدیمی ایجنت سابق مامه تیام: مذاکرات شفاهی بین نماینده باشگاه استقلال و مامه تیام انجام شده است و احتمال دارد تا چند روز آینده استقلال پیشنهاد رسمی خود را برای مامه تیام ارسال کند.

 

 اوستون اورونوف با پیشنهاد سنگین چند میلیون دلاری یک تیم عربستانی روبرو شده اما بند فسخ او دست پرسپولیس است. خود اورونوف نیز علاقه قلبی خاصی به پرسپولیس پیدا کرده. گفته می‌شود پرسپولیس زیر ۵ میلیون دلار رضایتنامه این ازبک را صادر نمی‌کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری