بازدید 6467
۶

پلمپ شرکت آمبولانس خصوصی متخلف در ورزشگاه آزادی

رئیس سازمان اورژانس استان تهران، گفت که این سازمان با هیچ مرکز آمبولانس خصوصی، شرکت‌های تابعه و هر نهاد غیردولتی که از آمبولانس خصوصی استفاده می‌کند مماشاتی ندارد.
کد خبر: ۱۲۴۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵ 06 June 2024

به گزارش تابناک به نقل از میزان، توکلی، رئیس سازمان اورژانس استان با اشاره به اینکه همزمان با پایان بازی تیم فوتبال پرسپولیس و  انتشار تصاویری از استفاده دو نفر از پیشکسوتان فوتبال کشورمان برای خروج از ورزشگاه از یک دستگاه آمبولانس تحت مالکیت یک شرکت خصوصی، گفت: بلافاصله با دریافت این گزارش اداره نظارت بر آمبولانس‌های غیر ۱۱۵ اورژانس‌استان تهران بررسی موضوع را در دستور کار قرار داد.

توکلی، افزود: با انتشار تصاویر این تخلف در شبکه‌های اجتماعی ضمن مطالبه عمومی مردم برای برخود با این اقدام غیرقانونی و غیراخلاقی و جهت حفظ اعتماد جامعه به آمبولانس‌ها که این خودرو فقط برای انتقال بیمار است، با هماهنگی‌های لازم، این شرکت پلمپ و تمام آمبولانس‌های آن تا تعیین و تکلیف به پارکینگ هدایت شد.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران تصریح کرد: این سازمان با هیچ مرکز آمبولانس خصوصی، شرکت‌های تابعه و هر نهاد غیردولتی که از آمبولانس خصوصی استفاده می‌کند مماشاتی نداشته و هرکس دستورالعمل‌ها را نقض کند با برخود قاطع و قانونی مواجه خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
پروین هم محاکمه بشه
اگر وجود این آمبولانس ها در جامعه ضروری می باشد، توقیف و پارکینگی کردن آن ها تنبیه نیازمندان به خدمات آن هاست. برای برخورد بهتر بود از روش های دیگری استفاده کنند.
رئیس سازمان اورژانس استان تهران، گفت که این سازمان با هیچ مرکز آمبولانس خصوصی، شرکت‌های تابعه و هر نهاد غیردولتی که از آمبولانس خصوصی استفاده می‌کند مماشاتی ندارد) اما با دولتی ها مماشات دارد !!!!
باور کردیم جدی می گم به خدا شما برخورد کردین
اره جونه خودتون
کار بسیار خوبی کردن من یک پرسپولیسی هستم کار این ها خیلی زشت بوده مگر اینها کین با اورژانس جای بسیار تاسف بار هست دستش درد نکنه پیگیری کرد خدا خیرش بده
اولاً بیچاره آقای خوردبین واقعاً مریض و ناتوانه. تو اون شلوغی ممکن بود یه بلایی سرش بیاد. حالا فرضاً راننده آمبولانس یک تخلفی کرده. الان آمبولانس ها رفتن پارکینگ حقوق سر ماه پرسنل این شرکت را اورژانس تهران تقبل می کنه؟ یک نفر تخلف کرده مابقی چه گناهی کردند؟ یکی نیست گوش این رئیس اورژانس رو بگیره؟ خودش حاضره یک روز بدون حقوق کار کنه؟
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری