بازدید 5096
۹
کدام رئیس جمهور در برابر ترامپ مناسب است؟

ترامپِ این دوره کم آزار تر است/ انتخابات ایران را به انتخابات در آمریکا ارتباط ندهیم

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به موضوع انتخابات و انتخاب رئیس جمهور در ایران گفت: مقایسه انتخابات ایران با انتخابات آمریکا کار درستی نیست؛ چرا که این مردم ایران هستند که نهایتا متناسب با شرایط و نیازهای کشور، انتخاب خودشان را مستقل انجام می دهند.
کد خبر: ۱۲۴۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳ 09 June 2024

هدیه خاص محمدعلی ابطحی به رئیسی!

به گزارش تابناک، محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با خبرنگار سیاسی تابناک در خصوص برگزاری انتخابات در ایران و آمریکا و ویژگی های رئیس جمهور ایران، گفت: مقایسه انتخابات ایران با انتخابات آمریکا کار درستی نیست به دلیل اینکه مردم باید انتخاب خودشان را مستقل انجام دهند و اینکه در فلان کشور چه کسی می‌خواهد کاندیدا یا رئیس شود به مردم خیلی ربطی ندارد.

وی افزود: البته طبیعتا ارتباطات بین الملل ارتباطات قابل توجهی است و تاثیرات دشمنی آمریکا با ایران نیز هیچ وقت پنهان نبوده و دلیل اصلی ترین بحران کشور ما که همان بحران اقتصادی ( تحریم ها ) است، آمریکا است.

رییس دفتر سید محمد خاتمی رییس جمهور اسبق ایران در ادامه با نقد سیاست فعلی کشور گفت: سیاست کلی نظام عدم ارتباط با آمریکا است و به همین دلیل تحرکاتی که برای ارتباط با آمریکا صورت بگیرد به بن بست می رسد و فکر نمی‌کنم که تغییری در سیاست خارجی ایران اتفاق بیافتد که بخواهد با آمریکا رابطه داشته باشد و این سیاست قابل نقد است.

ابطحی در ادامه با اشاره به خصومت ترامپ با ایران گفت: ترامپ این دوره نسبت به ترامپ دوره قبل کم آزار تر است و می‌توانیم بسیاری از مشکلات را با یک درایت دو طرفه حل کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به صورت کلی نباید انتخابات ریاست جمهور ایران را به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ارتباط دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
کدوم درایت دو طرفه! آمریکا جز به نابودی ایران و ایرانی راضی نمیشه هنوز دوران خفت بار حسن روحانی یادمون نرفته. تا کی شماها تو خواب خرگوشی هستین!
ربط بدهیم چه میشود!؟
سلام
چطور زمان انتخاب روحانی این نظر رو نداشتید.
اون‌زمان این حربه برای شما جواب میداد ولی الان نه
خطاب به دونالد ترامپ /بیا... حریف تو ماییم ... به یاد سرباز وطن سپهبد قاسم سلیمانی
بسیار عاقلانه و منطقی گفتند.
کم آزار تر خخخخخخخخخخخخخخخخ
""" سیاست کلی عدم ارتباط با آمریکا است و به همین دلیل تحرکاتی که برای ارتباط با آمریکا صورت بگیرد به بن بست می رسد و فکر نمی‌کنم که تغییری در سیاست خارجی ایران اتفاق بیافتد """"
پس با این حساب رای بدیم یا ندیم اصلاح طلب بیاد یا تندروی پایداری یا اصولگرای میانه رو همه و همه هیچ کاری نمیتونند بکننند
داداش شماها سوختید

افراد 18 تا 40 سال شما رو اصلا نمی شناسن
اول اینکه کشور نیاز به فردی برای آبادی کشور دارد و اولویت اول کار اقتصادی است و تعامل با دنیا برای جذب سرمایه و کاهش تقابل با دیگران.
دوم اینکه سیاست یعنی درک شرایط و گرفتن تصمیم برای کسی منافع مردم نه شعارهای تو خالی.

وضعیت اسفبار اقتصاد کشور نتیجه عدم توجه به خواست مردم و درک تعامل با قدرت ها متناسب با قدرت موجود است.
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری