بیانیه وزیر ارتباطات احمدی نژاد بعد از رد صلاحیت/ از قالیباف حمایت میکنم

محمد حسن نامی وزیر اسبق ارتباطات که نامزد ریاست جمهوری شده بود، بعد از رد صلاحیت حمایت خود از قالیباف را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۴۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸ 10 June 2024

امیر سرتیپ محمدحسن نامی را بهتر بشناسید

به گزارش تابناک، محمد حسن نامی وزیر اسبق ارتباطات که نامزد ریاست جمهوری شده بود، با صدور بیانیه ای بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

با احترام به رأی شورای محترم نگهبان، ما قطعاً این رأی را محترم می‌شماریم و در برابر آن تمکین می نماییم. در این عرصه تاریخی و سرنوشت ساز، ضمن دعوت از همه هموطنان به مشارکت حداکثری در انتخابات، از خانواده بزرگ نیروهای مسلح نیز می‌خواهیم که با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی، به تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کنند. خانواده عظیم نیروهای مسلح همواره پشتوانه و ضامن امنیت و پایداری نظام بوده اند و حضور پررنگ آنان در انتخابات می تواند نقشی اساسی در تقویت و مردمی بودن نظام ایفا نماید. 
 
همچنین بر ضرورت اجرای فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در شکل گیری دولت آینده تاکید داریم. ما معتقدیم با تشکیل دولتی که در راستای مجاهدت‌ها و مکتب شهید جمهور آیت الله رئیسی عزیز باشد، همچنان می توان به افق های روشن و نصاب جدید در خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی دست یافت. 
 
ما بر این باور هستیم که برادر جهادی و ارزشمندمان جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف، با توجه به سابقه مدیریتی ارزشمند و تجربیات مؤثر خود در عرصه‌های مختلف، می‌تواند گام‌های موثری در جهت تحقق اقتصاد مردمی، ایران هوشمند، ارتقای رفاه مردم و توسعه همه‌جانبه کشور بردارد. از این روی، با هدف خدمت رسانی به مردم عزیز ایران اسلامی، حمایت قاطع خود را از آقای دکتر قالیباف اعلام نموده و کلیه ستادها و ظرفیت‌های آماده شده برای کارزار انتخاباتی را هم افزا و متحد می نماییم. 
 
امید است با توکل به خداوند متعال و عنایات حضرت صاحب الزمان(عج)، رهنمودهای مقام معظم رهبری و مشارکت حداکثری مردم شریف ایران، شاهد شکوفایی و پیشرفت هرچه بیشتر انقلاب اسلامی با برپایی انتخاباتی پر شور، تاریخی و فرصت ساز باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری