بازدید 2273
۸

کاندیداهایی که شانس پیروزی ندارند شجاعانه انصراف دهند

فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با تابناک گفت: کاندیداهایی که میدانند شانسی برای پیروزی در میدان انتخابات ندارند شجاعانه به نفع دیگری انصراف دهند و این انصراف به تجمیع آراء می انجامد.
کد خبر: ۱۲۴۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰ 18 June 2024

به گزارش تابناک، ناصر ایمانی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت و گو با تابناک  درباره وحدت نیروهای انقلاب و احساس نیاز این وحدت درمیان نیرو های انقلاب گفت: وحدت همیشه خوب است و در حال حاضر اجماع نیروهای انقلاب یک نیاز است.

کاندیداهایی که شانس پیروزی ندارند شجاعانه انصراف دهند

وی ادامه داد: هرچه به انتخابات نزدیکتر می شویم کاندیدا ها ارزیابی دقیق تری از شرایطشان دارند و اگر واقعا برخی کاندیدا احساس می‌کنند موفق به کسب آرا نمیشوند شجاعانه انصراف دهند و این انصراف به تجمیع در آراء دیگران می انجامد.

وی در ادامه در خصوص مکانیزم هایی که برای رسیدن به یک نامزد واحد می‌توان بکار گرفت اظهار داشت: سال ها است مکانیزم های مختلف بکار گرفته می شود اما بهترین و دقیق ترین مکانیزم همان نظرسنجی ها و شواهد میدانی است. باید بر اساس آمار هایی که از مراکز معتبر نظرسنجی و شواهد میدانی ارائه می شود تصمیم گرفت.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان در خصوص نامزد اصولگرا - انقلابی که پتانسیل اجماع را دارد اینگونه اظهار نظر کرد: در نظر سنجی هایی که انجام شده قالیباف و جلیلی بالاترین رای را با کمی اختلاف دارند و بقیه کاندیداهایی که میدانند شانسی ندارند بهتر است به نفع یکی از این کاندیدا انصراف دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۸
اگر واقعا در این شو این دوتا رقیبند پس چطور در بساط مناظره اصلا اختلاف دیدگاه ندارند؟سر کاریم؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
متفاوتند عمق راهبردی آقای قالیباف کمتره
دیگه اینم تفاوت
اول باید سهمشون رو بدین دیگه بعدش ندیدن که سری پیش زاکانی پست شهرداری گرفته به خاطرش و .... اول بهشون بگین چی گیرشون میاد خیالتون راحت میکشن کنار اهل معامله هستند
واقعا هزینه کردن در ستادهای انتخاباتی انهم در چنین شرایطی که مردم در بدترین شرایط هستند انصاف نیست نامزدهایی که میدونن شانس برنده شدن ندارند سریع انصراف بدهند و بروند فقط دو نفر بمونه تا به دور دوم هم نرسه
مردم خسته و زخمی رو حی هستند و خوشحال خواهند بود در یک دوره همه چی تموم بشه بدون مشکل و دردسر در ارامش کامل
انشاا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
ای خدا پدر ومادرت بیامرزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
سلام اصلا به این افراد که رای ندارند و فقط شغلشان پوشش است نباید صلاحیت بدهند که وقت ملت را هم نگیرند. مگر ملت ایران علاف این افراد هستند؟ هردفعه میایند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
مگه مسخره بازیه الکی بیاد وقت تلویزیون و مردم و بگیره هزینه تبلیغ کنه بعد انصراف بده حالا یک بارش قبول ولی کسی که هر دفعه این کار رو بکنه مردم و مسخره کرده دیگه
شجاعانه هر ۶تاشون انصراف بدهند.
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری