بازدید 1522

پاری سن ژرمن روی پدیده بارسلونا دست گذاشت!

باشگاه پاری سن ژرمن آماده است تا ۲۵۰ میلیون یورو برای جذب لامین یامال هزینه کند.
کد خبر: ۱۲۴۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲ 29 June 2024


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، درخشش یامال در ترکیب بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ باعث شده است که نام این بازیکن به عنوان یکی از بهترین ستاره‌های جوان فوتبال دنیا مطرح شود و پاری سن ژرمن از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به جذب او داشته است. 

مدیران پی اس جی در حال حاضر به دنبال پیدا کردن بازیکنی هستند که بتواند جای خالی امباپه را که به رئال مادرید پیوست در ترکیب این تیم پر کنند و حاضر هستند که هزینه گزافی را برای به خدمت گرفتن این ستاره جوان به باشگاه بارسلونا پرداخت کنند تا با انتقال او به پاریس موافقت کند.

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که پاری سن ژرمن پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی که پیش از این برای جذب این بازیکن ارائه کرده بود را افزایش داده و حالا آماده است تا با ۲۵۰ میلیون یورو این ستاره را به خدمت بگیرد اما این انتقال در نهایت به تصمیم مدیران بارسا بستگی دارد. 

بارسلونا پیش از این تاکید کرده بود که به هیچ وجه حاضر به قبول این پیشنهاد نیست و تمایلی به فروش یامال ندارد. آنها معتقد هستند که این بازیکن شاکله اصلی این تیم را در چند فصل آینده شکل خواهد داد و به همین دلیل با جدایی‌اش مخالف هستند و بعید است که این پیشنهاد جدید هم تغییری در موضع آنها به وجود بیاورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات