بازدید 1795

آتش سوزی، جنگل‌های پلدختر را به خاکستر تبدیل کرد

فرماندار پلدختر گفت: آتش در جنگل های سید سهل الدین و خرسدر زبانه کشیده و با توجه به حجم گسترده از ستاد بحران استان و کشور حریق برای مهار حریق درخواست بالگرد شد.
کد خبر: ۱۲۴۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱ 21 June 2024

آتش سوزی جنگل‌های پلدختر را به خاکستر تبدیل کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، احسان علی پوری روز جمعه گفت: آتش سوزی جنگل‌های سید سهل الدین در سه نقطه از ساعت ۱۲ روز جمعه (امروز) آغاز شده که به صورت گسترده‌ای حجم آتش سوزی افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: علی رغم تلاش نیرو‌های منابع طبیعی، بسیج، هلال احمر و جوامع محلی، اما به علت سخت گذر بودن منطقه، گرمای هوا و وزش باد عملیات اطفای حریق را با مشکل مواجه کرده است.
 
فرماندار پلدختر گفت: همچنین ساعت ۱۵ همین روز آتش سوزی در جنگل‌های خرسدر پلدختر اتقاق افتاد که نیرو‌های امدادی در تلاش برای مهار آن هستند.
 
علی پوری افزود: بنابراین برای جلوگیری از گسترش بیشتر این آتش سوزی گسترده در شرایط سخت و گرمای هوا و سخت گذر و کوهستانی بودن و ارتفاعات و نبود امکانات کافی از ستاد بحران استان و کشور درخواست می‌شود هر چه سریعتر جهت اطفای حریق بالگرد به منطقه اعزام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری