بازدید 143740
نتیجه پایانی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم؛

انتخابات دو مرحله ای با مشارکت 40 درصدی/ یک میلیون 800 هزار رای، فاصله پزشکیان با پیروزی قطعی

انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم روز جمعه، در ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه ثابت و سیار در داخل کشور و ۳۴۴ شعبه در خارج از کشور برگزار و نتایج آن به صورت تدریجی از بامداد روز شنبه، اعلام شد.
کد خبر: ۱۲۴۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵ 29 June 2024

با پایان یافتن مهلت رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در ساعت 24 روز جمعه، فرایند شمارش آرا و اعلام نتایج در دستورکار برگزارکنندگان انتخابات قرار گرفت و در حوالی ظهر روز شنبه نتیجه جمع بندی از سوی وزارت کشور اعلام شد.

به گزارش تابناک، انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم که در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه پیش از موعد قانونی برگزار شد، از ساعت ۸ صبح روز جمعه، ۸ تیر ۱۴۰۳ وارد فاز نهایی یعنی رای گیری در ۳۴ هزار و ۵۲۲ شعبه شهری و ۲۴ هزار و ۱۱۸ شعبه روستایی (مجموعا در ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه) گردید. شعباتی که ۴۳ هزار و ۴۲۵ شعبه ثابت و ۱۵ هزار و ۲۱۵ شعبه سیار را شامل می‌شد.

نتایج انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم

فرآیندی که وفق قانون می‌بایست تا ساعت ۱۸ ادامه می‌یافت، اما به مانند تمامی ادوار گذشته با تصمیم مجریان انتخابات تمدید گردید و ابتدا اعلام شد تا ساعت ۲۰ تمدید شده، بعدتر تصمیم گرفتتند که تا ۲۲ ادامه داشته باشد و در نهایت تا ساعت ۲۴ تمدید شد و در این ساعت، محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: زمان رای‌گیری چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری کشورمان پایان یافته و شمارش آرا آغاز شده است.

مرحله‌ای که در پایان آن، صورتجلسه‌ای ویژه به امضای اعضای شعبه و ناظر می‌رسد، تعرفه‌ها و نسخه‌ای از صورتجلسه در صندوق اخذ رای قرار گرفته و با بست‌های مخصوص پلمب می‌گردد و نتیجه شمارش آرا در قالب نسخه‌ای از صورتجلسه به بخشداری یا فرمانداری و در نهایت به وزارت کشور و شورای نگهبان ارسال می‌گردد تا فرایند تجمیع آرا و اعلام نتیجه صورت گیرد.

نتایج انتخابات از بامداد روز شنبه به صورت تدریجی از سوی وزارت کشور، در اختیار رسانه ها قرار گرفت.در نهایت در حوالی ظهر روز شنبه بود که جمع بندی نهایی نتایج، مبنی بر رقابت پزشکیان و جلیلی در دور دوم، از سوی وزارت کشور اعلام شد.

بر اساس قانون، نتیجه رسمی و نهایی، از سوی شورای نگهبان اعلام می شود.

نمودار نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۰

پزشکیان پیش اُفتاد، اما پیروز نشد؛ جدال با جلیلی در دور دوم/مشارکت در آستانه ۴۰ درصد

نهمین مرحله اعلام نتایج؛ پزشکیانِ دو رقمی، فاصله یک میلیونی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۱۱:۳۷

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در نهمین نوبت تشریح نتایج اولیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: نهمین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور در خصوص اعلام نتایج انتخابات چهاردهم به شرح ذیل است:

 آرای ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه یعنی معادل کل شعب تا کنون شمارش و تجمیع شده است. تعداد شهرستان‌های کل کشور ۴۸۲ شهرستان بوده است.

تعداد آرای مأخوذه صحیح و باطله شمارش شده در مجموع ۲۴ میلیون ۵۳۵ هزار و ۱۵۵ رأی است.

میزان آرای مأخوذه به ترتیب عبارت‌اند از:

مسعود پزشکیان با ۱۰۴۱۵۹۹۱ رأی

سعید جلیلی با ۹۴۷۳۲۹۸ رأی

محمدباقر قالیباف با ۳۳۸۳۳۴۰ رأی

مصطفی پور محمدی با ۲۰۶۳۹۷ رأی

پزشکیان پیش اُفتاد، اما پیروز نشد؛ جدال با جلیلی در دور دوم/مشارکت در آستانه ۴۰ درصد

افزایش فاصله پزشکیان با جلیلی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۹

آرای پزشکیان در آخرین اعلام شمارش آرا، رفته رفته از سعید جلیلی فاصله می گیرد. اما با این روال، نتیجه نهایی در دور دوم مشخص می شود.

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در هشتمین تشریح از نتایج اولیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: هشتمین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور در خصوص اعلام نتایج انتخابات چهاردهم به شرح ذیل است:

اسلامی گفت: آرای ۴۷ هزار و ۲۴ شعبه تا کنون شمارش و تجمیع شده است. تعداد شهرستان‌های کل کشور ۴۸۲ شهرستان است و تعداد شهرستان‌های شمارش شده ۴۴۲ مورد است.

تعداد آرای مأخوذه صحیح و باطله در مجموع ۱۹ میلیون و ۶۲ هزار و ۱۳ رأی است.

میزان آرای مأخوذه به ترتیب عبارت‌اند از:

مسعود پزشکیان با ۸۳۰۲۵۷۷ رأی

سعید جلیلی با ۷۱۸۹۷۵۶ رأی

محمدباقر قالیباف با ۲۶۷۶۵۱۲ رأی

مصطفی پور محمدی با ۱۵۸۳۱۴ رأی

پزشکیان پیشتاز رقابت‌ها
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۸:۳۲

بر اساس تجمیع نتایج صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری،  نتایج اولیه شمارش آرا از تعداد كل شعب ۳۷ هزار ۲۴ شعبه تجمیع شده شامل ۴۰۸ شهرستان است. بر این اساس ۱۴ میلیون و ۷۰ هزار ۴۶۲ کل رای مأخوذه شمارش شده صحیح و باطله است که از این تعداد ۵ میلیون ۹۵۵ هزار ۷۸۱ متعلق به مسعود پزشکیان، ۵ میلیون  ۵۶۰ هزار ۳۲۱ متعلق به سعید جلیلی،  یک میلیون ۸۹۱ هزار ۳۸۵ متعلق به محمدباقر قالیباف و ۱۱۱ هزار ۹۶۷ رای متعلق به پور محمدی است. 

مرحله ششم اعلام نتیجه انتخابات
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۷:۳۸

بر اساس تجمیع نتایج صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری،  نتایج اولیه شمارش آرا از نتایج انتخابات، ۳۲ هزار ۲۴۴ شعبه تجمیع شده شامل شهرستان ۳۷۵، کل رای مأخوذه شمارش شده ۱۲.۵۸۸۴۳ صحیح و باطله، ۵ میلیون و ۳۵۴ مسعود پزشکیان، ۴ میلیون و ۸۷۵ هزار ۲۶۹ سعید جلیلی، یک میلیون ۶۲۰ هزار ۶۲۸ محمد باقر قالیباف، ۹۵ هزار و ۱۷۲ مصطفی پور محمدی به ترتیب نفرات اول تا چهارم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

جلیلی همچنان پیشتاز
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۵:۵۱

بر اساس تجمیع نتایج صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری،  نتایج اولیه شمارش آرا در ۲۷ هزار ۹۳۸ شعبه که شامل ۳۴۳ شهرستان است ۱۰۳۶۶۴۱۰ رای مأخوذه شده می‌باشد که بر این اساس ۴۲۶۶۳۸۶ رای مأخوذه متعلق به سعید جلیلی، ۴۲۴۴۸۱۵ رای مأخوذه متعلق مسعود پزشکیان، ۱۳۸۵۰۸۳ رای مأخوذه متعلق قالیباف و ۸۰۵۰۶ رای مأخوذه متعلق پور محمدی است.

نتایج انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم/ رقابت شانه به شانه جلیلی و پزشکیان

چهارمین مرحله اعلام نتیجه؛ جلیلی پیش افتاد
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۵:۳۰

بر اساس تجمیع نتایج صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری،  جدیدترین آمار از نتایج انتخابات در ۲۳هزار و ۶۶ شعبه شامل ۳۰۰ شهرستان، به این شرح است؛ ۳۵۰۵۱۹۱ رای برای سعید جلیلی، ۳۳۸۹۱۹۱ رای برای مسعود پزشکیان، ۱۱۱۶۶۵۹ رای برای قالیباف، ۶۲۳۱۰ رای برای پور محمدی. به ترتیب و تا این لحظه، جلیلی، پزشکیان، قالیباف و پورمحمدی نفرات اول تا چهارم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

سومین مرحله اعلام نتیجه انتخابات؛ همچنان نفس گیر
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۴:۴۶

بر اساس تجمیع نتایج صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری،  نتایج اولیه شمارش آرا در ۱۷ هزار ۳۸ شعبه، حاصل تعداد ۲۵۰ شهرستان، مجموعا تعداد آرای مأخوذه ۵۸۵۲۸۰۵ رای،مسعود پزشکیان با ۲۴۱۰۷۶۰، سعید جلیلی با ۲۴۰۸۰۷۹، قالیباف با ۷۸۰۲۰۲، پور محمدی با ۴۰۴۲۸ رای به ترتیب نفرات اول تا چهارم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

اعلام دوم از نتیجه انتخابات؛ فاصله نفر اول و دوم به حداقل رسید
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۴:۰۴

بر اساس تجمیع نتایج صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری،  نتایج اولیه شمارش آرا ۱۱،۴۲۵ شعبه، حاصل تعداد ۱۸۰ شهرستان، مجموعا تعداد آرای مأخوذه ۳۸۸۹۲۴۸ رای،مسعود پزشکیان ۱،۵۹۵۳۴۶، سعید جلیلی ۱۵۹۴۸۶۸، قالیباف ۵۴۴۱۴۴، پور محمدی ۲۵۵۳۸ به ترتیب نفرات اول تا چهارم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

اعلام اول از نتیجه انتخابات؛ پیشتازی پزشکیان و جلیلی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۳:۴۲

بر اساس تجمیع نتایج صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری،  نتایج اولیه شمارش آرا در تعداد كل شعب ٥٨،٦٤۰، تعداد شمارش و تجميع شده ٧٠٠٣، تعداد كل شهرستان‌ها ۴۸۲، شهرستان‌های شمارش شده ١١٦، كل آرا ٢،٣٧٢،٨٦٦، مسعود پزشكيان ٩٧٣٠٥٢، سعيد جليلى ٩٦٣،٦١٥، محمد باقر قاليباف٣٤١٠٥٦، مصطفى پورمحمدى١٥،٦٢٥ به ترتیب نفرات اول تا چهارم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

انتخابات احتمالا دومرحله‌ای است
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۳:۱۲

براساس نتایج اولیه شمارش آرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، احتمال اینکه انتخابات دور مرحله‌ای باشد، قوت گرفته است.

اطلاعیه شماره ۲۷ ستاد انتخابات کشور
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۱:۳۷

ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه شماره ۲۷ ضمن پایان مهلت اخذ رای، آغاز مرحله شمارش آراء انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری را طبق قوانین مربوطه اعلام کرد. متن این اطلاعیه به این شرح است:

بسمه تعالی

به آگاهی اعضای محترم شعب ثبت‌نام و اخذ رای می‌رساند که، مهلت زمان اخذ رای به پایان رسید. لذا اعضای مذکور موظفند از رأی‌دهندگانی که به هنگام اعلام زمان پایان انتخابات در صف حضور داشته‌اند، رأی‌گیری به‌عمل آورند و هنگامی که مطمئن شدند هیچ فردی برای رای دادن در داخل شعبه باقی نمانده است،  مرحله شمارش آراء را طبق قوانین مربوطه آغاز نمایند.

فرصت را مغتنم شمرده و از همه کسانی که از ساعات آغازین امروز با دل‌هایی مملو از ایمان و عشق به آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری، در انتخابات حضور یافتند، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

ستاد انتخابات کشور

۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۰۰:۰۱

می‌توانید با استفاده از این نمودار در «تابناک»، به صورت برخط در جریان آخرین شمارش آرای کاندیداها به تفکیک قرار بگیرید:

نتایج انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم

تکذیب اعلام نتایج صندوق‌های خارج از کشور
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۲۱:۱۴

علیرضا محمودی مسئول برگزاری انتخابات خارج از کشور اخبار منتشر شده مبنی بر شمارش آرای صندوق‌های خارج از کشور را تکذیب کرد و گفت: تاکنون رأی‌گیری در هیچ‌یک از شعب اخذ رأی در خارج از کشور به پایان نرسیده است و ایرانیان مقیم کماکان در حال مشارکت در انتخابات هستند.

وی افزود: به محض پایان رای گیری در هر شعبه خارج از کشور نتایج به ستاد انتخابات خارج از کشور و متعاقبا به وزارت کشور اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳۶
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴۳۱
امیدوارم همه چیز خوب پیش بره
پاسخ ها
الب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
خوب یعنی همونی که تو میخوای؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
الهی که امام رضا به اذن خدا بهترین جانشین واسه خادمش انتخاب کنه ان شاء الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
البته با پیروزی پزشکیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
برخلاف ادعای اردوگاه جلیلی
بیشتر رای قالیباف در دور دوم به
سبد پزشکیان واریز می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
انشالله پیروزی دکتر جلیلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
جلیلی آسانسوری رفت بالا یهو‌ چرا ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
دولت و مجلس قوی ایشالا
خاک پای هواداران دکتر قالیباف
اگر دور دوم رفت متحد بشیم برای جلیلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
رئیس های ستاد جلیلی بزرگوار ، بیانیه می دادید وبه قالیباف حمله میکردید فکر دوردوم نبودید، الان انتظار چی دارید، انسان متعجب میشدازرفتار شماها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
شما هم مثل من فکر می‌کنید؟
بنظرتون جلیلی با این کارنامه وحشتناک در تحمیل رنج و سختی و تحریم به ملت ایران، میتونسته پیشتاز شمارش باشه؟!!!؟؟؟!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
جلیلی هر چی باشد از غرب گراها بدتر نمی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
فوتبالم همیشه تا اخر خوب پیش نمیره توی دقایق اضافه هم کار تیم پیروز گره میخوره و اشک بر چشم طرفدارانشون در بیاد
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
رای بدی ندی کارخودشون میکنن
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
با این نامزدها واقعا منتظر اتفاق خوب هستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
من یک غیر ایرانی هستم وقتی از بیرون نگاه می کنیم پزشکیان خیلی بهتر از دیگران است و دلسوز مردم و خدمت گذار به نظام است. بقیه فقط به خود شان می اندیشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ما به دكتر قاليباف راي داديم. ولي دور دوم با جان و دل به دكتر جليلي رأي ميديم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
به روز رسانی فرمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
غیرارانی ها لطفا نظر ندید. این انتخابات مربوط به ما ایرانی هاست. شماها فقط بشینید نگاه کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
بروید دار و دسته جلیلی خدا رو شکر کنید
پزشکیان تایید شد و وارد رقابت شد
اگرنه رئیس جمهور محبوبتان به آرای باطله
می باخت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
درود بر پزشکی جان
ٱبرو تان را خرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
حتی با حضور اصلاح طلبان
حتی با وعده عدالت جویی پزشکیان برای قومیت ها
مشارکت 40درصد
و این یعنی شکست همفکران جلیلی
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اخه از روحانی چه خیری دیدید که الان دنبال پزشکیانید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
نتایج عجیب و غریب برای جلیلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
جلیلی دشمن شماره 1 برجام و آمریکاست. خدا به دادمان بده با ترامپ و جلیلی
حورا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
تو رو خدا بشینید مناظره ها رو بدون تعصب ببینید. پزشکیان انسان شریفی است ولی دوکلمه نمیتونه حرف بزنه. همش داره شرح وضعیت میده. خب این مشکلات رو که بچه 7 ساله هم میدونه! راهکار بده برادر من. جلیلی هر چه هم که باشه لااقل 8 ساله داره مطالعه دانشگاهی روی مشکلات ایران میکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
آرای پور محمدی خیلی کمه
رای جبهه انقلاب ( قالیباف جلیلی ) طبق نظرسنجی ها روی هم رفته 60 درصد و رای پزشکیان 33 درصد است. مشخصه اقلیت در ایران کیه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مرحله بعد که آرای خاموش روشن شد متوجه می شوی چند چندیم
Hesami
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
،اقلیت طرفداران همین دو آقای محترم اند و ملت ،اگه انقلابی نبود که توانتخابات مشارکت نمی‌کردند همه مردم جبهه شون انقلابی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
کسانی که به قالیباف رای داده اند
هیچ وقت به جلیلی رای نمی دهند
زیرا عامل شکست شون شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
وقتی کل رای دهنده ها و غیر آن را ببینی متوجه می شوی چه کیی اقلیت و چه کسانی اکثریت هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
برادر همین الان با احتساب رای اصلاح طلب ها، کسانی که رای نداده اند اکثریت هستند. !! متاسفانه امار خودتون داره نشون میده در حد اقلیت هم نیستید. دقیقا همون جمعیت دو الی سه درصدی که گمان میکنه از همه بیشتر میفهمه وصاحب مملکت هست!!
ناشناس
| France |
۰۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
خودت را خوب به خواب زدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
از 60 درصد بیشتر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
نصف آرا قالیباف به جلیلی می رود و تمام نصف دیگر آن هیچ وقت به آرا پزشکیان نمی رود و جلیلی پیروز می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مشارکت 41درصده یعنی 59 درصدیم ما تازه 20درصد از روی استیصال رای دادن ویا پزشکیانی ان در بهترین حالت 20درصد به 80 درصدیم حالا اقلیت کیه ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
الان 81 درصد آرا اعلام شده با احتساب 29 درصد آرا باقی مانده آراء پزشکیان از 9 میلیون بالاتر می رود و عملا می بایست آقای پزشکیان را برنده انتخابات دانست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مگر قبلا 40 درصد بود پزشکیان بوده؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
آنهایی که دم از مشارکت بالای 50% می زدند اگر این را صادقانه می گفتند بدانند که چقدر در ارزیابی جامعه اشتباه کرده اند و تجدید نظر کنند در افکارشان!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اکثریت اون 61 درصد بود که رای نداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
دیدی نظرسنجی ها غلط بود و برای گمراهی؟!! مشارکت مردم به 40% هم نرسید!!! در حالی که براحتی از 55% صحبت می کردند!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ستادهای جلیلی تمام فکر و ذکرشان کوبیدن قالیباف بود.دور دوم آرای قالیباف بی شک برای جلیلی نیست.
زن ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
هم وطن عزیز، 60 درصد ایرانیانی که رای ندادند را باکسانی که به آقای پزشکیان رای دادند، با هم حساب کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
جناب زن ایرانی ، لطفاً الکی جمع نزن اگه رای ما پزشکیان بود رای می‌دادیم
وزارت کشور و وزیر کشورمواظب رای باش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
خدا رحمت کنه رئیس جمهور رئیسی رو که وزارت کشورش حتی در نبود خودش داره یه انتخابات سالم و بدون حاشیه برگزار میکنه. هیچکس مدعی تقلب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
18.05 شما جماعت 10 درصدی واقعا منطقتون در حد پروفسور های دانشگاهه بنظرم دارین تلف میشین
ناشناس 18:05
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ناشناس 20:04
همیشه با تحقیر و تمسخر با دیگران رفتار میکنید. اون منطقی که با اشاره بهش به خودت اجازه تمسخر دیگران رو میدی اسمش منطق نیست، اشتباه بهت آموزش دادن
یه نگاه به سبک لباس پوشیدن رای دهندگان بندازیم مشخصه کی قراره بشه رئیس جمهور! برعنداز و غربگدا جلز و ولز کن !
پاسخ ها
ستار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
آدم غربگدا باشه بهتر از کاسبکاران تحریم که نون شون تو شیشه کردن خون مردمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
03:40

آخه بدبختی اینجاست که خود شما غربگداها کاسب تحریمید!!! گویا فراموش کردید چند نفر از دولت بنفش شما افتاد زندان !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
باند حجتیه به زودی درب و داغون میشه برای همیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
فقط بلدی با کلمات بازی کنی و تهمت بزنی غربگدا و.... یعنی چی؟‌کاسب تحریم‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
کاسبان تحریم کچا بودند فقط توهم و خیالات هیچکس حامی تحریم نیست این تهمتی بود که حسن روحانی برای دو قطبی کردن جامعه زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
کاسب تحریم همان جریان دروغی هست که پشت اسم قشنگ قایم شدن ولی برای ساده لوحان.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
حتما مردم جمعه آینده به کسی رای می دهند
که 85 میلیون تحریم براشون به ارمغان می‌آورد.
زهی خیال باطل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
بهتر همین امروز تمام ش کنید!!!
قطعا پزشکیان پیروز انتخاباته . همه جا رای ها به سمت پزشکیانه. احتمالا در همان دور اول پیروز میشه.
پاسخ ها
سپهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
دمت گرم حاجی ولی اونجوری که تو نتیجه پیش بینی کردی آداموس نمیکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
بشین تا پیروز بشه
سمانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
حسین جان بی زحمت قبل از پیشگویی چند بار عرض اتاقت رو قدم بزن یه کم با آرامش فکر کن که هیجانت کم بشه بعد پیشگویی کن عزیزم
امیدوارم سایه تحریم و جنگ برداشته شود و مردم قدری طعم رفاه اقتصادی را بچشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
سایه جنگ ۱۰۰ برابر شد با منتخب اول
تحریم روی تحریم
یک جهان تحریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
هیچ سایه ای هم نیست و دوران ترساندن تمام شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
من امروز اومدم شرکت دیدم یه بحث جدید راه افتاده!
قرار شده اگر جلیلی رای بیاره از این ماه 50 درصد حقوق پرسنل رو دلاری پرداخت کنن
بچه ها حدس میزنن با رای آوردن جلیلی اینقدر وضع اقتصاد خراب بشه که دیگه ریال بی رازش میشه
میخوان 50 درصد حقوق رو برای خرج ماهیانه نگه دارن 50 درصدش معادل طلا یا دلار دریافت کنن و پس انداز کنن
شرکت ما کارش طوری هست که واسش فرقی نداره حقوق رو ریال بده یا طلا یا دلار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مشکل کشور و ملت فقط تحریم نیست!
مشکل اصلی ک ضربات جبران ناپذیری به ملت و کشور زده و میزنه عملکرد مسئولانه ک قصد بدار شدن از خواب ندارن!
تحریمها با مدیریت صحیح قابل مهار و کاهش بود اگر مدیریت درستی بر کشور حاکم بود! شما در کشوری زندگی می کنید که دارای وسعت و تنوع زیاده و بسیاری از نیازهای یک آدم در آن قابل بطرف شدن هست تا بتوانی در مقابل هر دشمن قداری بایستی! ولی وقتی همین امکانات کشور در جهت فشار به ملت استفاده میشود دیگر هیچ دفاعی از عملکرد مسئولان حاکم نمیشود کرد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ناشناس 9:21 عجب شرکتی دارید منو هم استخدام کن البته هر وقت از خواب بیدار !!!شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ناشناس 9:21 مطمئنی داری ایران زندگی میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
۱۸:۱۰
پسرجان کار شرکت ما صرافی و چنج ارز هست. واسش چه فرقی میکنه آخر ماه ریال بده یا معادلش دلار بده؟
پیشنهاد خود شرکت بود برای کاهش تراکنش های مالی هرکی خواست میتونه حقوقش رو ارزی بگیره یا معادلش واسش حساب طلایی باز کنن
اینکه شما ذهنت محدوده مشکل خودته
از عکسهای منتشر شده مشخصه قشر شریف و انقلابی اومدن پای کار ، ان شاالله جبهه انقلاب پیروز میشه، پیروز هم نشه با رفتن به دور دوم و ترکیب شدن آراء 2 عضو جبهه انقلاب ، جبهه غربگداها شکست سنگین میخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Brazil |
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
آره تو که راست میگی ..همین منفی هایی که گرفتی تکلیف امثال شما رو مشخص کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
03:05
جماعت میلیاردی فضای مجازی هستید و 20 نفری در خیابان :)))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
یه نگاه به آمار رای دهنده ها و کسانی که ترجیح دادن رای ندن بنداز
در اقلیت محض هستید، و توهم زیاد بودن دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
طوری میگه انقلابی که انگارپزشکیان جزو منافقین است.بنده خدا پزشکیان رزمنده و جانباز و خانواده شهید است و قبل انقلاب پزشکی خونده.شما با پزشکیان این رفتار رو میکنین با مردم عادی چه کارها نخواهین کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
دور اول به نفع جبهه انقلاب کنار نرفتند می خواهی دور دو بکنند
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
یعنی هرکی تیپش مثل شما نیست شریف نیست؟ چقدررررر باشرفید شما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اصلاح طلب دنبال اهداف غرب در ایران هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
از رسانه های دشمن خودت فاصله بگیر تا رای بدهی!!!
سال 84 احمدی نژاد دور اول از نفر اول شکست خورد اما دور دوم انتخابات با 17 میلیون رای و با تفاوت 7 میلیون رای !!! اول شد چون رای جلیلی و قالیباف رفت به حسابش

حالا هم پزشکیان اول میشه اما دور دوم رای 2 کاندید انقلابی میره به حساب 1 نفرشون و پزشکیان با فاصله 10 میلیون رای شکست تاریخی میخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
قیاس خوبی به نظر نمی رسه شرایط خیلی متفاوته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
جلیلی اون موقع رجل حساب نمیشد هنوز خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
هر دو سری آرای احمدی نژاد تا ابد مشکوکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مثال خوبی زدی
در نهایت خروجی احمدی نژاد رو دیدیم
نابودی کامل سرمایه های کشور
این دور هم با جلیلی مسیر همان خواهد بود
دولت جلیلی دولت سوم احمدی نژاد هست
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
خوب شما که از آینده خبر داری بگو برگزار نکنند دیگه نتیجه را که معلوم کردی اینهمه هزینه برای چی؟
طرف دلش رو صابون زده غربگداها و بنفش ها بیان روی کار که مثلا بریم دستبوس آمریکا و صنعت هسته ای رو تعطیل کنیم به جاش کارخونه تولید لواشک بزنیم، زهی خیال باطل که جبهه انقلاب پای کاره.
توی خواب هم نمیتونید قدرت رو دوباره دست بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
به شما ربطی ندارد هر چی ملت شریف ایران بخوان همونه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ببین برادر من صنعت هسته ای که می فرمائید یکی از اهدافش تولید برق بود. سئوال الن کمبود برق نداریم؟ دوم: مشکل یه سرس از داروها بود؟ الان مشکل حل شد؟ کل صنعت هسته ای تا الن 10 برابر عرف جهانی برامون آب خورده و هیچی نداریم. همش حرف بدون فکر نزنید. یکم فکر هم باید کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
هسته ای فقط برق و پزشکی آن هم برای همه مشکلات آن نیست ده ها کاربرد دیگر هم دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
از صنعت هسته ای به جز تحریم و بدبختی چ خیری دیدی؟ تا این لحظه ضرر مستقیم هسته ای 2000 میلیارد دلار هست . با این پول میشه یه کشور جدید ساخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
شما لطف کن دوتا از مزایای که برامون داشته رو بگو بزرگترین ضررش که سالهاست یقه همه رو گرفته. روسیه ای که بارها دبه کرده و هنوز چسبیدیم بهش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
۰۷:۵۱
فقط 10 برابر؟ بگو 100 برابر 1000 برابر
عامل بدبختی ملت ایران یکیش همین هسته ای هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
کارخونه لواشک می زدین حداقل چند نفر شاغل می شدن، ولی با همین به قول خودتون صنعت هسته ای، کلی تحریم به ریش ملت بستین و هزاران نفر را آواره و بیکار کردین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
کیک زرد آن در ایران بازاری چند برابری با فروش نفت ایران دارد چه برسد به همین آب و خوراکی ها که می خورید با هسته ای در ارتباط هست و تولید می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
چرا ادبیات اینا سرشار از بی ادبیه. انگار دعوا دارن. خوب داداش حرفت رو محترمانه بزن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
نظرم را پاک کن وگرنه مدیون هستی و یک روزی جواب باید بدهی
خبر ها حاکی از پیروزی با اختلاف دکتر قالیباف دارد. هشت سال شکوفایی در پیش داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
کدوم خبرها؟ فعلا که جلیلی و پزشکیان با اختلاف زیادی جلوترند
عصری توی توییتر عکس گذاشته بود یکی با شلوارک رفته بود به پزشکیان رای بده؛ عقلش نمیرسه که از حوزه اخذ رای میندازنش بیرون، طرفداران این آدم کلا بالاخونه رو دادن اجاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ازکجا معلوم طرفدارپزشکیان بود.همینکه مردم رو براساس ظاهرقضاوت میکنین تفکرتون رو نشون میده .طرف 4200متر زمین به نام خوش زده و میگه به نامم زدن وشما از اون حمایت میکنین.شما ظاهر مردم را قضاوت میکنید
از اینکه پزشکیان را آخر نوشتی حس خوبی ندارم.
فقط خدا کنه هرکسی رای میاره اوضاع مردم رو بدتر نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
با جلیلی قطعا بدتر میشه
مشارکت زیر 38 درصد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
به دلیل آمار مشارکت بالا مشخصه بوی سوختگی بدجور بلند شده
تهران بزرگ حماسه افریده 23 درصد مشارکت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
بیشترین بودجه دولت تهرانی می خورند و بعد
به صندوق رای پشت می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
از وضع حجاب و سلامت اخلاقی در تهران مشخصه اگر آمار مشارکت بالا باشه به کی رای میدن و کشور به چه مصیبتی دچار میشه :))
ستار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
عالیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
این یعنی بی انصاف ترین آدمهای ایران ، بیشترین بودجه برای تهرانی ها و کمترین مشارکت در انتخابات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
به 03:07
تهران پر شده از شهرستانیهایی که اتوبوسی اومدن و شاغل و ساکن ادارات و سازمانها و نهادها درتهران شدن
جناب پورمحمدی در همه شعب بدون استثنا رأی اول را با اختلاف بالا آورده.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
در اول بودنش شکی نیست اما در ترتیب صعودی ونه نزولی
به جز جلیلی هر کی رای بیاره معناش اینه مردم ایران متضرر شدن و تمام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
با تحلیلگرانی مثل شما حالاحالا ما ملت توی بدبختی باید دست و پا بزنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
در کل هم خود جلیلی توهم داره
هم طرفداراش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
انتخاب جلیلی یعنی فعال شدن مکانیسم ماشه و تحریمهای سازمان ملل و شورای امنیت همانند گذشته.یعنی تفکیک جنسیتی درادارات.یعنی عدم خروج تحصیل کرده ها و نخبه ها به خارج.یعنی قطع اینترنت جهانی و گسترش اینترنت ملی.یعنی فیلترینگ بیشتر .یعنی آموزش و پرورش و دانشگاه مد نظرشون.خود دانین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
تنها کسی که توی مناظرات تخریب انجام نداد آیات قران را مستمسک قرار نداد و فقط و فقط برای حل مشکلات کشور برنامه ارائه .
داد آقای دکتر جلیلی بود بایست برای ایران خوب به برنامه ها رای داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
یک دنیا تحریم
هر ایرانی یک تحریم
با جلیلی
شکست جلیلی در دور دوم بسیار راحته
آرای قالیباف و پورمحمدی به سبد پزشکیان ریخته می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
بهتر نیست مسائل کارشناسی رو کلا کنار بذاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
بشين تا بشه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مقدار منفی و مثبت کامنت ها را بخوانید ،خیلی چیزها رو میفهمید ، یک اقلیت ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
همین مثبت و منفی که به تو دادن خودش گویا هست و برای همیشه جواب خودت را دادن که چقدر اشتباه فکر می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
چرا فکر میکنی این منفی مثبت ها واقعی و نشاندهنده اقلیت و اکثریته؟؟ قبلا هرجا اسم جلیلی بود با سیل منفی ها مواجه بودیم، میشه بفرمایید این 9 میلیون رای جلیلی از کجا اومده؟ از مریخ؟!
اعتماد به نفس پور محمدی رو داشتم الان تو هاروارد استاد دانشگاه شده بودم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اگر پزشکیان نبود به او رای می دادم
مسعود پزشکیان با ۹۷۳۰۵۲ رای در جایگاه اول، سعید جلیلی با ۹۶۳۶۱۵ رای در جایگاه دوم، محمد باقر قالیباف با ۳۴۱۰۵۶ رای در جایگاه سوم و مصطفی پورمحمدی با ۱۵۶۲۵ رای در جایگاه آخر قرار گرفت.


ماشالله جلیلییییییییییی عاشقتمممممم دور دوم رای ها قالیباف میاد واسه جلیلی پیروز مطلق میشیم
پاسخ ها
Mostafa
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
به همین خیال باش برادر رای قالیباف بیشتر شامل قشر خاکستری است و قطعا در دور دوم به جلیلی رای نخواهند داد ظاهرا انقلاب باید یکبار دیگه هزینه خودخواهی پایدارییون رو بدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
خوش خیال نباش. مخصوصا با آن همه اهانت شما به قالیباف.
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مثال شما مثل آون قضیه است که میگه آهای همسایه ها یاری کنید تاکه من شوهرداری کنم اگر راست میگفتید ومیتونستید همون دور اول رای میاوردید نه اینکه بااعانه جمع کردن برید پاستور بشینید.
مسعود پزشکیان با ۹۷۳۰۵۲ رای در جایگاه اول، سعید جلیلی با ۹۶۳۶۱۵ رای در جایگاه دوم، محمد باقر قالیباف با ۳۴۱۰۵۶ رای در جایگاه سوم و مصطفی پورمحمدی با ۱۵۶۲۵ رای در جایگاه آخر قرار گرفت.

زنده باد جلیلییییی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
من و خانواده ام رای ندادیم اما دور دوم رای میدیم.
مسعود پزشکیان با ۹۷۳۰۵۲ رای در جایگاه اول، سعید جلیلی با ۹۶۳۶۱۵ رای در جایگاه دوم

خوشم اومد خنده بر لبهای جواد ظریف خشکید :)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
شب دراز است و قلندر بیدار
خطاب به نیروهای انقلابی :
همه باهم دور دوم ان شاالله با جون و دل پای صندوق رای به حساب جلیلی عزیز
پاسخ ها
Mostafa
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اتفاقا به عنوان کسی که به قالیباف رأی دادم به هیچ عنوان به جلیلی رای نخواهم داد جبهه انقلاب و شما سوپر حزب اللهی ها باید تنبیه بشید که من بعد خود خواهی رو کنار گذاشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
پسرجون هنوز نفهمیدی بین قالیباف و جلیلی اختلافات شدید وجود داره. حاضر نشدن با هم اعتلاف کنن
تا ساعت 12 : ما پیروزیم! پزشکیان با 40 میلیون رای اول میشه !

لحظاتی بعد از شکست مفتضحانه :

میریم دور دوم و رای دهندگان به قالیباف میان به پزشکیان رای میدن ( !!!! ) و جلیلی شکست میخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ستادهای جلیلی به قالیباف خیلی توهین کردند، بعید نیست رای قالیباف ها به پزشکیان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
فعلا اون بنده خداهایی رو دریابیم که تا دیروز ملی از جلیلی بد می گفتند و از قالیباف دفاع می کردند و الان طرفداران
جلیلی رای بدن جلیلی ازشون می‌خوان به همون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ببین کارتون کجا کشیده چشم انتظار رای قالیباف شدین. کسی که پایدارچی ها باهاش زاویه شدید پیدا کردن
چه کرده اند با ملت؟
۶۰ به ۴۰
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
هیچ کاری نکردن با ملت ، تو برو بخواب و از شکست مفتضحانه خودت لذت ببر خخخخ
ناشناس
| Germany |
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
کدوم ۴۰ ؟!!!
۳۷
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ظاهرا شما خودت رو به خواب زدی که متوجه نمیشی 60 درصد از مردم به نقطه بی تفاوتی و عدم امید به اصلاح امور رسیدن. سرت رو از زیر برف دربیار
غمگینم ، همچو هواداران پزشکیان که بوی شکست میاد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
غمگين نباش. اميدت به خداي حقيقت باشه
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
زمانی برای کم آوردن طرفداران جلیلی ، تادیروز میگفتین قاطعانه پیروزیم چی شد پس ، بارفتن به دور دوم چه جشن قهرمانی برپاکردین ، خودتون ازخودتون شکست خوردین
خطاب به اونی که گفته مثبت و منفی ها گویای همه چیزه :

وقتی در فضای مجازی و توییتر میلیونی بلکه میلیاردی ! هشتگ میزنید اما در فضای واقعی وجود خارجی ندارید ! پس دلخوش به لایک و دیسلایکت نباش که مشخصه کی قراره بشه رئیس جمهور خخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
دوست عزیز
در فضای واقعی زور و امکانات در اختیار شماست
بنابر این توهم بیشتر بودن دارید
یه مجوز برای تجمع مسالمت آمیز به مخالفان تفکرتون بدید،
که در امنیت بیان و برن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
12 میلیون رای یعنی کمتر از 20 درصد افراد حایز شرایط رای دهی. بعد شماها در فضای حقیقی وجود دارید بقیه وجود ندارن. مشکل شماها اینه که کور شدید و کر.
مهم سربلندی ایرانه و مهم تر از آن اینکه رئیس جمهور با رای بالا انتخاب بشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مهم اینه که تحریم ها ۸ برابر بشه
اشکم واسه پورمحمدی دراومد ؛ 15 هزار تا رای؟ خخخ
جلیلی چه کولاکی کرد !!!!
انقلابی های غیور و یاران شهید رئیسی گل کاشتند ، زنده باد جلیلی


آرای قالیباف + آرای جلیلی = اتحاد مرحله دوم
برادران و خواهرانم که به قالیباف رای دادید :

مرحله دوم ان شاالله پشت جبهه انقلابی و کارآمد همه پشت هم وایمیسیم ، دکتر جلیلی قطعا کم و کاست زیاد داره ! ولی خیلی بهتر از کسانیه که برجام و تبدیل دلار 3 هزار تومنی به 32 هزار تومنی رو رقم زدن !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
شما عزیزان هم دلار را به 65 هزار رساندید.
زمانی که جواد ظریف در آمریکا بود پای سعید جلیلی در شلمچه به دلیل کمبود امکانات پزشکی و در راه ایران قطع شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
خيلي ها سرشان را دادند و اينقدر ادعا ندارند... همين جليلي يك بار در مذاكرات پاي مصنوعي اش را درآورد گذاشت روي ميز كه كاملا جنبه نمايشي داشت
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
واقعا قابل تقدیره اما گذشته از اینکه چرا با پزشکیان رزمنده و برادر شهید که رقیبش هست مقایسه نمی کنی هر کی جانبازه الزاما باید رییس جمهور بشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
یکپا از دست داد در عوض به بالاترین مراتب قدرت و حکومت در سایه رسید.
یه بنده خدایی که با شاهکار برجامش ( ترکمانچای 2 ) کنار رودخونه قدم میزد و میفرمود امضای کری تضمین است !!! گویا جوانی خودش رو در آمریکا سپری کردی زمانی که ایران زیر بمب و موشک بود و حتی یک روز به جبهه نرفت

دقیقا همون زمانی که پای جلیلی برای دفاع از خاک ایران قطع شد و ایشون جانباز شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
شما اگر اين سوژه پاي جليلي را نداشتين چي مي خواستين بگين
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ثابت کن پاش را در جبهه از دست داده؟ جانبازیش همونقدر قابل باوره که مهر جای پیشونیش ناشی از عبادت قابل باوره!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
جلیلی چیزی جز تحریم برای ملت نیاورد
و ظریف توافق و رفع تحریم کرد
قضاوت با شما. کدوم مهمتره؟
آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
این کامنت و 15 تا کامنت بالارو یک نفر نوشته . ار لحن انشا و طرفداری جلیلی معلومه که نوشته ها مال یک نفره . من طرفدار هیچ کدامشان نیستم ، رای هم ندادم و نمیدم . ولی ولی بعضی ها چرا جرات و جسارت پدیرش شکست را ندارند ؟ قالیباف و پور مجمدی خیلی ریلکس شکست را پذیرفتند و جلیلی ها هنوز در توهمند .
این نتایج بیشتر روستاها و مناطق کم جمعیت بود ولی وزارت کشور داره جوسازی میکنه پزشکیان باید در ددر اول تموم میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
برای چی تموم کنه

خدا نکنه

بنده خدا سنی نداره
اگه پزشکیان نبود انتخابات با همون ۱۰درصد برگزار می‌شد به هر حال کمی هیزم رو یاد کردین ولی ملت رو نابود کردین
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
حق تا ابد
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
پزشکیان شریک جرم هست و اگر کمترین نگاهی به مردم داشت نباید شرکت می کرد او نقشش را بازی کرد
متاسفانه رییس جمهور بعدی بدون پشتوانه مردمی است
میدونستید وزیر خارجه بنفش سرباز فراری بوده ؟ حالا دیگه بدونید !
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
خوب ببرید ش سربازی چرا تبلیغش می کنید؟
پور محمدی تا الان 20 هزار رای اورده ! الان داره پیش خودش میگه من اینهمه در مناظرات گل لقد میکردم؟! خخخخخ
تاکید دوباره :

وقتی وزیر امور خارجه بنفش در آمریکا عشق و حال می کرد ( اصلا برا چی رفت آمریکا ! ) سعید جلیلی در جبهه جنگ برای ایران می جنگید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
و پاي خود را هم در اين راه از دست داد...يادت رفت يا خواستي حمل بر ريا نشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اگر بهتون برنمیخوره پزشکیان هم در جنگ رزمنده بوده. امیدوارم لاقل این یکی رو تکذیب نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
نداشتن پا برای ما چه دردی دوا میکنه وقتی جلیل بدترین تحریم ها رو برای ملت ب ارمغان آورد؟
ظریف کارش درست بود و توافق کرد کاری ک در توان جلیلی نیست
فرمانده بزرگ و دلسوز : سعید جلیلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
دلسوز؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
یک سایبری هستی که پنجاه تا کامنت گذاشتی و ترسیدی با اومدن پزشکیان پست و مقامت گرفته بشه داری التماس میکنی رای قالیباف رو بگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
فرمانده تحریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
قالیباف و جلیلی اگر جمع پذیر بودند با هم اعتلاف میکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
نشنیدم جلیلی در جنگ فرمانده بوده باشه شاید منظورتون فرمانده تحریمها باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اگر دلسوز بود این همه تحریم برای مردم نمیخرید؟ برای اهداف حزبی جلوی توافق رو نمیگرفت
کسی که صبح تا شب چشمش به آمریکاست و کشورش رو تحقیر میکنه جلوی چشم دنیا و میگه آمریکا مارو با یک بمب به عصر حجر برمیگردونه !!!! و میگه آمریکا کدخدای دنیاست و.... دلسوز عزت مردم کشور تو نیست !

کسی که یه پاش در جبهه قطع شده و جونش رو میخواسته برای کشورش بده دلسوزه مردم توئه ! اینو بفهم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
خدا رحم كرد فقط يك پايش را از دست داد... كجاييد مردان بي ادعا
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
هموطن گرامی؛ یعنی انگلیس و فرانسه و آلمان و کره جنوبی و ژاپنی که با آمریکا رفقیند، کشورشون رو به آمریکا فروختن؟
این چه حرفیه آخه شماها میزنید؟
چی تو مغزتون میگذره؟
بخوای نخوای آمریکا ابرقدرته، بیشترین ثروت رو داره،
وقتی با چنین کشوری دشمنی کنی، مشخصه که نابود میشی.
باید با حفظ منافع ملی با تمام دنیا کار کرد. نه اینکه با دشمنی های هیچ و پوچ ملت رو بیچاره کرد.
خواهشاً از این توهم بیرون بیاید.
من دور اول رای ندادم دور دوم هم رای نمیدم، هرکس موافقه لایک کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
جلیلی و تحریم مبارکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
پزشکیان = جلیلی
هیچ فرقی با هم ندارن از نظر عملکرد
فقط رنگ کاپشناشون فرق میکنه .این سیاه اون سفید
این میزان مشارکت یعنی پیروزی مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
چند صباح دیگه که اینترنت و برق و گازت قطع شد می فهمی پیروزی خیلی تلخه.
بی صبرانه منتظر دور دوم و رای به جلیلی هستم
ارومیه قلب آذربایجان ❤خاک ابدی و خط قرمز ترک ها ❤یاشاسین اورمیه ❤یاشاسین آذربایجان ❤یاشاسین دکتر پزشکیان افتخار آذربایجان و ارومیه ❤
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
امیدوارم کمی پیشرفت کنید و دست از قوم و قبیله بازی بردارید و با جهان متمدن که فارغ از رنگ و زبان و قوم و قبیله فقط انسان را نگاه می کنه همراه بشید
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
توصیه میکنم دور بعدی بجای رای دادن برو یه تست سلامت روان بده
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
اولاً نصف ارومیه کردها هستن.
دوماً از قرن دهم به بعد ترکها اومدن ارومیه
چطوری شد قلب آذربایجان ؟
طرف اومده کامنت گذاشته ما غربگدا هستیم بهتر از شماییم که کاسب تحریمید !

یادشون رفته از برادر رئیس جمهورشون تا برادر وزیر و معاونشون و... همه افتادن زندان به دلیل فساد مالی !!!!

اونوقت به ما میگید کاسب تحریم ؟!!!

واقعا شماها سوادتون پایینه ؟! یا مارو ایستگاه کردید ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
شماها رو که باهاتون برخورد مومنانه میکنن دستتون بازه و خیالتون راحت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
گوشت چند عمو
فیش سه سال پیش بیارم
هفتاد گوشت
دلار بیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
هنوز تو فاز جناحی هستید؟ برای مردم عادی فرقی بین اصلاح طلب و اصولگرا نیست یه کرباسید. بدبختانه داریم به ته دره رفاه و مدیریت و زندگی سقوط میکنیم بخاطر مدیریت اشتباهتون و انتخاب اشتباه شعارهاتون .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
خوارج
این بازماندگان شیخ بنفش قرار بود کاندیدشون با رای 40 میلیونی برنده بشه الان در حال شکست مفتضحانه از جلیلیه و فقط 10 هزار تا رای بیشتر داره تا این لحظه خخخخ

بره دور دوم هم مشخصه کی میشه رئیس جمهور خخخ
یعنی تهران به این بزرگی 23 درصد رای دادن
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
والا من دیروز خودم چرخی زدم و نگاه کردم و با انتخابات ۸۸ و ۹۶ مقایسه کردم به نظرم مشارکت تهران در حد ۵ درصد بود
خیلی برای مردم متاسفم هنوز هم اختلافات رو نتونستن کنار بذارن.
پاسخ ها
حسین- ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مناظره ها رو ندیدی؟؟
مردم یا بزرگان مردم؟؟!
شصت و یک‌ درصد مردم رای ندادن و از اون ۳۹درصد باقی مونده نصفش به حلیلی رای دادن. یعنی تفکر این طیف کلا ظرفیت پذیزش بیست درصد جامعه زو هم نداره. تازه با این همه از مذهب مایه گذاشتن و قربانی کردن مذهب این وضعشونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
خب قبلا که میگفتی ۱۰ درصد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مگه 61 میلیون واجد رأی نداریم؟
خب دوازده میلیون رأی دادن ، میشه بیست درصد که
خوش خیالی عده جالبه برام بعد از ۴۶سال
گرچه من دور اول رای ندادم اما دور دوم میرم حتما رای میدم اونم به جلیلی. چون پزشکیان ادم خوبی هستش حیف خراب بشه دوم اینکه جلیلی به سال نرسیده محبور استعفا بده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
یه جور پیام دادی آدم نمیدونه مثبت بده یا منفی
باورش خیلی سخته !!!
جلیلی اول ؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خاتمی و روحانی و کروبی هیچ بویی از سیاست نبردن
رکب خوردن
جالبه. از اول انتخابات پیش بینی هایی کردم که داره درست در میاد
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
دقیقا منم همچین پیش بینی ای داشتم
چطور ممکنه جلیلی به اندازه پزشکیان رای آورده باشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
احمدي نژاد يادته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اتفاقا برعكسش رو بايد پرسيد. چقدر اعتماد به نفس داري.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
جلیلی همونقدری که باید میاورد آورد شاید حتی کمتر. اگر فقط ۵۰ درصد مردم شرکت میکردن پزشکیان دور اول برنده بود
بد نیست یک سلامی به آذری جهرمی و ظریف بکنیم. ضمنا به ایشان یادآور شویم که ما گفتیم از گندم ری نخواهید خورد. دست مریزاد به آقای پزشکیان عزیز
درود بر ملت فهيم ايران . هم آقاي دكتر جليلي و هم دكتر قاليباف از بزرگان و پيشتازان جبهه انقلاب هستند و انشا ا.. در صورتيكه انتخابات به دور دوم كشيده شود با اتحاد جبهه انقلاب دولت كريمه و ولايتمدار تشكيل خواهد شد . همه با هم انشا ...
برای هزارمین بار می گویم جلیلی با پزشکیان هیچ فرقی ندارن وضع ملت خوب نخواهد شد چونک هدف در واقع این نیست که ملت راحت زندگی کنند منتها سرعت بدترشدن وضعیت ملت با جلیلی بیشتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Brazil |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
جلیلی که اومد صرفا همین اینترنت نیم بندی که الان دستته برات آرزو میشه. با رای ندادن تو و امثال تو تنها نتیجه ای که حاصل میشه وخیم تر شدن اوضاع خودتونه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
یه 24 ساعت برق و گازت قطع بشه متوجه می شی که خیلی فرق دارن
امیدوارم ظریف برای همیشه توی افق محو بشه. البته پرروتر از این حرفاست
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
وقتی تمام روزنه های امید بسته بشن تازه شروع ماجراست این بفهمین
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
میدونی همین دیپلماسی ظریف شماها رو سر پا نگه داشته ؟!؟
ناشناس
| Luxembourg |
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
۰۹:۱۹
منظورت از دیپلماسی ظریف همون دروغ هایی است که جلوی خبرنگاران خارجی می گفت؟؟
خیلی ها مثل خود من منتظر دور دوم هستیم ،برای ضد حمله ،ولی اگر اصولگرا ها بخوان تبانی کنن و آرای قالیباف رو بدن به جلیلی کار بسیار غیر اخلاقی کردن ،از انسانیت به دوره ،هر کسی رای ش واسه خودشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
شما منتظر ضد حمله هستيد. ولي بقيه بايد ساكت باشن. ماشاءالله به اين رو.
پیروزی هیچکدوم خوشحالی نداره وقتی معاش مردم براشون مهم نیست.
سلام. چون ثبت کد ملی الکترونیکی بوده، بلافاصله بعد از اتمام رای گیری، مشخصه چند نفر مشارکت کردن، چرا نمیگید این رو؟ چرا ...؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
آفرین. منم همین می خواستم بگم. آنلاین و در لحظه مشخصه
هیچکدام از این نامزدها نمی توانند مشکل مردم را حل کنند فقط تشنه قدرت هستند و بس بیچاره کسانی که همچنان به این جماعت امیدار هستند...
شورای نگهبان با نحوه چیدن یک در قبال دو و شکست ارا آنان بین دو نفر باعث دو مرحله کردن انتخابات شد
اگر بعد از اومدن جلیلی این دهه هشتادی ها بعد از چند ماه متوجه نتایج سوزناک رای ندادنشون شدن و ریختن تو خیابون جیغ ویغ کردن بنده به عنوان یک اصلاح‌طلب خواستار برخورد جدی مقامات امنیتی با این جماعت هستم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
من اصلاح طلب نیستم
ولی قطعا دلم به حال این جماعت نخواهد سوخت. کسی که دوره ا.ن رو با خاتمی یکی می دونه حقشه هر بلایی که سرش بیاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
تو خودت یک اصولگرای واقعی هستی که داری تلاش می کنی و لباس اصلاح طلب پوشیدی تا وضع موجود بمونه.

یک گرگ در لباس میش

بیش از 60 درصد مشارکت نکردند و باید برخورد هم باهاشون بشه!

التماس تفکر
جلیلی باید رییس جمهور بشود و میشود تمام باقیش داستانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
باید؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
جلیلی یعنی ادامه بدبختی و تورم و گرانی
ولی لااقل پزشکیان چون از قماش آقایون نیست، یک انگیزه ای در جامعه ایجاد میکنه و دنبال آشتی با دنیا خواهد بود.
جلیلی بشه ما هم با خانواده میریم از ایران
انشالله یک کشور خوب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اگر جایی راهت میدادند تا حالا رفته بودی اینها که موندن نمیتونن بروند جایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
عزیز راه میدن
ما ماندیم شاید تغییری بشه
اشتباهت اینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
حتما برو. برات فرش قرمز پهن کردن؟
رای ما فقط سعید جلیلی !

یکبار برای همیشه تکلیف اصولگرایان با آمریکا روشن میشه ...

سعید جلیلی / دونالد ترامپ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
از زمان هاشمی وخاتمی و احمدی نزاد وروحانی در تحریم بودیم در دوره های بعدی هم همانطور
بسیار زیبا که کد های نامزد ها 22 33 و 44 و 77 بوده و به راحتی 22 به 33 و 44 قابل تبدیله ولی ای کار کد پزشکیان رو هم میکرد 11 اونطوری راحت تر هم بود. میدونم اسم هم باید نوشته بشه ولی خوب اگه اسم و کد با هم نخونه چی میشه ؟ میشه باطله ؟ اگه کسی اسم رو ننویسه یا بهش بگن کد رو بزنی کافیه چی ؟ یا کی میتونه ادعا کنه من 22 نوشته بودم تغییرش دادند . خیلی خوبیم خیلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اقعا كه مشكل اساسي داري.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
موافقم باهات مشکل اساسی دارم مخصوصا با تویی که نمیتونی درک کنی که اعتماد با زحمت کسب میشه و چیزی
نیست که مفت و راحت بگیریش. در ضمن وقتی راه در رو وجود داره یعنی اینکه این راه در رو فقط به دو دلیل بوجود اومده یک رانت دو بی عرضگی مسئول تصمیم گیر. حالا برو فکر کن ببین چی گفتم شاید تا سال بعد به نتیجه برسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
احسنت
فعلا بمان
بدون شک ، جلیلی چون بورس رو نابود و جنگ به کشور تحمیل میکنه خطرناکه
از 61 میلیون واجد رأی
12 میلیون شرکت کردن
یکی بگه مشارکت چند درصد بوده ؟
درصد مشارکت مردم تهران گویای خیلی چیزهاست، دمشون گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
تازه این درصدیه که اعلام شده درصد واقعی از نصف این هم بیشتر نیست
مانند خیلی وقت ها فرد اصلح در بین این دو نفر نیست و آیا متحول کردن کشور عقب می رود باز؟ البته یکی تاحدودی دارد و یکی دو قطبی سازی
آنهایی که رأی دادن نمی توانند نق بزنند و اعتراضی برای آنچه انتخاب کرده اند داشته باشند. بزودی نتیجه انتخاب خود را خواهند دید!
خود کرده را تدبیر نیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اون هوایی که رای دادند تلاششون رو‌کردند اتفاقا می‌توانند طلبکار کنند توقعاتشون رو. ولی اونهایی که رای ندادند شاید جای کمتری برای اعتراض داشته باشند.
البته غیر از بنده بنده هم میتونم طلبکار باشم با وجود اینکه رای ندادم. چون موقعیتش نبود و دیر رسیدم برای رای دادن :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ما تا چند سال پیش رای میدادیم. وقتی طیف تندروی شما ما رو به دلیل رای دادن به روحانی بی تدبیر بی فکر بی بصیرت و غربگدا خوندید تصمیم گرفتیم دیگه رای ندیم تا با بصیرت ها رای بدن. پس دیگه التماسنکنید برگردیم
یک جهان تحریم دوم شد؟! قالیباف که از او خیلی بهتر است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
هر ایرانی
سه تحریم
یک تحریم شورای امنیت
دو تحریم امریکا
سه تحریم اروپا
پیش بسوی یک جهان تحریم ؛-)
ظاهرا قراره مردم برن توی عمق استراتژیک تحریم ها :-)
جلیلی مساوی نابودی
اسم جلیلی بورس رو نابود میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
جلیلی=نابودی تمدن 7900 ساله ایرلن
کد ملی مگه ثبت نمیکنی باید ساعت به ساعت نرخ مشارکت بگی نه بذاری اخرش بگی و بشینی مهندسی کنی از همینجا مشخصه چقدر انتخابات سالمه برای چی نرخ مشارکت بعد از تموم شدن رای گیری میگی دلیل این رو توصیح بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
یازده ساعت از پایان رای گیری هم گذشته هنوز نرخ مشارکت رو اعلام نکرده وزارت کشور
آمدن جلیلی مساوی نابودی
جلیلی هنوز نیومده بورس منفی کرد وای بحال اون روزی که ریس جمهور بشه اگه قراره نام جلیلی رو هفته دیگه بخونین از همین الان دوباره دامنه نوسان مثل یکماه پیش کنین
جلیلی رای بیاره
بزها و گوسفندا م می فروشم
می رم خارج
دیگه اینجا موندن نداره
پاسخ ها
آبودان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
بنظرم به کشتارگاه بفروش ،لااقل دیگه زجر تورم وگشنگی رو نکشن زبون بسته ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
عمق راهبردی امیدوارم متوجه نحوی نگرش مردم به دنیا شده باشید.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ای کلک ، پس اون گوشتی که میخان بیارن در خونه تحویل بدن قرار هست از طریق گوسفندها و بزهای تو تامین بشه ؟ بد جوری دستت رو شد
این جلیلی واقعا خطرناکه برای کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اصلا كار اينها تخريب است.

در مثل مناقشه نيست!
شما يك ساختمان را در نظر بگير كه قراره بكوبند و از نو بسازند... كارگري كه براي تخريب مي آيد با كارگر معمولي فرق دارد... مزدش هم بيشتر است. مي داند كجا بزند كه ديوار بياد پايين
جلیلی نمی تواند کشور را اداره کند. پرشکیان برای انسجام و اختلاف زدایی و نیز به خاطر سیاستهای خارجی متعادلی که دارد برای ایران مناسب تر از جلیلی و قالیباف است.
یعنی در مملکت ما چند میلیون نفر واقعا تفکراتشان مانند جلیلی است...خداوند اخر وعاقبت این کشور را ختم بخیر بفرماید.الهی امین
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
یک درصد هم نیستند این اعداد را باور نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
شصت درصد هم کلا مخالفن دقت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اعداد جلیلی به اصطلاح پخته می شن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مملکت داری کار هرکس نیست
عمق راهبردی جوابگوی گرانی و بی عدالتی نیست
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
متأسفانه بله
و همین تعداد اندک کشور رو در اختیار دارن
درود بر اصلاح طلبي
درود بر مردم
امان از خودشیفتگی وهمه چیز دانی و توهم قدرت !! اگر جلیلی به نفع قالیباف کنار رفته بود ودست از لجاجت بر می داشت در همین مرحله اول انتخاب قالیباف حتمی بود ولی مطمئن باشید درمرحله دوم آرای قالیباف به سبد رای پزشکیان خواهد رفت واو رییس جمهور چهاردهمین دوره خواهد شد و جماعت اصولگرایان تا چهار سال بعد باید بسوزند وبسازند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
بسوزند وبسازند نه
تخریب کنند و شعار منافق منافق دهند
پزشکیان جونمه ریس جمهورمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
فقط به خاطر پزشکیان رای دادم وگرنه عمرا رای میدادم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اگه بخاطر پزشکیان نمیبود اون امار مشارکت ۲۰ درصد هم نمیشد .درود بر پزشکیان
جلیلی هرچی باشه از پزشکیان بی برنامه بهتر هستش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
بله
راستی می دونی جلیلی از نت و گوشی بدش میاد صدر اسلام گوشی داشتن؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
برای من که فرقی ندارن
ولی همون پزشکیان بی برنامه از صدتا جلیلی با برنامه بهتره.
مردم دیگه خسته شدن، از همشون خسته شدن. دیگه با چه زبونی خواسته هاشون رو بگن ؟!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
هرچی یعنی تحریم بیشتر
فقط مملک رو به رول عادی رو به رشد هدایت کنید و همه باهم حتما و باید هماهنگ باشید . مردم نه حوصله دارن هر روز رای بدن و نه حوصله دارن تحمل کنن
تهران همه پزشکیات بودن
رقابت شانه به شانه نیست .
تختلافات چشمگیر است.
خودم اصولگرا هستم ولی متاسفانه ببینید این اصولگرا نماها با این مردم چه کردند که حتی با این مشارکت نصف و نیمه ، باز نتوانستند رای اکثریت را کسب کنند!!!! باید برای این مردم کاری کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
احسنت با مردم باش
طرفداران کاندیداها اینقدر که توی کامنتها آمار اعلام کرده ادعای پیروزی میکنند انگار یادشون نیست که حدود 60 درصد در انتخابات شرکت نکردند.
این مشارکت کم یعنی مردم هیچکدومشون را قبول ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
۵۰ درصد مردم اصلا سیاسی نیستن دارن مثل ادم زندگیشون رو میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
بيشتر كساني كه شركت نكرده اند اعتقاد دارند مسير اشتباه است. رد صلاحيت ها، خودي و غير خودي، انقلابي و ضد انقلاب.... هر ايراني به يك اندازه حق دارد و هيچ كس بر ديگري برتري ندارد
فقط انتخابات آزاد بايد سرنوشت مملكت را تايين كند
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
۱۰:۵۶
پس چرا سال ۸۸ هشتاد درصد مردم سیاسی بودن و رای دادن؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
البته اون چهل درصدی که رأی دادن هم، اکثراً کارمندان دولت ، سربازان وظیفه و رأی اولی ها هستند داداش.
آقای پورمحمدی افشاگری کرد، یکی نیست بهش بگه چرا همون موقع نگفتی؟البته ایشون میگه من اصلا در قید پست و مقام نیستم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
آقای پورمحمدی ؛
شما کلاً با خانواده و فامیل و همکاران قدیم و جدید و همسایه ها و همشهریاتون؛ دویست هزار رأی آوردید!!!! بهتر نیست خودتون رو تبعید بکنید منزل و دیگه بیرون نیاید ؟!؟
اینقدر به جلیلی توهین نکنید هرچی هست از اون جماعت هولناک پشت سر پزشکیان بهتره.فقط 3 سال گذشته چرا یادتون رفت ، بهار 1400 اواخر دولت ورشکسته حسن چه وضعی داشتید؟ دلتون برای پوزخندهای امثال ظریف و جهرمی تنگ شده یا آخوندی که با افتخار پروژه های مسکن را تعطیل کنه و در حد یک کلبه هم نسازه؟ اگر مقایسه قیمتهاست سال 1400 را مقایسه کنید با 92 زمان تحویل گرفتن از احمدی نژاد بعد ببینید دولت موفقی بوده یا نه
بخاطر اینکه دکتر پزشکیان مشابه دکتر جلیلی انسان شریفی است و همزمان با قشر متوسط جامعه از لحاظ تفکر همخوانی بیشتری دارد به ایشان رای دادم الان که بین این دو بزرگوار رقابت نهایی است انیدوارم فرد اصلح تر انتخاب شود با توجه به مشارکت حداکثری
انتخابات تجدید حیات سیاسی کشور است و یک تکلیف و وظیفه شرعی است و اگر انتخابات به دور دوم کشیده شود یقین بدانید مشارکت از دور اول که ۵۰ درصد بوده بالاتر و قطع به یقین بالای ۷۰ -۸۰ درصد خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ابدا تكليف ووظيفه شرعي نيست

اصلا اين كه به معناي واقعي انتخابات هست يا نه جاي بحث داره. كجاي دنيا كانديداهاي مردمي را به بهانه هاي واهي رد صلاحيت مي كنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
حاجی 21 میلیون از 61 میلیون نمیشه 50 درصد میشه 40 درصد مشارکت
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
البته مرحله دوم انتخابات مجلس شد هشت درصد
تا این لحظه
واجدین شرایط رأی دادن = ۶۱۴۵۲۳۲۱ نفر
تعداد رأی مأخوذه = ۱۹۰۶۲۰۱۳
پزشکیان = ۸۳۰۲۵۷۷
باطله = ۷۳۴۸۵۴
پزشکیان + باطله = ۹۰۳۷۴۳۱
درصد پزشکیان + باطله از واجد شرایط = ۱۴/۷۱ درصد
درصد رأی نداده = ۶۲
درصد رأی نداده + درصد پزشکیان و باطله = ۷۶/۷۱
خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل!
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
و بالاخره
درصد رأی نداده + درصد پزشکیان و باطله = ۷۸/۷۳ درصد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
آفرین آمار خوب و روشنی بود
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
نمیدونم چرا نمیخوان قبول کنن؟
واقعاً قدرت اینقدر شیرینه؟
آخرت چی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
کو گوش شنوا کو چشم بینا کاشکی یه کم منطق داشتند این تندروها
۱۲ ساعت گذشت ۲۰ میلیون رای هنوز نتونستن بخونن دیدن باطله زیاده اونم نگفتن و اعلام دیگه نمیکنن حتما نرخ مشارکتن نمیخوان بگن چقدر رای دادن
با وجود اینکه میزان مشارکت از 12 شب دیشب مشخص وقطعی بوده ، دلیل به تاخیر انداختن بیش از 11 ساعته اعلام اون توسط وزارت کشور چیه؟ چرا ته مونده اعتماد مردم رو به باد میدید؟
قالیباف اگر بخواد تو مجلس رییس بمونه باید با پزشکیان ببنده چون در غیر این صورت طرف دار های جلیلی بزودی از ریاست مجلس ورش می دارند.
خود آقای قالیباف هم در مناظرات نشان داد که تمایل به سمت پزشکیان داره تا جلیلی
صدبار گفتم مردم سرگرم انتخاب سعـــــید و مســـــــــعودن

ولی انتخاب واقعی رو اونایی کردند که قهر بودند با انتخابات
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
دقیقا همینه در تایید حرف شما سعید و مسعود از نظر لغوی عربی هم خانواده هستند !!!!!
یعنی حتی مشارکت به چهلم نرسیده کلاهتونو بزارید بالاتر
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
البته می دونیم این آمار یک ضری ۲ هم داره اما اگر فرض کنیم همین ادعای ۴۰ درصد درست باشه که نیست و اگر رای های باطله را از مشارکت کم کنیم مشارکت و تایید مشروعیت به ۳۰ درصد رسیده است !!!!!
حدود 60 هزار صندوق رای
حدود 24 میلیون رای
یعنی در هر صندوق به طور متوسط حدود 400 رای انداخته شده است!
این همه صندوق برای چه لازم بود؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
بخاطر اینکه بگن ما هنوز طرفدار داریم.
آقایون مسئول؛ شصت درصد مردم شرکت نکردند، نمیخواهید بیدار شوید؟
ازخصوصیات مهم یک رییس جمهورداشتن سلامت جسم وروح وفکر همراه بایک انرژی فوق العاده میباشدکه متاسفانه آقای جلیلی بعلت نقص عضوفاقداین شرایط است ایشان بیشتربدردمشاورمی خوردتاپست ریاست جمهورگرچه تجربه نشان داده است که تمام کاندیداها به نوعی درایجادمشکلات عدیده مملکت شریک وسهیم بوده اندودرحل آنها تابحال ناتوان ولذاامیدوارم کاندیای منتخب بتوانددرپست جدید خودبرای جبران منافات برای حل مشکلات گام های موثرومفیدی بردارد. ان شاالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
با جلیلی هزار درصد مخالفم ولی به شما منفی دادم به دلیل اینکه نقص عضو مانع توانایی یک فرد برای ریاست جمهوری نیست
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مشخصه که اینا همه در این وضع شریک هستند؟
نکنه خیال میکنی تقصیر مردمه؟
این آقایون همشون مسئولان بالای حکومتی بودن.
یک سری دوستان به تحریمیها حمله می کنند که اگر شما امده بودید مرحله اول پرشکیان رییس جمهور میشد و ...

فقط عرض کنم که اگر تحریمها نبود و انتخابات 8 درصدی مجلس در تهران زنگ خطر رو نمی زد ، یگی مث وزیر ارشاد کنونی جای پزشکیان تایید صلاحیت می شد و الان شما باید برای رای دادن به پورمحمدی تلاش می کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
بهترین کامنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اتفاقا این دوستان که به پزشکیان رای داده اند اگر با تحریمی ها همراه می شدند الان مشارکت زیر 15 درصد بود
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
شما بگو اصلا ۲درصد مشارکت-بعد خروجی این ی میشه- اقای جلیلی میشه ریس جمهور و مردم باید ۴سال توی انواع فشارها گیر بیوفتن که چی -انتخابات تحریم کردیم
اپیزودها یکی پس از دیگری اجرا می شوند رای ها را طوری اعلام کرده اند که مجموع رای قالیباف و جلیلی از پزشکیان بیشتر باشه و بگن در دور دوم طرفداران قالیباف همه به جلیلی را ی داده اند و جلیلی را برنده اعلام خواهند کرد. رای های جلیلی و قالیباف واقعی نیست اگر راست می گویند کد ملی آنها که رای داده اند را منتشر کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
دیگه ده درصد رو که طرفدار دارند.
ببین؛ شصت درصد مردم رأی ندادن. از این چهل درصدی که رأی دادن، باز بیش از چهل درصد به پزشکیان رأی دادن؛ این یعنی بیش از هشتاد درصد این شرایط رو قبول ندارن.
اما حرف شما متأسفانه درسته. مانند دوره ای میشه که احمدی نژاد و رفسنجانی رفتند مرحله دوم و احمدی نژاد برنده شد؛ در حالیکه در مرحله اول هاشمی جلو بود.
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مهم نيست. آمار كساني كه راي ندادند+ باطله+ پزشكيان خيلي حرف ها دارد حتي اگر عده اي خودشان را به خواب بزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
من می دونم نمیشه من گفتم که نمی شه
از قبل هم معلوم بود جلیلی رو رییس جمهور میکنند
مگه نمی گند ۲۴ میلیون نفر شرکت کرده اند برای اینکه مشت محکمی بر دهان ما یاوه گویان بکوبید کد ملی این ۲۴ میلیون نفر را منتشر کنید
خنده دار اینه که همه روی هم به اندازه احمدی نژاد رای نداشتند خخخ
انشاالله دکتر جلیلی بر سر کار بیاد و معضل بی حجابی و فساد آشکار در مملکت حل بشود و به ارزشهای اول انقلاب برگردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
به همین خیال باش بتونید دهه 60 را دوباره احیا کنید دهه هشتادی نسل زد زیر بار زور نمیرود شهروند جهانی است مثل پذر مادرش نیست اینترنت وجود دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
میرود خوب هم میرود قانون مملکت است کسی گندن کشی نمیتواند بکند این بساط ولنگاری بی حجابی شلوارک پوشی باید جمع بشود در شان مملکت اسلامی نیست که همچین وضعیت زننده و مفسده انگیز داشته باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مگه کار قوه قضاییه مبارزه با فساد نیست؟ فکر نمی کنین این شعار ها نخ نما شده؟ فقط توسعه اقتصادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مشکل فساد رو چجوری حل کنه وقتی مفسد بزرگی مثل ساداتی نژاد توی تیم اش هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
احسنت بر شما ! البته پس از حل مقتدرانه مشکل اصلی کشور یعنی حجاب ، اگه کمی فرصت داشت به مسائل اقتصادی هم بپردازه البته اگه فرصت کرد
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
منم معتقدم اگه مشکل حجاب حل بشه، سایر مشکلات از جمله؛ بیکاری و تورم و گرانی و فساد و اختلاس و دشمنی با دنیا و رانت و پارتی بازی و صدتا بدبختی دیگه حل میشه.
بله، باید هم مشکل حجاب حل بشه تا مردم آزاد و مرفه باشند.
ای کاش فقط یک لحظه میتونستم ذهن شماها رو بخونم ببینم چی تو مغز.....میگذره . همین.
یعنی الان ما باید باور کنیم جلیلی بیش از نه میلیون رای اورده است یک ریست از کامپیوترها بکنید شایدم کامپیوترها هنگ کردند...این امار باعقل ومنطق سازگار نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
جلیلی حتی یک میلیون رای هم نداشت
جلیلی رای بیاره رسما کره شمالی و جهان پنجم میشیم و به عصر ما قبل تاریخ برمی گردیم با اینترنت ملی و بدون اینترنت جهانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
دست بردارید از این حرفها تاکی میخواهید رقیب هراسی کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
شما خجالت که نمیکشید زمان انتخابات مرحوم رییسی هم میگفتید اگر رییسی رای بیاره وسط پیاده رو ها دیوار میکشه وزن ها رو از مردها جدا می کنه
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
@۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مگه غیر از این کرده توی 6 ماه نصف اینترنت و فیلتر کرده
در کور سوی امید میتوان دید نا امید ؟
دلیل رای پایین پزشکیان استفاده از ادمهای بدسابقه مثل وزیر قطع ارتباطات و وزیر مسکن نساز روحانی در ستاد انتخاباتش بود

وگرنه خودش خیلی آدم شریفیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
پس راي بده
جون شرافت بر انسان غالبه
اگر پزشکیان کاندیدا نبود مجموع شرکت کنندگان ۱۳میلیون نفر از ۶۱.۵میلیون نفر می شد وجلیلی با ۹.۵میلیون رای ریاست جمهوری را فتح می کرد
حرفهای پزشکیان و اطرافیانش شعاری بیش نیست دوره گفتار درمانی تمام شد کشور مرد میدان میخواهد متعهد و عمل گرا ...جلیلی به میدان می آید...بیا ..سرباز رهبری باش ...سرباز وطن باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اشتباهی مثبت دادم
جلیلی رییس دولت سایه است
همه کاره است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
جلیلی کدام شغل اجرایی را داشته که که عمل گرایی آن به اثبات رسیده باشد ؟ ایشان چند سال دبیر شورای امنیت ملی بوده نه وزیر بوده نه نماینده مجلس و....
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
اقای جلیلی از سال ۸۶ تا ۹۲ مذاکره کننده بودند و عاما ۱۰۰۰تحریم علیه ایران-
اقای پورمحمدی در مناظرات گفتند که اقای جلیلی فقط بخاطر دشمنی های بین حزبی با اینکه با اف ای تی اف موافق بودند نگذاشتند که در زمان دولت قبل این توافق صورت بگیره-ایشان هم هی جواب درستی ندادند-ایشان باید محاکمه بشوند نه ریس جمهور
مشارکت ۴۰ درصد و اصلاحطلبها جلو افنادن ؟؟ فاجعه اینه که به نظر من ینی اصولگراها هم به اصلاحطلبها رای دادن . حال کنید چی کشیدم بیرون از این امار .
تحلیل اماری اینه که اصولگراها نتونستن در 40 درصد مردم طرفدار غالب جور کنن . اوضاعشون خوب نیست
رای هم دادیم نفت رو که دم در خونه نمیدن حداقل 2 کیلو انبه یا موز فرق نمی کنه با نیم کیلو چای سریلانکا بدین ببریم
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
آقا یا خانم ناشناس محترم ، چرا افکار مردم رو منحرف میکنی ؟! بحث مهم توزیع گوشت بود . تازه قرار بود بیارن در خونه . الان چه وقت مطرح کردن توزیع انبه هست
اگر پزشکیان کاندیدا نمی شد قریب ۴۸میلیون نفر از ۶۱.۵ میلیون واجد شرایط رای شرکت نمی کردند . خانه تکانی کنید حداقل هزار مسئولین فعلی را برکنار کنید .
مجبورید به ناچار این دوره پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور بپذیرید چون ۴۸ میلیون نفر از واجدین شرایط رای را در مقابلتان دارید .
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
چقدر ساده لوح هستید شماها جلیلی الان کابینه را هم براش تعیین کردن
مرحله دوم انتخابات با حضور قشر خاکستری شکستی سنگین برای جلیلی خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
قشر حاکستری تموم شد دیگه نداریم!
علی مونده و حوض دو طرف فقط می تونن از طرفدارهای قالیباف و پور محمدی کمک بگیرن!
جلیلی= جنگ و دلار 100 هزار تومانی و ترامپ !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
این که خوبه
اگر رأی خاموش در مرحله دوم پای صندوق‌های رای بیایند با رقم خیلی زیادی پزشکیان رئیس جمهور ایران خواهند شد...
الان اینها نظر ۲۴ میلیونی است که رای دادن یا ۳۶ میلیونی که رای ندادند!
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
طبق معمول نظر اقلیت مهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
غربگداها درصد مشارکت 20 درصدی کشورهای غربی رو فراموش کردن
البته غیر از کشورهای پادشاهی که اصلا انتخابات ندارن مثل بریتانیا
با احتساب رای باطله بیش از ۶۲درصد واجدین شرایط شرکت نکردند و این برای آینده کشور ایران خطرناک است
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
چیش برای آینده ایران خطرناکه؟؟؟؟؟ اتفاقا نوید بخش هست
با مشار کنکت ۴۰درصدی نتوانستید پزشکیان رو از صحنه خارج
چرا با حضور اصلاح طلبان باز درصد مشارکت از اسفند 1402کمتر شد؟
پزشکیان با وعده های دروغین و بی اساس به این مرحله رسیده و با روان مردم بازی کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اتفاقا اصلا وعده های نشدنی و محال مثل گوشت و طلا نداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
تنها کسی که وعده نداد پزشکیان است
تا بیشتر آبروریزی نشده خانه تکانی کنید سیاست خارجی وداخلی باید ۱۸۰درجه تعغیر کند. بسیاری از مسئولین در دایره قدرت باید برکنار شوند بسیاری از نهادهای موازی باید منحل شوند .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
احسنت به رک گوئی شما . البته اگر تغییر 180 درجه ای در این امور میسر نشد میتونن 360 درجه تغییرش بدن که گرفتاری پیش نیاد
زاکانی کجایی؟ دقیقاً کجایی!؟
اگر نمیخواهید افغان های بیشتری بیایند به دکتر پزشکیان رای دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
خیر اون عشق جلیلیه برای فرستادن به غزه
یعنی من الان باید باور کنم که رای جلیلی تقریبا سه برابر قالیباف بوده؟ من هر چی بسیجی و طرفدار اصولگرا میدیدم رای به قالیباف میخواست بده. دم خروستون زد بیرون، دور اول اشتباه کردم و رای دادم ولی دور دوم دیگه تکرارش نمیکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
شما از توده مردم خبر نداری. توده مردم طرفدار جلیلی بودند
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
توده اون ۶۰ درصدی که رای ندادن هستن البته ار جنبه ریاضیات هم
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
جناب دروغ
داری دروغ میگی و دور دوم هم رأی میدی
من بخاطر جای مهری که روی پیشونی که جلیلی است بهش رای ندادم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
چه دلیلی هست اخه خدایی
با همین ملاک های مسخره انتخاب کردیم که اوضاع این طوری شده
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
من یکی رو می شناسم که صبح تا شب مشغول نمازه، ولی پیشونیش جای مهر نداره . اینا چکار میکنن اینجوری میشه ؟
سایپا هم حداکثر استفاده رو از این وضعیت مملکت کرد و قیمت خودرو های فروش قطعی رو بالا برد ! مردم که مهم نیستند انتخابات مهم است!
من رای نمی دهم ولی از هموطنان آذری می خواهم در مرحله دوم پزشکیان را دریابند نگذارید .مشهدی ها مملکت را تسخیر کنند
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
پزشکیان اگر یک مهره این بازی نیست باید انصراف بده و کنار بره در غیر اینصورت خودش یک مهره هست که دقیقا داره نقشش را بازی می کنه
ناشناس
| Luxembourg |
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
هموطنان آذری هم مثل بقیه رای نمی دن بیخود برای مردم نسخه نپیچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
آقای قالیباف به نفع جلیلی کنار نرفت آقای دکتر پزشکیان به نفع او کنار برود ؟!!!!!!!!
این انتخابات ومشارکت 40 درصدی اون حرفها برای گفتن داره .از طرفی رای اصولگرایان با این همه حمایت ودردست داشتن تمام ارکان قدرت حدود 12میلیون رای درخوش بینانه ترین حالت هست .اگر تو هفته آینده فقط 5 میلیون نفر اضافه تو انتخابات شرکت کنند دکتر پزشکیان برنده انتخابات هستن .تجربه سال 84 وانتخابات مرحله دوم تکرار خواهد شد با این تفاوت که سال 84 مشارکت خیلی بیششتر بود دردوراول اما این بار مرددین تعیین کننده برنده هستن .
من یک اصولگرا هستم و طرفدار دکتر قالیباف اما خودم و اقوام به دکتر پزشکیان در دور دوم رای می دهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
شما یک اصلاحطلب هستید که خود را اصولگرا جا میزنید!
کسانی که رای دادن دلیل بر خمایتشون از کسی یا جایی نیست بنده خودم رای دادم وبه شدت مخالف سیاستها وشرایط کنونی حاکم بر کشور هستم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
بله کارمندان و رأی اولیها و فارغ التحصیلان در شُرُف استخدام اجباراً باید شرکت کنند .
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
کسانی که می خوان در استخدام معلمی کار کنند کد ملی و شناسنامشون را چک می کنند که رای داده باشند
به نظر من این انتخابات برکات زیادی برای کشور خواهد داشت. نگاه به نتایج این انتخابات و حتی درصد مشارکت نکنید باز هم به نظر من این انتخابات یک پیروزی و یک گشایشی برای کشور بود و خواهد بود. به عنوان یک فرد عادی از جامعه، از همه کاندیداها و به خصوص پزشکیان و قالیباف صمیمانه سپاسگزارم. آقای جلیلی هم که مثل همیشه برای ایثار آماده بود.
تو که میای می گی اصلاحات به غرب تمایل داره اصلا می دونی اصول گرا و اصلاح طلب چیه؟اصلا می دونی کاسبی تحریم را کیا انجام می دن؟ اثلا می دونی سرمایه گذاری خارجی یعنی چی؟ می دونی اگه با دنیا تعامل کنی به هسته ای هم می رسی همونطور که خیلی از کشورها رسیدند؟می دونی اگه با دنیا تعامل کنی میشی قطب اقتصادی با این همه پتانسیل؟
پس بفهم غرب و شرق را نمی تونی از تعاملت جدا کنی
اصولگرایان توان اداره کشور راندارند نانوایی که جای خود دارد
جالبه آقای پزشکیان بیشترین رای رو تو روستاها و مناطق محروم آورده
این یعنی شعارهای دولت فعلی مبنی بر رسیدگی به محرومان و فقرا فقط در حد شعار بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
یا شاید هم صحبت های عوامانه و کوچه بازاری یک کاندیدا آنها را فریب داده!
دکتر مسعود پزشکیان هم خودش خوبست هم افکارش هم اطرافیانش هم خطش هم برنامه اش هم باورش به خدمت به مردم محکم است هم بنیان اعتقادی و انقلابی و اعتقاد به رهبری و قانون و اصلاح وضع مردم همه چیزش خوب است الحمد لله
تا جمعه ی پیش رو
منتظر رای به پزشکیانیم
یک سئوالی دارم آن جمعیت ۴۰ میلیونی که در تشییع جنازه رییسی شرکت کردند چرا در انتخابات ها اثری از آنها نیست ؟؟!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
شما منبعی داری از 40 میلیونی بودن تشییع؟
سلام بر سه خادم امتی پزشکیان. روحانی و خاتمی
در هر صورت هر کس رئیس جمهور شود کاری نمی تواند انجام دهد
آقا این آراء جلیلی بدل نمی نشیند . انگار بهش نمیاد . خلاصه من حرف دلم را زدم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
دقیقا . اگر پزشکیان.نبود رییس جمهور داشتیم با 9 میلیون رای !!!!
اونایی که مرتب دیگران رو غربگدا خطاب می کنند خسته نشدند؟؟!! شما روس گداها چه گلی به سر این کشور زدین؟ به جای متهم کردن این و اون ، کمی به عقل و منطق رجوع کنید.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
دمت گرم درود بر شرفت .اون ادمها چون کم اوردن کلمه غربگدا رو بهونه کردن به اینو اون خطاب میکنن
ضرب در سه
این را بعضی ها بفهمند که پزشکیان روحانی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
هشت سال باید عذاب بکشی تابفهمی کپی برابراصل همدیگن
ناشناس
| Moldova (Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
ولی تو هنوز نفهمیدی که ۴۵ ساله در این سیستم همه با هم شریک و دوست هستند
یعنی انقدر از احتمال انتخاب شدن رقیب آشفته شدید که هنوز هیچ چیز مشخص نشده ماهواره و اینترنت رو دارید فیلتر شدید می کنید ، اقلا میذاشتید انتخاب بشه بعد پروژه هر 9 روز یک بحران رو اجرایی می کردید
پزشکیان روحانی نیست، رای ما پزشکیان
من ن اصلاح طلب هستم و ن اصول گرا و به پزشکیان رای دادم واز قشر متوسط جامعه هستم . اصول گرایان به ظاهر محترم منو تو کدوم گروه قرار میدین؟؟ . متجدد ننامید که که جانباز هستم .
از 61 میلیون واجد رأی
12 میلیون شرکت کردن
یکی بگه مشارکت چند درصد
۱۹/۶٪ شرکت کرده اند
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات