واکنش معاونت توسعه روستایی به ادعا‌های سخنگوی ستاد یکی از کاندیدا‌ها

پاسخ به یک ادعای انتخاباتی درباره بودجه گروه‌های جهادی

معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به ادعای انتخاباتی سخنگوی ستاد یکی از کاندیدای ریاست‌جمهوری پاسخ داد.
کد خبر: ۱۲۴۶۴۴۰
|
۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶ 05 July 2024
|
3410 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در پاسخ به شبهه‌ای که سخنگوی یک کاندیدای ریاست جمهوری ایجاد و ادعا کرده بود که دولت ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار بودجه‌ای به گروه‌های جهادی برای حضور در روستا با انگیزه انتخاباتی داده است، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به دروغ پردازی‌های انتخاباتی سخنگوی ستاد کاندیدای اصلاح طلبان پاسخ داد.

در این تکذیبیه آمده است: با توجه به اختصاص بودجه برای کمک به گروه‌های جهادی از طریق بسیج سازندگی و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم در قانون بودجه ۱۴۰۳، (مصوبه مجلس شورای اسلامی) و آغاز فصل تابستان که فصل اردو‌های جهادی است از یک ماه گذشته درخواست تخصیص این مبلغ به سازمان برنامه و بودجه داده شد، ولی به دلیل پرهیز از هرگونه ایجاد شائبه، مقرر شد، تا زمان انتخابات ریاست جمهوری به تعویق بیفتد و به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، تاکنون نه ریالی از دولت برای این منظور دریافت شده و نه ریالی به گروه‌های جهادی پرداخت شده است و نامه نگاری‌ها در راستای اجرای قانون بودجه در کمک به گروه‌های جهادی پس از انتخابات ریاست جمهوری بوده است. انتشار این گونه اخبار کذب، فقط با هدف سوء استفاده‌های انتخاباتی طرح می‌شود و قابل پیگیری قانونی است. به گزارش فارس، سیده حمیده زرآبادی سخنگوی ستاد یکی از کاندیدا‌های ریاست جمهوری در صفحه مجازی ایکس نوشت: «جناب آقای مخبر در دولت شما چه می‌گذرد که در ایام انتخابات تنها با یک امضا ۱۰۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی روستایی هزینه می‌شود؟ در نامه دیگری هم ۱۰۰ میلیارد تومان خارج از شمول در اختیار برخی افراد قرار داده‌اند! چون ممکن است بفرمایید اطلاع نداشته‌ام، تصویر این دو نامه را تقدیم می‌کنم. با احترام! #برای_ایران»

در پاسخ به این ادعا، معاونت مناطق محروم اعلام کرد، از یک ماه گذشته درخواست تخصیص این مبلغ به سازمان برنامه و بودجه داده شد، ولی به دلیل پرهیز از هرگونه ایجاد شائبه، مقرر شد، تا زمان انتخابات ریاست جمهوری به تعویق بیفتد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟