دروازه‌بان الجزایری و مدافع مراکشی در یک قدمی پرسپولیس/ ترکیب سرخ‌ها در ترکیه کامل می‌شود

باشگاه پرسپولیس جایگزین علیرضا بیرانوند را پیدا کرده و البته امیدها برای جذب یحیی عطیه‌الله دوباره زنده شده است و باید به زودی شاهد رونمایی از دو بازیکن جدید این تیم باشیم.
کد خبر: ۱۲۵۱۱۳۹
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰ 31 July 2024
|
21094 بازدید
|
۳

دروازه‌بان الجزایری و مدافع مراکشی در یک قدمی پرسپولیس/ ترکیب سرخ ها در ترکیه کامل می شود

به گزارش تابناک ورزشی، در شرایطی که پرسپولیسی‌ها راهی ترکیه شده‌اند و چند روز از اردوی این تیم زیر نظر گاریدو می‌گذرد، خبرهایی امیدوارکننده برای هواداران سرخپوشان منتشر شده است. رضا درویش پس از جدایی علیرضا بیرانوند تلاش برای یافتن جانشین این دروازه‌بان را آغاز کرد و حالا پس از مطرح شدن گزینه‌های داخلی و خارجی مختلف، گفته می‌شود با الکسیس گندوزی به توافق رسیده است.

درحالی که الکسیس گندوزی دروازه‌بان الجزایری یکسال دیگر با باشگاه خود قرارداد دارد و مدیران باشگاه شباب بلویزداد قصد نداشتند این بازیکن را قبل از اواسط شهریورماه آزاد کنند؛ باشگاه پرسپولیس موفق شده با مذاکرات فشرده رضایت باشگاه الجزایری را بگیرد و قرار است این گلر در اردوی ترکیه به تمرینات پرسپولیس اضافه شود.

از سویی با جدایی عبدالکریم حسن قطری، دفاع چپ یکی از پست هایی است که پرسپولیس نیاز مبرمی به جذب بازیکن دارد. امروز خبرهایی منتشر شد مبنی براینکه باشگاه پرسپولیس با ویتال انسیمبا دفاع چپ کنگویی شاغل در لیگ دو فرانسه وارد مذاکره شده است اما ساعاتی بعد برخی منابع مدعی شدند که گزینه اصلی سرخ ها پالس مثبت داده است.

دروازه‌بان الجزایری و مدافع مراکشی در یک قدمی پرسپولیس/ ترکیب سرخ ها در ترکیه کامل می شود

ماجرا از این قرار است که یحیی عطیه‌الله که پرسپولیس علاقه زیادی به جذب او داشت و چند روز پیش از این مهم ناامید شد، تماسی با گاریدو داشته و برای شروع مجدد مذاکرات اعلام آمادگی کرده است. سرمربی پرسپولیس هم موضوع را با مدیران پرسپولیس انتقال داده است. در واقع مسئولان باشگاه پرسپولیس که از آمدن یحیای مراکشی ناامید شده بودند، حالا باید تصمیم بگیرند دوباره با یحیی عطیه‌الله و باشگاه سوچی وارد مذاکره شوند یا اینکه با یک مدافع چپ دیگر قرارداد ببندند.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
این دروازبان خیلی خیلی ضعیف است مشکلات پرسپولیس را در آینده زیاد می‌کند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
امیدوارم گاریدو دلالی نکرده باشه
باید مواظب بود
پویان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
دروازه بونه دوضرب گیره خیلی ضعیفه اما یحیی اگه بشه عالیه
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...