ویدیویی از بررسی اسکلت ضعیف تیبا توسط یک مکانیک در شبکه های اجتماعی بحثبرانگیز شد. در این ویدیو مکانیک به این نکته اشاره میکند که فشار ساده جک زیر بدنه تیبا، باعث خمش اسکلت ماشین و عدم بسته شدن در میشود.
آخه دوست عزیز اگه تو ارتفاع درش بسته بشه ما چیکار کنیم.این در تو زمین بسته میشه تو ارتفاع باز میمونه تا درش قفل نشه.این قابلیت جدیده باید دست سایپا رو بوسید که به فکر ما مصرف کننده های ناشکره.
احه یعنی چه ماشین مال رو زمینه. یعنی چی بردینش تو هوا (چیز مهمی نیست. من یادمه سال ۸۹ یه پراید ۸۵ خریدم. بردمش لاستیک نو بندازم از یه طرف جک زد سمت راننده چرخای سمت راننده را اورد بالا. دیگه در ها باز نمی شد پس نگران نباشید از ایتدا همنجور بوده کیفیت تابوت های سایپا
ملت شما دعا کنید بگید خدایا ما به اندازه کم فروشی و گرانفروشی اعتراض داریم از خدایمان می خواهیم تمام اعمالشان باطل و برما تقدیم کنی
بگید همه هم بگید تا مسئول ببینه و خجالت بکشه
ما به اندازه تک به تک پولمون از خدا خواستیم از اعمالتون برامون خدا جبران کنه
پس آخرت شما نابود ای مسئول فکر کردی زرنگی؟؟؟