چین، بزرگترین پهپاد جهان را به آسمان فرستاد +عکس

در تحولی شگفت انگیز در عرصه فناوری حمل و نقل، بزرگترین پهپاد باری جهان در چین اولین پرواز خود را با موفقیت انجام داد.
کد خبر: ۱۲۵۴۹۵۳
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۱ 21 August 2024
|
5989 بازدید
|
۱

به گزارش «تابناک» به نقل از روزیاتو، این هواپیمای بدون سرنشین که قادر است تا دو تن بار را حمل کند، می‌تواند جایگزینی برای وسایل نقلیه سنتی مانند کامیون ها و قطارها باشد.

این گام بزرگ بخشی از تلاش های چین برای گسترش «اقتصاد ارتفاع پایین» یا low-altitude economy است. اقتصاد ارتفاع پایین، مجموعه ای است از صنایع که در فضای هوایی زیر ۳۰۰۰ متر فعالیت می کنند. این صنایع شامل تولید و عملیات پرواز هواپیماهای سرنشیندار و بدون سرنشین، گردشگری هوایی، حمل و نقل مسافران، خدمات هوانوردی عمومی، تحقیقات علمی و آموزش می شود.

پهپاد دو موتوره مذکور روز یکشنبه گذشته اولین پرواز خود را انجام داد. این هواپیمای غول پیکر با دهانه بال ۱۶.۱ متر، ارتفاع ۴.۶ متر و فضای باری ۱۲ متر مکعب، بزرگترین پهپاد باری ساخت چین محسوب می شود.

 

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
به جای روابط با روسیه ابله باید دنبال چین باشیم ، چین به زودی تکنولوژی و اقتصاد و... رو دست میگیره معرفتشم از روسیه پخمه خیلی بیشتره که اوکراین زپرتی اومده خاکش رو گرفته
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟