اسکوچیچ: نمی‌توانم بگویم چرا پیشنهاد پرسپولیس را نپذیرفتم/ بیرانوند و ترابی فردا احساساتی خواهند بود

در شرایطی که خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس به نشست خبری قبل از بازی نرسید، همتای نام آشنای او در تیم تراکتور امروز در نشست خبری حاضر شد و درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.
کد خبر: ۱۲۵۵۰۴۰
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱ 21 August 2024
|
3198 بازدید

اسکوچیچ: نمی‌توانم بگویم چرا پیشنهاد پرسپولیس را نپذیرفتم/ مطمئنا بیرانوند و ترابی فردا احساساتی خواهند بود

به گزارش تابناک ورزشی، عصر فردا یکی از حساس ترین و احتمالا جذاب ترین دیدارهای این فصل لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد. تراکتور با ستاره هایش که تعداد قابل توجهی از آنها تجربه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند، به مصاف سرخپوشان تهرانی خواهد رفت.

در شرایطی که خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس به نشست خبری قبل از بازی نرسید، همتای نام آشنای او در تیم تراکتور امروز در نشست خبری حاضر شد و درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

دراگان اسکوچیچ در بخشی از صحبت های خود ضمن تایید اینکه باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب او بوده، گفت: پرسپولیس تیم قابل احترامی است و با من صحبت کردند. بنا به دلایلی که نمی‌توانم اینجا ذکر کنم، از پذیرش پیشنهاد این تیم امتناع کردم. قبل از اینکه هدایت تیم ملی را عهده‌دار شوم، آقای زنوزی با من صحبت کرده بود. ایشان تلاش زیادی کرد که به فوتبال ایران برگردم و اکنون در تراکتور هستم. پرسپولیس تیم بزرگی است، اما از حضورم در تراکتور خوشحالم و امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنیم.

سرمربی تراکتور در خصوص حساسیت بالای بازی و حضور بازیکنانی همچون بیرانوند، ترابی، خلیل‌زاده، اسماعیلی‌فر و عبدی در این تیم که پیش تر سابقه بازی در پرسپولیس را دارند، اظهارداشت: مطمئنا بازیکنانی که به نام آنان اشاره کردید، در این بازی احساساتی خواهند بود و دیدار سنگینی برایشان است. مطمئن هستم این بازیکنان حرفه‌ای هستند و با تمام توان برای تراکتور کار خواهند کرد و دلشان می‌خواهد تراکتور فردا پیروز شود. این مسائل برای بازیکنان حرفه‌ای تأثیرگذار نیست.

گفتنی است دراگان اسکوچیچ اعلام کرد که باشگاه تراکتور به زودی از عارف غلامی رونمایی می کند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...