خبر خوب برای زنان هوادار تراکتور؛ زمان بازگشت به ورزشگاه یادگار فرا رسید

خبر ناخوشایندی اعلام شد که در بازی پیش‌روی تراکتور و پرسپولیس، زنان هوادار امکان ورود به ورزشگاه یادگار امام را نخواهند داشت و جایگاه مربوط به آنها، در اختیار تماشاگران پرسپولیس قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۲۵۴۸۹۳
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷ 20 August 2024
|
6700 بازدید
|
۵

خبر خوب برای زنان هوادار تراکتور؛ زمان بازگشت به ورزشگاه یادگار فرا رسید

به گزارش تابناک ورزشی، هفته‌های پایانی فصل گذشته بود که اتفاقی خوب برای زنان هوادار فوتبال در تبریز افتاد. بانوان هوادار تیم فوتبال تراکتور ۲۴ فروردین سال جاری و در دیدار تیم‌شان مقابل ذوب‌آهن اصفهان از سری رقابت‌های هفته بیست‌وسوم، موفق شدند برای نخستین بار در ورزشگاه یادگار امام تبریز بازی‌ تیم محبوب‌شان در لیگ برتر را از نزدیک تماشا کنند. البته پیش از این (۳۱ مرداد ۱۴۰۲) زنان هوادار تراکتور دیدار این تیم در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشارجه امارات را در ورزشگاه یادگار امام از نزدیک تماشا کرده بودند، اما در لیگ برتر این امکان فراهم نشده بود.

با این اوصاف، ورود زنان هوادار به ورزشگاه در تبریز برای تماشای بازی‌های تراکتور، استمرار نداشت و پس از سرقت کیف و برخی اموال شخصی آنها و نبودن اتاق امانات، حضور آنها در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع شد. این اتفاق سوم اردیبهشت سال جاری افتاد و سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد که پیرو جلسه مورخ 29 فروردین، به دلیل عدم تأمین ایمنی و نواقص مربوط به زیر ساخت، این ورزشگاه تا رفع نواقص نمی‌تواند پذیرای زنان هوادار باشد.

خبر خوب برای زنان هوادار تراکتور؛ زمان بازگشت به ورزشگاه یادگار فرا رسید

این امید وجود داشت که با رفع نواقص از شروع فصل جدید زنان هوادار تراکتور به ورزشگاه بازگردند، اما پیش از نخستین بازی خانگی این تیم مقابل پرسپولیس در هفته دوم خبر ناخوشایندی منتشر و اعلام شد که در بازی پیش‌رو، زنان هوادار امکان ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت. در حالی که تراکتور لیگ برتر بیست‌وچهارم را با پیروزی خارج از خانه مقابل مس رفسنجان آغاز کرده، پنجشنبه در دیداری حساس در ورزشگاه یادگار امام پذیرای پرسپولیس خواهد بود و در واقع این نخستین بازی خانگی پرشورها در فصل تازه آغاز شده است. در این شرایط امروز امیر جابری مسئول بلیت فروشی سامانه تراکتور اعلام کرد که در این بازی زنان در استادیوم حضور نخواهند داشت. او گفت که جایگاه مربوط به آنها در اختیار تماشاگران پرسپولیس خواهد بود تا به این ترتیب حضور زنان در بازی سرخپوشان تبریزی و تهرانی منتفی شود.

در این شرایط گمانه‌زنی‌هایی صورت گرفت مبنی بر اینکه نه تنها در این دیدار، بلکه در بازی‌های خانگی بعدی تراکتور هم خبری از مجوز برای حضور زنان نخواهد بود. البته این موضوع صحت ندارد و خبر خوب برای زنان هوادار تیم فوتبال تراکتوز اینکه از بازی هفته چهارم که تراکتور میزبان ذوب‌آهن است، آنها امکان حضور در ورزشگاه یادگار امام را خواهد داشت.

یکی از مسئولان باشگاه تراکتور در این خصوص به خبرنگار تابناک گفت: «قطعاً از بازی بعدی که تراکتور میزبان است، زنان می‌توانند با تهیه بلیت وارد ورزشگاه یادگار امام شوند. واقعیت این است که برای این بازی هم منع خاصی وجود نداشت، اما برخی ایرادات مثل آماده‌سازی گیشه امانات و اتصال گیت ورودی زنان به سامانه تشخیص چهره، هنوز برطرف نشده و حتماً برای بازی بعدی که میزبان هستیم، این ایرادات برطرف می‌شود. در این مدت اولویت آماده‌سازی گیت‌ها و تعدادی از ایرادات اصلی بود.»

گرچه بازگشت قریب‌الوقوع زنان هوادار فوتبال و تیم تراکتور به ورزشگاه، می‌تواند خبر خوبی باشد، اما سؤال این است که چطور بعد از حدود چهار ماه از نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان و ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه، هنوز چنین ایراداتی به ظاهر جزئی اما مهمی، پابرجاست. گرچه به نظر می‌رسد استقبال زیاد هواداران از بازی حساس برابر پرسپولیس و تأمین امنیت، جزو مواردی است باعث شده زنان برای این دیدار نتوانند وارد ورزشگاه شوند و تصمیم گرفته شده که از دومین دیدار خانگی تراکتور، این اتفاق رقم بخورد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
واقعا دیگه وقتش نرسیده که خودمون رو بروز کنیم. چرا همیشه باید عقب باشیم؟ این همه احتیاط برای چی؟
ناشناس
|
Syrian Arab Republic
|
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
مشکل تابناک حل شد .
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
پرسپولیس باپرسپولیس بازی داره خخ
هرچی بازسکن پرسپولیسی جمع کردن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
هر کی از دم در باشگاتون رد شده میگین پرسپولیسی

بیرانوند از نفت اومده پرسپولیس
ترابی از سایپا اومده پرسپولیس
دانیال از خود همین تراکتور اومده پرسپولیس

یه دونه بازیکن بگو خودتون پرورش داده باشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
آفرین حرف دل ملت ایران رو زدی
توایران هرکی یه بازی هم برای دوتیم استقلال وپرسپولیس بازی کنه میگن برای این دوتیمه
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...