راه‌اندازی ‌بخش خاص بیماری‌های جنگی در بیمارستان ارتش

فرمانده بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش گفت: در بیمارستان سیدالشهدای بندرعباس یک بخش ویژه برای نخستین بار در نیروهای مسلح راه‌اندازی شده که بخش خاص بیماری‌های جنگی است.
کد خبر: ۱۲۵۵۲۷۴
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰ 22 August 2024
|
1317 بازدید

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، امیر دریادار دوم سلطان زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین ماموریت بهداشت و درمان نیروهای مسلح مسئله مهم طب رزم است که نمونه مهم آن را در ناوگروه 86 دیدیم.

وی افزود: به همراه این ناوگروه یک بیمارستان با تیم پزشکی مجرب اعزام شد در همین ماموریت در وسط اقیانوس های آرام و اطلس جراحی جداگانه انجام شد و بدون هیچگونه حادثه ای 350 از همرزمان ما ماموریت 8 ماهه را طی کردند و به سلامت به کشور بازگشتند. 

فرمانده بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش گفت: نمونه همین کار در شناورهای دیگر هم به تجهیزات پزشکی و بهداری مجهز شده‌اند و در ماموریت‌های که تاکنون 100 ناوگروه اعزام شده تیم پزشکی ما نیز با انواع تجهیزات در کنار نیروهای مسلح ما هستند.

وی با اشاره به طب رزم ساحلی نیز اظهار داشت: در این حوزه یک واحد هایپر بار به بیمارستان سید الشهدای نیروی دریایی ارتش در بندرعباس افزوده شده و از این به بعد افراد غواص و زیرسطحی ما در بندرعباس قابل درمان هستند و نیاز به اعزام به جای دیگری وجود ندارد.

امیر دریادار دوم سلطان زاده گفت: در بیمارستان سیدالشهدای نیروی دریایی ارتش در بندرعباس یک بخش ویژه ای برای اولین بار در نیروهای مسلح راه اندازی شده که بخش خاص بیماری‌های جنگی است و اگر خدای ناکرده نیروهای مسلح ما، به هر نوع عوامل شیمیایی یا هسته ای آلودگی پیدا کنند این بخش ویژه این بیماران خواهد بود و با اقدامات فوق تخصصی درمان صورت می‌گیرد.

 
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...