دیدار رهبر انقلاب با نخبگان و رتبه‌های برتر کنکور

جمعی از نخبگان، استعدادهای برتر علمی و رتبه‌های برتر کنکور صبح امروز؛ چهارشنبه؛ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
کد خبر: ۱۲۶۳۲۳۸
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳ 02 October 2024
|
4823 بازدید

دیدار رهبر انقلاب با نخبگان و رتبه‌های برتر کنکور

به گزارش تابناک؛ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) دقایقی پیش از آغاز دیدار جمعی از نخبگان، استعدادهای برتر علمی و رتبه‌های برتر کنکور با رهبر انقلاب را ملاحظه می کنید.

گزارشی از حسین افشین؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور از جزئیات این دیدار که به صورت زنده از شبکه خبر پخش شد. 

تعداد بازدید : 1889
در آینده نزدیک درباره مسائل لبنان و شهیدنصرالله صحبت خواهم کرد
۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۹

ما عزاداریم اما برنامه دیدار با نخبگان را به بعد موکول نکردیم چون جهت‌گیری گرایش به نخبگی نباید عقب بیفتد/ در آینده نزدیک درباره مسائل لبنان و شهیدنصرالله صحبت خواهم کرد.

ما در این روزها عزاداریم؛ به خصوص بنده به جد عزادار هستم. حادثه‌ای که اتفاق افتاد، حادثه کوچکی نیست؛ فقدان آقای سیدحسن نصرالله حادثه کمی نیست و جداً ما را عزادار کرده است‌.

با اینکه این فضا، فضای عزای عمومیست در کشور و به معنای واقعی کلمه عزاست، این دیدار را به بعد موکول نکردم. این دیدار از قبل برنامه‌ریزی شده بود می‌شد هفته بعد مثلاً انجام بگیرد. فکر کردم که این موضوع نباید عقب بیفتد. این جهت‌گیری، جهت‌گیری گرایش به نخبگی و نخبگانی نباید عقب بیفتد. جلسه را تشکیل دادیم. این تشکیل جلسه یک پیامی برای ما دارد و پیامش این است که ما گرچه در عزا هستیم اما عزای ما به معنی ماتم گرفتن و افسرده شدن و یک گوشه نشستن نیست. عزای ما جنسش از جنس عزای سیدالشهدا علیه‌السلام است. زنده و زنده کننده است. 

عزاداریم اما این عزا ما را به حرکت و پیشرفت و شوق بیشتر به کار وادار می‌کند. من می‌خواهم این پیام را در دل و جان خودمان به معنای واقعی کلمه نفوذ بدهیم. احساس کنیم عزاداری ما هم باید ما را به پیش ببرد.

من البته در زمینه مسائل لبنان و آنچه که مربوط به این شهید بزرگ و عزیز هست عرایضی دارم که در آینده نزدیک ان‌شالله آنها را خواهم گفت.

گزیده بیانات رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان
۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۵

رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان فرمودند: ما عزاداریم اما برنامه دیدار با نخبگان را به بعد موکول نکردم، زیرا جنس عزای ما همچون جنس عزای سیدالشهدا(ع)  زنده کننده و پیشبرنده است.

دیدار جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی با رهبر انقلاب
۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۴

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط یکی از نخبگان جوان آغاز شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟