تابناک گزارش می دهد

حمله هوایی به زینبیه دمشق/ مقابله پدافند هوایی سوریه با پهپادهای صهیونیستی/ شهادت مستشار ایرانی

متعاقب حمله هوایی رژیم صهیونیستی، پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم صهیونیستی مقابله کرده است.
کد خبر: ۱۲۶۳۴۸۵
|
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴ 03 October 2024
|
3495 بازدید

بین الملل تابناک: بر اساس گزارش رسانه‌های سوری پدافند هوایی ارتش سوریه در مناطق «جدیده الشیبانی»، «دیماس» و «یعفور» در حومه دمشق پایتخت سوریه با پهپادهای متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی مقابله کرده است.

هنوز جزئیاتی از شهدا، زخمی‌ها و زیان‌های مالی احتمالی این حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق منتشر نشده است.

پیش از این نیز منابع رسانه‌ای از مقابله پدافند هوایی سوریه با چند هدف متخاصم در برابر ساحل شهر «جبله» در حومه «لاذقیه» طی بامداد امروز پنج‌شنبه خبر دادند.

خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد که یکی از موشک‌های متخاصم به اطراف شهر جبله برخورد کرده و این امر، وقوع حریق را در پی داشته است.

همزمان با برخورد این موشک صدای چند انفجار قوی نیز به گوش رسیده است.

سوریه: شورای امنیت سکوت شرم‌آور خود در قبال وحشی‌گری اسرائیل را بشکند

وزارت خارجه سوریه با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه این کشور و سایر کشورهای منطقه، خواستار مداخله شورای امنیت سازمان ملل و عمل به وظایفش شد.

وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای تجاوزات و جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه این کشور و سایر کشورهای منطقه را به شدت محکوم کرد و از شورای امنیت خواست سکوت شرم‌آور خود در قبال وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را کنار بگذارد و مسئولیت خود را در قبال مقابله با این جنایت‌ها بر عهده بگیرد.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، این وزارتخانه همچنین اعلام کرد برای دومین بار متوالی طی ۲ روز اخیر و در راستای تداوم اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه سوریه و کشورهای منطقه، این رژیم مجددا با حمله به یک ساختمان مسکونی در منطقه‌ای در مرکز دمشق که غیرنظامیان در آن حضور داشتند، جنایت جدیدی را مرتکب شد که در پی آن سه غیرنظامی به شهادت رسیده و چندین تن دیگر زخمی شدند و خساراتی به اموال و دارایی‌های مردم وارد شد.

این وزارتخانه همچنین تاکید کرد سوریه حملات جنایتکارانه بی‌وقفه و مداوم رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در سوریه و کشورهای همجوار را به شدت محکوم می‌کند و مجددا از شورای امنیت می‌خواهد که سکوت را شکسته، مسئولیت خود را در قبال توقف تجاوزات رژیم اشغالگر بر عهده بگیرد و جنایتکاران جنگی صهیونیست را محاکمه کند.

بمباران دمشق

جنگنده‌های اسرائیلی عصر چهارشنبه منطقه «المزه» دمشق را بمباران کردند. رژیم اشغالگر همزمان منطقه ویلات در غرب دمشق را هدف قرار داد که در نتیجه آن، شماری شهید یا زخمی شدند. برخی منابع خبری هم گزارش دادند دشمن صهیونیست منطقه زینبیه دمشق را نیز هدف حملات هوایی خود قرار داده است.

شهادت مستشار ایرانی در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت پاسدار مجید دیوانی از نیرو‌های مستشاری سپاه پاسداران و مدافع حرم اهل بیت(ع) در سوریه را تبریک و تسلیت گفت. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید مجید دیوانی در پی حمله هوایی نیرو‌های متجاوز صهیونیستی به سوریه، سه روز قبل به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و امروز پنج‌شنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۳ بر اثر شدت جراحات به یاران شهیدش پیوست.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # لبنان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟