درخواست خالد مشعل از اقشار مختلف امت اسلام

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج از فلسطین گفت که رژیم صهیونیستی برای جبران شکست خود از کودکان فلسطینی انتقام می گیرد.
کد خبر: ۱۲۶۴۰۴۸
|
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶ 06 October 2024
|
2418 بازدید

خالد مشعل: هرکس سلاح دارد به یاری ملت فلسطین بشتابد

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، خالد مشعل در پیامی که در شبکه اجتماعی «ایکس» منتشر کرد، جنایت بامداد امروز یکشنبه ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را محکوم کرد و گفت که دلاوران مقاومت طعم مرارت و ناکامی را به اشغالگران در نوار غزه می چشانند.

ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود بامداد امروز یکشنبه با حمله به آوارگان فلسطینی در یک مسجد در مجاورت بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه ۲۴ شهروند فلسطینی را شهید و ۹۴ نفر دیگر را زخمی کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج از فلسطین افزود: رژیم اشغالگر از نظر نظامی شکست خورد و اکنون از کودکان انتقام می گیرد.

مشعل از جوامع عربی در سطح جهان خواست که رئیس جمهور آمریکا را برای توقف جنگ تحت فشار قرار دهند.

مشعل اضافه کرد: هر کسی که سلاح در دست دارد، باید مسئولیت یاری رساندن به مسجد الاقصی و مردم فلسطین را بر عهده بگیرد.

وی گفت: شایسته است که اقشار مختلف امت اسلام برای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به خیابان ها بیایند.

مشعل تصریح کرد: علمای دینی باید با صدور فتوا و تحت فشار قرار دادن حاکمان [کشورهای اسلامی ] برای [ ایفای نقش نسبت به آنچه در غزه می گذرد، قواعد بازی را تغییر دهند.

رژیم صهیونیستی از یکسال گذشته تاکنون در ادامه جنایات خود علیه مردم فلسطین بطور وحشیانه اقدام به بمباران و حمله زمینی به منطقه محاصره شده نوار غزه کرد و از همان آغاز هدف اصلی خود از جنگ علیه نوار غزه را بازگرداندن اسیران صهیونیستِ در نزد مقاومت فلسطین و نابودی جنبش حماس اعلام کرد اما تاکنون به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته است.

تل آویو با تحقیر جامعه بین المللی و نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از اقدامات نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه همچنان به جنایات نسل کشی علیه ساکنان غزه ادامه می دهد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟