لیگ برتر فوتسال-هفته هشتم؛

تاخت و تاز گیتی‌پسند و مس‌سونگون در صدر/ بازگشت گهرزمین به جمع مدعیان

گیتی‌پسند اصفهان همچنان در لیگ برتر فوتسال با کشاورز دلبری می‌کند و مس‌سونگون هم در تعقیب و گریز با این تیم اصفهانی است.
کد خبر: ۱۲۶۶۲۳۸
|
۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴ 18 October 2024
|
1221 بازدید
|
۳
تداوم یکه‌تازی گیتی‌پسند با کشاورز و رفقا/کامبک مشهدی‌ها در خانه
هفته هشتم لیگ برتر فوتسال به کام صدرنشینان لیگ بود و تیم گهر زمین پرستاره هم هفته به هفته خود را به صدرنشینان نزدیک‌تر می‌کند.
 
به گزارش سرویس ورزشی تابناک، هفته هشتم لیگ برتر فوتسال با پیروزی صدرنشینان همراه بود تا همچنان گیتی پسند اصفهان و مس سونگون مانند فصل گذشته در صدر جدول به رقابت جذاب خود ادامه بدهند.
 
گیتی‌پسند در خانه مقابل شهرداری ساوه به برتری رسید تا شاگردان محمد کشاورز همچنان در صدر جدول لیگ برتر یکه‌تازی کنند. در این دیدار جذاب گیتی‌پسند بازی را طوفانی آغاز کرد و با ۴ گل پیش افتاد اما در ادامه ساوه‌ای‌ها به خودشان آمدند و دست به جبران زدند و موفق شدند دو گل را جبران کنند اما گل پنجم احمدعباسی آب سردی بر پیکره نماینده ساوه بود تا ثابت کنند روزشان نیست و باید باخت مقابل صدرنشین را تحمل کنند. محمد درخشانی، سعید احمدعباسی(سه گل) و مسعود یوسف برای گیتی‌پسند گلزنی کردند و  سامان قزوینی پور، فرزاد رعیت، حمیدرضا مرادیان و حسین خدامی برای شهرداری موفق به گلزنی شدند. با این نتیجه نماینده اصفهان ۲۲ امتیازی شد تا فاصله‌اش در صدر جدول را با تیم‌های تعقیب کننده افزایش دهد. 
 
در دیگر دیدار این هفته تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس در مشهد با وجود برتری پرگل در نیمه نخست نتوانست جلوی کامبک میزبان مشهدی را بگیرد و مقابل فرش آرا به تساوی ۵ – ۵ رضایت داد. در این دیدار برای بندری‌ها محسن محمدزاده(سه گل)، مسلم حیدری و حمیدرضا حسینی گلزنی کردند و گل‌های فرش آرا را هم میثم برمشوری(دو گل)، نوید آذری، امیر خون جهان و  امیرحسین دهقانی را به ثمر رساندند. پالایش و پخش با این تساوی ۱۶ امتیازی شد و در رده سوم جدول ایستاد و منتظر برگزاری بازی‌های فردا خواهد ماند تا جایگاه این تیم در جدول مشخص شود. فرش آرا هم با ۶ جایگاه یازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.
 
در سومین دیدار روز نخست هفته هشتم تیم‌ ایرالکو در اراک میزبان سفیر گفتمان تهران بود که دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند تا سهم هر تیم یک امتیاز ناقابل از این بازی باشد. علی ابراهیمی دو گل ایرالکو را به ثمر رساند و برای سفیر هم مرتضی فرزانیان و امیرحسین تقوی گلزنی کردند. 
 
نتایج دیدارهای روز نخست هفته هشتم به این شرح است:
 
ادامه یکه‌تازی گیتی‌پسند اصفهان با کشاورز /
 
اما در روز دوم این رقابت‌ها مس سونگون دیگر تیم مدعی این فصل رقابت‌ها که به قم سفر کرده بود مقابل میزبان خود کلینیک ایران قم به برتری رسید تا همچنان در تعقیب گیتی‌پسند باشند. مهدی مهدی خانی، علی اصغر حسن زاده، فرهاد فخیم و مهدی جاوید گلزنان مسی‌ها در این دیدار بودند و برای نماینده قم هم علیرضا روحانی و حمیدرضا اسماعیلی گلزنی کردند.  مس با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد تا همچنان گیتی‌پسند باشد.
 
در یکی دیگر از دیدارهای مهم این هفته ایم گهرزمین پرستاره به هرمزگان سفر کرده بود تا مقابل فولاد رده هفتمی قرار بگیرد. در این دیدار ستاره‌های گهر در ادامه روند رو به رشد خود موفق شدند مقابل نماینده هرمزگان به برتری برسند تا خود را به رده پنجم جدول برسانند. سالار آقاپور، علیرضا عسگری و مهدی اسدشیر برای گهر در این دیدار جذاب گلزنی کردند و بهزاد عظیمی هم تک گل فولاد را به ثمر رساند. 
 
شکست کراپ الوند یکی دیگر از تیم‌های مدعی این فصل لیگ برتر مقابل فولادی‌های زرند از نتایج جالب هفته هشتم بود. کراپی‌ها که جزو مربع مدعیان لیگ برتر هستند نتوانستند از پس زرندی‌ها بربیاند و در خانه این تیم تن به شکست دادند تا به رده چهارم لیگ برتر برگردند. در این دیدار امیر مرادی، امیرحمزه صدیق زاده و محمد یقین‌لو برای فولاد زرند گلزنی کردند و سعید ممبینی و کیانوش شیرپور هم گل‌های کراپ را به ثمر رساندند.
 
نتایج روز دوم هفته هشتم لیگ برتر به این شرح است: 
 
 
تداوم یکه‌تازی گیتی‌پسند با کشاورز و رفقا/کامبک مشهدی‌ها در خانه
 
جدول لیگ برتر فوتسال در پایان هفته هشتم به این شرح است: 
تداوم یکه‌تازی گیتی‌پسند با کشاورز و رفقا/کامبک مشهدی‌ها در خانه
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
چه لیگ جذابی شده امسال. تیم هاتی مدعی زیاد شدن و به نظرم خیلی بهتر هم میشه در هفته های بعدی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
گهرزمین با اون همه ستاره هنوز نتونسته خودش رو پیدا کنه . ولی میاد بالاتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
امسال هم ممد کشاورز تیم گیتی پسند رو قهرمان میکنه . شک ندارم
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟