یک تامل/

تصویری که السنوار را جاودانه کرد

کد خبر: ۱۲۶۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳ 20 October 2024
تعداد بازدید : 3016
کد خبر: ۱۲۶۶۸۰۹
|
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳ 20 October 2024
|
5060 بازدید
|
۱

 

فیلم شهادت رهبر حماس شاید از سر ذوق زدگی صهیونیست ها برای اثبات حرفشان پخش شد ولی این فیلم بی شک یکی از تاثیر گذارترین تصاویر به حساب آید که بیش از هر عاملی مقاومت را تشویق به ادامه راه کرده و بسیاری از دل های خفته را در جهان بیدار می کند.

 

 

بازدید 5060
۱
قاب شکست رژیم اسرائیل را می توان در فیلم پهپاد ارتش آن در جریان ترور یحیی السنوار دید که اکنون به نمادی برای تداوم پر قدرت مقاومت تبدیل شده است
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
مورد جالب اینکه موقعی که تو ساختمون پناه گرفته بود صورتش رو با چفیه بسته بود تا شناسایی نشه. موقعی که پهپاد اومد تو ساختمون و متوجه شد اگر می خواست می تونست صورتش رو باز کنه و نشون بده که السنواره (و اصولا هدف اون پهپاد هم شناسایی فرد مورد هدف بود) و قطعا متوجه بوده اگر این کار رو می کرد اوناها دوباره با تانک یا تک تیرانداز شلیک نمی کردن تا زنده بگیرنش و اینطوری جون خودش رو نجات می داد اما این کار رو نکرد و چوب دستیش رو هم به سمت پهپاد پرت کرد.
احتمالا به این دلیل که سربازها رو تحریک به شلیک کنه(تو فیلم هم دیده میشه که چند ثانیه و حتی چند دقیقه اگر فیلم کات شده باشه برای طولانی نشدن صبر و احتمالا فکر کرد و بعد چوبش رو پرتاب کرد) تا از این طریق کشته بشه در غیر این صورت اسیر شدنش با اینکه باعث نجاتش میشد هم دستاورد بزرگتری بود و هم تمامی اطلاعات حماس رو افشا میکرد و مرگ اینطوری اثرگذارتر بود.