سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

پل‌های سنگی دیدنی با قدمت چندصدساله

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۱۷۷۲۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 17 July 2015
|
29366 بازدید
پل های سنگی خارق العاده با قدمت چندصدسالههم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌«تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.

** زیباترین پل های سنگی دنیا با قدمتی چند صدساله



در این گزارش به معرفی زیباترین پله‌ای سنگی اشاره می‌کنیم. پل‌هایی که علاوه بر زیبایی، قدمت چند صدساله داشته و بیانگر معماری دوره‌های مختلف تاریخ است.

بیشتر ببینید


** خاطرات جالب رضا داودنژاد از کودکی و شیطنت های بچگانه اش



وی درباره اصراش برای ادامه بازیگری بعد از بازی در فیلم «بی پناه» گفت: برای من که چلوکباب سینما را در بچگی خورده بودم، بازی نکردن خیلی سخت بود. دائم پشت صحنه فیلم های پدر بودم و عشق سینما مرا کشته بود. مثلا سر فیلم «عاشقانه» خیلی دوست داشتم با مرحوم خسرو شکیبایی بازی کنم. پدرم برایم شرط گذاشت که اگر می خواهم بازی کنم باید کچل کنم. یا سر فیلم «مصائب شیرین» که خیلی هم چاق بودم برایم شرط گذاشت باید لاغر کنم و از متل قو تا کلارآباد را بدوم.

بیشتر بخوانید


** ایاصوفیه، یكی از بزرگ‌ترین آثار تاریخی دوران بیزانس

مسجد اياصوفيه‌

این بنــــا مدتها ‌یکی از بزرگ‌ترین کلیساهای جامع جهان به شمار می‌رفت تا اینکه زلزله ای مهیب گنبد بزرگ و زیبای آن را فروانداخت. در پی این حادثه دولــــــت بیزانس از معمار معروف آن زمان یعنی ” تردیدات ” برای بازسازی بنا دعوت کرد.

بیشتر بخوانید و  ببینید



6 راهکار برای کسانی که پوست چربی دارند




پوست چرب با فعالیت بیش از حدی که برای تولید چربی دارد، می تواند برای افراد دردسر درست کند. کسانی که دارای پوست چرب هستند، بیشتر جوش میزنند و صورتشان بیشتر اوقات براق است. کمی آلودگی و گرد و غبار میتواند به راحتی به پوست آنها آسیب برساند. در این مطلب با 6 راهکار برای مراقبت از پوست های چرب آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید


** کدام توده های سینه سرطان زاست؟



توده هایی که در سینه یافت می شود، انواع مختلف دارد اما شایع ترین آن ها که بسیاری از خانم ها با آن رو به رو می شوند عبارتند از: فیبرو آدنوم ها، کیست ها، توده های ناشی از التهاب و عفونت، بیماری فیبروکیستیک سینه، نکروز چربی و برخی توده های اختصاصی دیگر که به طور مختصر با علائم و درمان این توده ها آشنا می شویم.

بیشتر بخوانید و بدانید



** با اتاق‌های تاریکمان چه کنیم؟



استفاده از رنگ صورتی برای اتاق های کم نور، انتخابی منطقی است. صورتی کمرنگ را برای دیوارها و صورتی پر رنگ را برای لوازم دیگر یا تنها برای یک دیوار به کار گیرید...

بیشتر بخوانید و ببینید


** پدر که می آمد، از شیب تورم بالا میرفت،



بیشتر بخوانید

** چگونه می‌توان مکالمه‌های تلفنی را کاهش داد؟



از نظر استیون وینستون برای مقابله با شرایط مذکور بهترین راه حل مدیریت زمان و بهره‌گیری مناسب از وقت است. وی در دستور‌العمل‌های مدیریتی خود، موارد زیر را در حکم راه‌حل‌های موثر معرفی کرده است:...

بیشتر بخوانید

** رفتارهایی که کودکانمان از ما کپی می کنند



هر تصمیمی که ما بزرگترها می‌گیریم، هر لغتی که به زبان می‌آوریم و هر عملی که انجام می‌دهیم به دقت مورد توجه فرزندمان است و در واقع کودکان، در هر لحظه از رفتارهای ما بزرگترها الگو برمی‌دارند و دانستن این واقعیت، مسئولیت سنگینی را به دوش والدین می‌گذارد.

بیشتر بخوانید


** کمربندهای زیبا و متنوع مردانه طرح گوچی


 در این گزارش، دست چینی از زیباترین نمونه کمربندهای مردانه برند گوچی برای شما نمایش داده می شود. امید که مورد پسند شما خوبان قرار گیرد.

بیشتر ببینید



** میگو سوخاری به روش فرانسوی

میگو سوخاری به روش فرانسوی

برای آشنایی با مواد اولیه و شیوه پخت این میگوی لذید اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید

** دانلود مستقیم فیلمی جالب از کشف اسکلت های غول پیکر قوم عاد




بیشتر ببینید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟